Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil ha bannere?


HildeM

Recommended Posts

  • Svar 521
  • Created
  • Siste svar

99347718sy4.jpg

;)

Måtte bare lage det :)

Hehe, det må jo være litt humor i dette forumet ;)

Ikke den beste humoren jeg har da, men, men.

Ja, her kommer et til som jeg har laget:

46739711sz4.jpg

Wheatentass: Hvis noen spørr om du kan lage til dem kan jo jeg også lage, så får de litt fler valg.

Er det greit ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Du, jeg lurer på om du har lyst til å lage en signatur til meg jeg. En som er litt større enn disse, skal brukes på et annet forum.

Tror den kan være nesten en gang til så høy uten at det gjør noe, og så handler det om hest :huh:

Jeg legger ved noen bilder så får du se hva du gidder :)

Jeg likte fonten du brukte på den forrige du lagde til meg ( den med Ita ). Nå skulle det gjerne stått Montana.

IMG_8299.jpg

IMG_8339.jpg

IMG_8310.jpg

IMG_8323.jpg

På forhånd takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill du hjelpe meg og lage en fint og enkel layout til min freewebs-side?

Linker dine veldig god, like det første, og skrifa på din andre webdesign ..

Vill ha den enkel, Vis det skal stå noe skal det stå, 'Zowel'

Etter det trenger jeg hjelp til å legge den inn, men det tar vi når den tid kommer! :lol:

Gjerne Høstfarger .. Ikke noe mye dill dall .. Gjerne bare ett hodebilde av Zorba (noe lignende din)

Siden skal handle om Meg, Zorba og Kaninene .

Takk på forhånd!

edit: Kanskje en ide og legge med hvor du finner bilder også da :ahappy:

http://s300.photobucket.com/albums/nn33/Kristinkiiz/

Når jeg tenker meg og, kanskje det var vært kult og klippe ut en kaniner som hopper så det ser ut som den hopper ut av siden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken font har du brukt på der det står Papillonen? :)

Fonten heter Advent. Lasta den ned gratis et sted på nettet..

Vill du hjelpe meg og lage en fint og enkel layout til min freewebs-side?

Linker dine veldig god, like det første, og skrifa på din andre webdesign ..

Vill ha den enkel, Vis det skal stå noe skal det stå, 'Zowel'

Etter det trenger jeg hjelp til å legge den inn, men det tar vi når den tid kommer! :D

Gjerne Høstfarger .. Ikke noe mye dill dall .. Gjerne bare ett hodebilde av Zorba (noe lignende din)

Siden skal handle om Meg, Zorba og Kaninene .

Takk på forhånd!

edit: Kanskje en ide og legge med hvor du finner bilder også da :lol:

http://s300.photobucket.com/albums/nn33/Kristinkiiz/

Når jeg tenker meg og, kanskje det var vært kult og klippe ut en kaniner som hopper så det ser ut som den hopper ut av siden? :ahappy:

Forklare nærmere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Eg må berre spørr deg siden eg ikkje finner det ut.. hehe :whistle: Det er lurer på er korleis du har fått svart kant rundt skrifta til Frøken? Og korleis gjer eg det? Veit du også korleis eg kan gjere eit bilete gjennomsiktig? Tuusen takk for svar! :ermm: Veit ikkje kva eg skulle ha gjort utan sonen, og folk som dåkke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For strek rundt skrifta: Høyreklikk på layeret (nede til høyre), og velg "Blending Options". Deretter "Stroke".

For gjennomsiktig bilde, kan du stille på "Opacity" enten på layeret (nede til høyre), eller på viskelæret (velg viskelær og still på opacity øverst før du bruker det.

Håper du skjønner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei!

Kunne du lagd et banner hvor det står;

Zelda og Linda/Linda og Zelda?

Og muligens en button/avatar med begge hundene om du får presset dem inn.

Det trenger ikke stå noe på buttonet/avataren.

Bare hvis du vil altså , men det hadde vært koselig med et banner og button/avatar av de :whistle:

Zelda001.jpg

Zelda005.jpg

bilderhst08146.jpg

Zelda013.jpg

Zelda010.jpg

Zelda011.jpg

Zelda012.jpg

IMG_5462.jpg

IMG_5463.jpg

IMG_5424.jpg

IMG_5412.jpg

IMG_5401.jpg

Ps. Zelda er den "blå" og Linda er den "grå".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Labtispe (noe partisk her). Ønsker du ikke heftigheten til jaktlinjer har man jo dual, eller også linjer av standard som ikke er blant de tyngste. Finnes absolutt standard labs som er flotte med funksjonelle kropper (og hjelper jo når de holdes slanke og spreke).    Lagt til: Ellers gjelder de samme linjene golden også, med mindre pelsstell enn på springer.
    • Hei sonen!  År 5 uten hund. Nå er jeg lei. Har vært innom de fleste rasene (altså vurdert) og har over gjennomsnittet (nerde) kunnskap om raser, men allikevel sliter jeg litt med å lande. Kanskje dere kan hjelpe?  Springer eller Sheltie. Meeennnnn. Springer: redd pelsstell men skjønner at man kan klippe den I sportsklipp uten å barbere eller ødelegge pels.  Sheltie: hater bjeffing, ser på fb gruppene at 9/10 sliter med unødvendig bjeffing og at de ikke egner seg I ymse sport grunnet lyd...   Hva skal jeg med hund?  Familie hund som jeg kan trene med og dra på kurs/seminar med. Lære mer hands on, har masse bok kunnskap men mangler litt hundespråk forståelse og hvordan løse problemer. Går turer i fjell og skog. Er mye ute og diller med barna.  Jeg har stor familie, 2 små barn, 1 stort. Mye barn innom på besøk.  Kom gjerne med andre forslag, men har vært igjennom alle rasene og slått de fra meg av forskjellige årsaker. Hjertet mitt vil en ny bruksschæfer tispe men hjerna sier nei  
    • Jeg er tispemennenske, og trives mye bedre med tisper enn hannhunder.  Men jeg oppfatter ofte hannhunder som mer kosete, og lojale.  De er ofte "dummere" enn tispene synes jeg.. Skal ha tispe denne gangen også. 
    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...