HildeM Skrevet 12. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 Kristin Bergan: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 Nå er plutselig bannerne mine borte!! De kommer ikke frem her på tråden. Hva skjer da? Mener du de jeg laget ? Fjernet de fordi jeg trodde du hadde tatt dem, men legger de ut igjen.. DETTE synes jeg ble best: Men dette ble ikke skrifta bra på :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siriamd Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 Takker og bukker Bannerne ble kjempefine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 13. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Kristine: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 åå alle Bannerne er så fine... vil du lage en til meg også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissien Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Tusen takk. De var kjempe fine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Kristine: okei ! Jeg gir meg ! Du lager så fine bannere at jeg ikke tør lage flere før jeg har PS ass Men kan godt lage uten teks vis noen vill ha Det klarer jeg egentlig ganske bra ! Dere kan se hvordan BLUE sin uten teks ble. Edit; Fresten weatentass, lyst til å lage en sånn til meg ? Helt enkel, uten og klippe ut hunden, med sånn skrift ? bilder finner du : http://s300.photobucket.com/albums/nn33/Kristinkiiz/ Edit; Dog-paw: her er noen uten skrift Kanskje Weatentassen vill skrive på tekst til deg! Eller at du vill ha uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Kanskje Weatentassen vill skrive på tekst til deg! Eller at du vill ha uten Omg den var lite kul da! Prøv med tekst du da vel! Syns denne var sikkelig bra så prøv å skive: Wapa på den eller noen av de andre snille ? Har forresten et annet bilde jeg kanskje kunne tenke meg og ha som banner ( kan legge det inn) Men de du lagde var jo kjempe fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 (Bilde er litt stort så kanskje det tar litt tid før det vises..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 13. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Kristiin, du må passe på størrelsen. De må være på størrelse med banneret du har i signaturen (300x60) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Kristiin, du må passe på størrelsen. De må være på størrelse med banneret du har i signaturen (300x60) Lage en? :angel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 13. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 SNILL kjempe fin! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 WeatenTass: takk! Dog-paw: Det ble mye finnere enn mitt Sorry men så ikke at du hadde spurt meg og jeg kunne sette på tekst. Skal jeg gjøre det enda eller du vill sikkert bruke det weatentass laget;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 WeatenTass: takk! Dog-paw: Det ble mye finnere enn mitt Sorry men så ikke at du hadde spurt meg og jeg kunne sette på tekst. Skal jeg gjøre det enda eller du vill sikkert bruke det weatentass laget;) Det hadde vært kjempe snilt! Vil det gjerne! :angel: btw jeg har lasta ned Corel Paint Shop Pro Photo X2.. men jeg skjønner ikke en d ritt.. xD Bra dere er så flinke hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Det hadde vært kjempe snilt! Vil det gjerne! :angel: btw jeg har lasta ned Corel Paint Shop Pro Photo X2.. men jeg skjønner ikke en d ritt.. xD Bra dere er så flinke hvertfall Prøvde meg på å slenge på noe text: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Prøvde meg på å slenge på noe text: Syykt rå den var! Men er den ikke litt for stor? Vil bruke den! ps: den var sykt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Syykt rå den var! Men er den ikke litt for stor? Vil bruke den! ps: den var sykt rå! Sånn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Tusen takk det var kjempe snilt! Proff banner ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Sånn : *bedre skrift* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2008 Tusen takk det var kjempe snilt! Proff banner ass! oija, du tok den du Men legger ut 2 til pga av at skrifta ble litt uklar, men du bestemmer selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gry83 Skrevet 17. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2008 er det noen som har lyst å lage et banner til meg....? jeg vil ha et fint banner som topp-bilde på hjemmesiden. et helt enkelt,med samme bilde som jeg bruker som avatar her. dere finner bildet om dere skroller nedover på siden her: http://oliviajenta.wordpress.com/bilder08/ som tekst vil jeg ha "Olivia's lille hjørne" størrelsen er750x140 på forhånd-takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 17. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2008 Noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gry83 Skrevet 17. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2008 Noe sånt? oi,det var nydelig!! helt perfekt! så flink du er! *imponert* tusen,tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar