Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil ha bannere?


HildeM

Recommended Posts

Fikk i "oppdrag" om og spørre om noen kunne lage banner til hjemmesiden te vennina mi :icon_clapping: Hun har noen spessielle øsnker hu der, hadde vært fint om det ble svart bakgrunn med oransj skrift, om du skjønner.

Bilde;

WildeMarita07040.jpg

WildeMarita07036.jpg

Jeg kan godt lage, men da må jeg vite hvor stort det skal være og hva som skal stå på. Du kan kanskje gi meg adressen til hjemmesiden hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 521
  • Created
  • Siste svar

Velvel, her er et:

bannermetallicaexodus.jpg

Vanskelig å få til noe bra, siden bildekvaliteten var heller dårlig, menmen. Hunden forsvant litt, siden den har samme farge som bakgrunnen..

Håper tekst ble rett...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus
Velvel, her er et:

bannermetallicaexodus.jpg

Vanskelig å få til noe bra, siden bildekvaliteten var heller dårlig, menmen. Hunden forsvant litt, siden den har samme farge som bakgrunnen..

Håper tekst ble rett...!

Den var kjempe fin :icon_clapping: ... Ja, det var ikke tatt med det beste kamerat, vi fant ingen andre bilder av han på denne dataen. Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er :ahappy:

Om du ville laget et toppbanner til hjemmesiden til Enya så hadde det vært flott! Bilder finner du her: www.tollerenya.piczo.com under (merkelig nok) bilder. Hadde vært fint med noe i grønt. Tekst: Enya - En Tollerfrøken eller noe i den dur.. Størrelsen til Bono - banneret var veldig fint:)

Bare hvis du føler du har for lite å gjøre altså :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gidder du å lage et banner eller to til meg også?

Et med teksten Hovdgården Kennel på, og helst bilde av både petit basset griffon vendeen, border collie og labrador (men hvis det ikke blir plass til alle tre så kan det nøye seg med bare labrador og petit :rolleyes2: ).

Og hvis du har tid og ork til å lage ett til kan det være med teksten Aqita og bilde av en petit :console:

På forhånd 1000 takk ! :)

post-303-1203339593_thumb.jpg

post-303-1203339945_thumb.jpg

post-303-1203340224_thumb.jpg

post-303-1203340382_thumb.jpg

post-303-1203340491_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gidder du å lage et banner eller to til meg også?

Et med teksten Hovdgården Kennel på, og helst bilde av både petit basset griffon vendeen, border collie og labrador (men hvis det ikke blir plass til alle tre så kan det nøye seg med bare labrador og petit :console: ).

Og hvis du har tid og ork til å lage ett til kan det være med teksten Aqita og bilde av en petit :)

På forhånd 1000 takk ! :rolleyes2:

Lagde to til deg jeg, håper det ikke gjør noe at lager noen i tråden din Wheatentass?

hovdgardenkennelbanner1co7.jpg

aqitabanner2kg9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Maritus

Du har vell ikke lyst til og lage en eller flere bannere til, te meg? Jeg skal jo ha banner igjen, siden vi ikke har Boss. Det skal stå: Vesla

Bilder:

Vesla159.jpg

Minsissbilder001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...