Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil ha bannere?

HildeM

Recommended Posts

• Svar 521
  • Created
  • Siste svar
Guest Maritus
Skrevet
bannervesla.jpg

:happy:

Her er et fra meg også.

veslabanner1bk1.jpg

Og siden det nærmer seg påske så lagde jeg et i påskestyle også.. :)

veslabanner2ru3.jpg

Tusen takk dere, de var kjempe fine alle sammen, nå har jeg problemer med og velge å. Blir nok ofte bytting ja :) Tar påskebanneret først :)

Skrevet

Heisann!

Begynnte jo nesten å sikle når jeg så alle disse utrolig fine bannerne!

Lurte på om noen ville prøve å lage et til meg? Hadde vært kjempesnillt!

Skal stå: Stall Layenhof /Isabel Weber

100_8702.JPG

Orlando%20076.jpg

Håper noen har lyst til å lage et! :rolleyes:

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg kunne gjerne tenkt meg noen bannere :icon_confused:

Jeg har fått laget noen skikkelig fine bannere av blandingshunden min, men ettersom jeg har fått meg en hund til, må jeg jo nesten ha banner med begge på :angel:

På Banneren vil jeg det skal stå : Teddy & Betty.

Legge med noen bilder.

IMG_2874.jpg

IMG_2873.jpg

IMG_1967.jpg

IMG_1920.jpg

IMG_0660.jpg

P2070070.jpg

Pusx3.jpg

IMG_0117.jpg

200707_RTL.jpg

Tusen Takk på forhånd!

Skrevet

kunne gjerne tenkt meg ett nytt kennel banner :icon_confused:

Ta gjerne bilder av Tyson :ahappy:

LIgger nye av han på hjemmesiden min i dag.

Tekst : Kennel Solreven

:drool:

www.solreven.dk ( der ligger det bilder ;) )

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...