Gå til innhold
Hundesonen.no

Labradoren Tinka


Ingvild

Recommended Posts

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar
  • 1 month later...

Nå har jeg vært sjuk en ukes tid, også har jeg vært bortreist nå i vinterferien, så Tinka og jeg har ikke vært ute på tur på nesten to uker. Da sier det seg selv at vi ikke er helt på samme lag. Egentlig hadde jeg tenkt til å trene på fot og enkeltdekk i dag, men da jeg kom ut merket jeg fort at det vi heller burde trene på var innkallling og kontakt og anti-riing. Så får vi heller komme igang med litt mer "ordentlig" trening når vi har litt mer felles interesse om det, om et par-tre dager eller så. Uansett blir det jo snart løpetid på henne, det kan bli interessant... I alle fall, jeg tok en del bilder, og her er noen av dem:

IMG_3775.jpg

IMG_3776.jpg

IMG_3777.jpg

IMG_3778.jpg

IMG_3782.jpg

IMG_3783.jpg

IMG_3787.jpg

IMG_3789.jpg

IMG_3790.jpg

IMG_3792.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Ingvill! Hvordan går det? Det er jo kjempelenge siden sist vi pratet nå. Vi hadde det jo så hyggelig på leiren. Jeg er dessverre sjelden innpå her, men skal prøve å skjerpe meg på det, er jo mye interessant her. Har du msn så vi kunne holdt kontakten? Hvis du vil så kan du titte på hjemmesiden www.colin-lillegutt.net.tf

Den er oppdatert om litt nytt om Isaac og sånn.

Masse hilsner fra Kjersti, Colin og Isaac :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I helga var vi på bedriftshytta til faren min, på Oppdal. Tinka måtte bo i bur hele tiden, men til gjengjeld hadde hun det riktig så fint når hun var utendørs. På lørdagen var hun med faren min og søstra mi på skitur, og senere på ettermiddagen gikk Tinka og jeg ut. Hadde egentlig tenkt til å trene litt, men fant ikke noe sted å trene på, ikke en eneste bitteliten parkeringsplass - kun snø og vei. Så da bare gikk vi og trente litt

innkalling og sladretrening i stedet. Greit nok egentlig, Tinka var nokså daff og treg - det hadde jeg også vært om jeg hadde løpt en og en halv mil på snø et par timer tidligere.

Hadde det ikke vært for løpetida kunne hun jo gått helt løs, men langline er bedre enn å gå i bånd, syns både Tinka og jeg.

Kjedelig å vente:

IMG_4094.jpg

Dekk og sitt som hun tilbød i håp om å få godbiten jeg kasta (meningen var jo egentlig at hun skulle løpe mot godbiten, så skulle jeg bremse henne med langlina, så hun ble stående pent og pyntelig så jeg kunne ha tatt bilde av henne):

IMG_4101.jpg

IMG_4118.jpg

IMG_4115.jpg

IMG_4114.jpg

IMG_4122.jpg

Tinka står og ser på en mann som hogger ved:

IMG_4108.jpg

IMG_4107.jpg

Søndag var Tinka og jeg ute ca en og en halv time. Gikk tur, trente sladretrening og lydighet langs veien. Møtte på mamma som også var ute på tur, og hun og Tinka trente litt på å passere meg, selv om jeg stod og ulte som en annen ulv:

IMG_4156.jpg

IMG_4155.jpg

Kommer mer, skal bare dele opp--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det ut på hundesnakk også, men allikevel:

I helga var vi på bedriftshytta til faren min, på Oppdal. Tinka måtte bo i bur hele tiden, men til gjengjeld hadde hun det riktig så fint når hun var utendørs. På lørdagen var hun med faren min og søstra mi på skitur, og senere på ettermiddagen gikk Tinka og jeg ut. Hadde egentlig tenkt til å trene litt, men fant ikke noe sted å trene på, ikke en eneste bitteliten parkeringsplass - kun snø og vei. Så da bare gikk vi og trente litt

innkalling og sladretrening i stedet. Greit nok egentlig, Tinka var nokså daff og treg - det hadde jeg også vært om jeg hadde løpt en og en halv mil på snø et par timer tidligere.

Hadde det ikke vært for løpetida kunne hun jo gått helt løs, men langline er bedre enn å gå i bånd, syns både Tinka og jeg.

Kjedelig å vente:

IMG_4094.jpg

Dekk og sitt som hun tilbød i håp om å få godbiten jeg kasta (meningen var jo egentlig at hun skulle løpe mot godbiten, så skulle jeg bremse henne med langlina, så hun ble stående pent og pyntelig så jeg kunne ha tatt bilde av henne):

IMG_4101.jpg

IMG_4118.jpg

IMG_4115.jpg

IMG_4114.jpg

IMG_4122.jpg

Tinka står og ser på en mann som hogger ved:

IMG_4108.jpg

IMG_4107.jpg

Søndag var Tinka og jeg ute ca en og en halv time. Gikk tur, trente sladretrening og lydighet langs veien. Møtte på mamma som også var ute på tur, og hun og Tinka trente litt på å passere meg, selv om jeg stod og ulte som en annen ulv:

IMG_4156.jpg

IMG_4155.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...