HegeK Skrevet 6. September 2007 Rapporter Share Skrevet 6. September 2007 Oppdretter har hatt tispa mi i sommer ettersom jeg ikke fikk anledning til å stille henne ut selv. Nå skal vi snart dra å hente henne, og jeg har så lyst til å gi oppdretteren en gave. Som takk for hjelpen, og for å vise for stor pris jeg setter på dem. De har gitt oss en super oppfølging, gitt gode råd og vært til stor hjelp. Noen forslag til hva jeg kan gi? Jeg tenkte en stund på å male ei postkasse med bilde av rasen. De har sett vår postkasse, og var begeistret for den den gangen, men jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. September 2007 Rapporter Share Skrevet 6. September 2007 Postkasse gaven hørtes jo ut som en kjempe ide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 6. September 2007 Rapporter Share Skrevet 6. September 2007 ja det synes jeg også! jeg hadde hvertfall blitt utrolig glad for en sånn gave! Litt kjedelig med blomster og konfekt... er så vanelig.. veldig god idè :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 6. September 2007 Rapporter Share Skrevet 6. September 2007 ja det synes jeg også! jeg hadde hvertfall blitt utrolig glad for en sånn gave! Litt kjedelig med blomster og konfekt... er så vanelig.. veldig god idè :closedeyes: Helt enig med de andre her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 6. September 2007 Rapporter Share Skrevet 6. September 2007 Postkasse hørtes jo utrolig fint ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 6. September 2007 Rapporter Share Skrevet 6. September 2007 Hørtes veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 6. September 2007 Rapporter Share Skrevet 6. September 2007 I sommer fikk jeg et prematurt barn og de utsillingene vi skulle på kunne jeg ikke dra på likevel. Oppdretter tilbød seg å ha henne, og stille henne for meg. Jammn ble hun ikke champion også! Nå skal vi snart dra å hente henne, og jeg har så lyst til å gi oppdretteren en gave. Som takk for hjelpen, og for å vise for stor pris jeg setter på dem. De har gitt oss en super oppfølging, gitt gode råd og vært til stor hjelp. Noen forslag til hva jeg kan gi? Jeg tenkte en stund på å male ei postkasse med bilde av rasen. De har sett vår postkasse, og var begeistret for den den gangen, men jeg vet ikke helt. Det hørtes jo ut som en kjempe flott gave! Dersom de har vært begeistret for deres også er det jo en nokså sikkert gave dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 6. September 2007 Rapporter Share Skrevet 6. September 2007 Kan jeg og få en postkasse?hehehehe Neida:) Som de andre sa..Postkassen!Det slår sikkert an! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 6. September 2007 Rapporter Share Skrevet 6. September 2007 Jeg hadde blitt skrekkelig glad for en postkasse Den slår helt sikkert an! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 6. September 2007 Rapporter Share Skrevet 6. September 2007 Åh! Nå ble jeg misunnelig på oppdretterene dine. Tror de kommer til å bli kjempeglade for postkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 6. September 2007 Rapporter Share Skrevet 6. September 2007 Enig med de andre her, tror nok postkassen er en veldig fin gave Jeg hadde værtfall blitt veldig glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 6. September 2007 Rapporter Share Skrevet 6. September 2007 Postkasse hørtes jo genialt ut Tenk så stilig med postkasse med rasen på, da Utrolig flott av dem å passe hunden for dere i den perioden dere har vært igjennom, da. Går det bra med dere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 6. September 2007 Rapporter Share Skrevet 6. September 2007 Jeg hadde også blitt misunnelig på postkassen. Det er en kjempefin, personlig og kreativ gave, som jeg tror de ville blitt veldig glad for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 6. September 2007 Rapporter Share Skrevet 6. September 2007 Kan vi få se et foto av en slik postkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HegeK Skrevet 7. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2007 Trodde en slik postkasse var harry jeg Ettersom det såpass mange som likte idèen, så går jeg for postkasse. *poff* bilde er borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pus Skrevet 7. September 2007 Rapporter Share Skrevet 7. September 2007 ! Så flink du er, tar du imot bestillinger på andre raser:-))? Seriøst?! Hadde vært utrolig gøy å ha en så fin postkasse med mine raser på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 7. September 2007 Rapporter Share Skrevet 7. September 2007 Du kan jo evt gi postkassen med noe morsomt oppi! og ikke minst, en postkasse må jo komme med post. så hvorfor ikke lage et fint/koselig/morsomt kort i tillegg som takk for hjelpen? Men postkassen må jo uansett emd, den var kjempefin, eller tøff som passer mitt vokabular bedre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 7. September 2007 Rapporter Share Skrevet 7. September 2007 Kor mye ska du ha for en sånn postkasse? Eg vil seriøst ha! JA legg noe koselig oppi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HegeK Skrevet 8. September 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2007 Jeg skal ikke ta æren for postkassen som jeg la ut bilde av over her. Det er det en veninne som hjalp meg med (40 års gave til mamma). Jeg har ikke bilde av min postkasse. Men den har jeg malt selv. Ikke så veldig forskjellig fra den som lå ut her, bare en annen rase og utforming. Kan knipse bilde for å legge inn når jeg får tilbake kameraet mitt fra supertreige elkjøp... Har aldri malt på oppdrag før, men jeg skal legge ut bilde av opdretter sin når den er ferdig. Liker dere den, så kan vi evt snakke om det da. Takk for tips om å legge noe oppi postkassen. Et kort må iallefall ligge der. Og kanskje en flaske "likar-congac" (DDE sin) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 8. September 2007 Rapporter Share Skrevet 8. September 2007 Flott ide`HegeK Gratulerer med både ny champion og lillejenta. Håper alt er bra ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 8. September 2007 Rapporter Share Skrevet 8. September 2007 Postkassen var en super Ide (; kanskje en fin ramme med bilde av hunden din, og et fint dikt eller et brev ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HegeK Skrevet 17. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Skrytetid :imrgreen: Da er postkassen ferdig malt og lakkert. Lukter rimelig ferskt. *Bildet er slettet. Kan ikke risikere at oppdretter eller noen andre er her inne og sniker og sladrer.* (legger det inn etter hamar igjen) Blir overrekelse på fredag (Hamar). Håer den falloer i smak, litt redd for at den skal være litt harry, men hundefolk liker vel slike ting (iallefall meg). ---- Bee: Her er alt bra, lillejenta vokser seg stor og sterk. Travelt, noe du snart selv får erfare hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Skrytetid :imrgreen: Da er postkassen ferdig malt og lakkert. Lukter rimelig ferskt. Bee: Her er alt bra, lillejenta vokser seg stor og sterk. Travelt, noe du snart selv får erfare hehe Så fint at alt går bra Å ja, har en følelse av at det blir det ja Postkassen e kjempelekker! Den blir de sikkert glad for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Den var lekker slik vil jeg også ha *ønske meg en slik valpekjøper* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 17. November 2007 Rapporter Share Skrevet 17. November 2007 Postkassen ble kjempefin, de kommer nok til å sette stor pris på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar