Gå til innhold
Hundesonen.no

Gave til oppdretter...

HegeK

Recommended Posts

Oppdretter har hatt tispa mi i sommer ettersom jeg ikke fikk anledning til å stille henne ut selv.

Nå skal vi snart dra å hente henne, og jeg har så lyst til å gi oppdretteren en gave. Som takk for hjelpen, og for å vise for stor pris jeg setter på dem. De har gitt oss en super oppfølging, gitt gode råd og vært til stor hjelp.

Noen forslag til hva jeg kan gi?

Jeg tenkte en stund på å male ei postkasse med bilde av rasen. De har sett vår postkasse, og var begeistret for den den gangen, men jeg vet ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer fikk jeg et prematurt barn og de utsillingene vi skulle på kunne jeg ikke dra på likevel. Oppdretter tilbød seg å ha henne, og stille henne for meg. Jammn ble hun ikke champion også!

Nå skal vi snart dra å hente henne, og jeg har så lyst til å gi oppdretteren en gave. Som takk for hjelpen, og for å vise for stor pris jeg setter på dem. De har gitt oss en super oppfølging, gitt gode råd og vært til stor hjelp.

Noen forslag til hva jeg kan gi?

Jeg tenkte en stund på å male ei postkasse med bilde av rasen. De har sett vår postkasse, og var begeistret for den den gangen, men jeg vet ikke helt.

Det hørtes jo ut som en kjempe flott gave! Dersom de har vært begeistret for deres også er det jo en nokså sikkert gave dog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo evt gi postkassen med noe morsomt oppi! og ikke minst, en postkasse må jo komme med post. så hvorfor ikke lage et fint/koselig/morsomt kort i tillegg som takk for hjelpen?

Men postkassen må jo uansett emd, den var kjempefin, eller tøff som passer mitt vokabular bedre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ta æren for postkassen som jeg la ut bilde av over her. Det er det en veninne som hjalp meg med (40 års gave til mamma). Jeg har ikke bilde av min postkasse. Men den har jeg malt selv. Ikke så veldig forskjellig fra den som lå ut her, bare en annen rase og utforming. Kan knipse bilde for å legge inn når jeg får tilbake kameraet mitt fra supertreige elkjøp...

Har aldri malt på oppdrag før, men jeg skal legge ut bilde av opdretter sin når den er ferdig. Liker dere den, så kan vi evt snakke om det da.

Takk for tips om å legge noe oppi postkassen. Et kort må iallefall ligge der. Og kanskje en flaske "likar-congac" (DDE sin) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Skrytetid :imrgreen:

Da er postkassen ferdig malt og lakkert. Lukter rimelig ferskt.

*Bildet er slettet. Kan ikke risikere at oppdretter eller noen andre er her inne og sniker og sladrer.* (legger det inn etter hamar igjen)

Blir overrekelse på fredag (Hamar). Håer den falloer i smak, litt redd for at den skal være litt harry, men hundefolk liker vel slike ting (iallefall meg).

----

Bee: Her er alt bra, lillejenta vokser seg stor og sterk. Travelt, noe du snart selv får erfare hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrytetid :imrgreen:

Da er postkassen ferdig malt og lakkert. Lukter rimelig ferskt.

Bee: Her er alt bra, lillejenta vokser seg stor og sterk. Travelt, noe du snart selv får erfare hehe

Så fint at alt går bra :)

Å ja, har en følelse av at det blir det ja :P

Postkassen e kjempelekker! Den blir de sikkert glad for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...