Gå til innhold
Hundesonen.no

Haugesund


Recommended Posts

Ok. :icon_redface: Ellers så kunne jo jeg (og andre som eventuelt vil være med, selv om det ikke virker som om noen vil?) kommet til Karmøy, søsteren min har sikkert ikke noe imot å kjøre meg. :ahappy: Hvis du vet om en plass vi kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

jeg kom til å tenke på... jeg og en annen her fra hundesonen har jo allerede avtalt å treffes nå til helga,så hvis du vil kan du jo være med da....? :ahappy: har ikke helt avtalt dag enda,men... vi kan jo se det an hvilken dag det passer best for alle 3 i tilfellet. :wub:

ang sted er det en fin plass her i skudenes vi kan slippe hundene på,en ganske stor mark nede ved sjøen,litt vekke ifra folk. dersom du ikke er avhengig av at det er inngjærdet? :) men det blir kanskje litt langt for deg å kjøre helt til skudenes....? :ahappy::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njah,det er vel kanskje ikke så enkelt å finne om man ikke er kjent,temmelig kronglete veier... men vi kan jo møtes på en plass som er enkel å finne,som f.eks ved kiwi. derfra er det bare 10min å gå til der vi skal være. :) vet du hvor kiwi er? når du kommer til salem/ungdomsskolen,kjører du første veien inn til høyre fra hovedveien... der kjører du bare rett frem,så kommer du til kiwi etter noen hundre meter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei har ikke det enda... er det en dag som passer best for deg....? :) for meg er det det samme. skal spørre han andre også om det er en dag som passer best for han. :)

edit: passer lørdag for deg? lørdag var best for hans del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg masse jeg også. :icon_redface: håper du er forberedt på en litt bråkete velkomst fra olivia sin side... hehehe... stor sjanse for at hun gnåler som en tulling i starten. :lol: men hun roer seg nok når hun finner ut at kaizer ikke er så farlig alikevel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe det ja :icon_redface: olivia går overens med alt,bare hun kommer over den første skrekken liksom. så har troa på at dette skal gå bra. :lol: ikke sikkert hun reagerer på han i det hele tatt heller,ikke godt å si med hu der. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er hunde treff i Haugesund. Skal til haugesund helgen etter 17.mai. Vi¨

skal på utstilling begge dagene. Flere som skal ?

jeg skal på utstilling en av dagene hvertfall. kan jo ikke stille ut siden jeg har blandingshund,men jeg vil dra for å kikke. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...