Gå til innhold
Hundesonen.no

Haugesund


Recommended Posts

Hvor gamle er hundene deres? Førstkommende lørdag er det valpesosialisering på Årabrot, (Haugesund og Omegn`s område) Tillatt med valper fra 8 uker til 4 mnd, men vi tar høyde for at små hunder som er eldre enn det får være der og. Vi er der fra 12.00 til 13.00.

Hunden min er 8 måneder... Går det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar
Om jeg bare hadde sett dette innlegget før! Ja selvfølgelig er det greit, men for seint nå... Men, vi er der neste lørdag kl 12.00 og da er det berre å komme.

Velkommen skal dokke vere! :P

Neste lørdag er jeg i Oslo, typisk. :P Er dere der nesteneste lørdag også? :)

Edit:

Vi kan jo kanskje ha hudetreffet ikke neste helg, men den etter der igjen .. Altså 6. eller 7. oktober? :P

Ja, vi må bare finne sted. Er det noen som vet om det er båndtvang i Vangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste lørdag er jeg i Oslo, typisk. :P Er dere der nesteneste lørdag også? :)

Edit:

Ja, vi må bare finne sted. Er det noen som vet om det er båndtvang i Vangen?

Ja, det er jo båndtvang overalt egentlig.. Nesten! Men vi kan jo ha bånd på? Eller.. Min hund er litt redd store hunder, så den føler seg nå tryggest lenket til meg :P + at store hunder ofte vill leke, men det kan bli for mye for de små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo båndtvang overalt egentlig.. Nesten! Men vi kan jo ha bånd på? Eller.. Min hund er litt redd store hunder, så den føler seg nå tryggest lenket til meg :) + at store hunder ofte vill leke, men det kan bli for mye for de små?

Kjipt... Det blir jo kjedelig hvis vi skal ha de i bånd, da kan de verken leke eller bruke språket sitt skikkelig. Jeg tror ikke det blir noe stort problem med store og små hunder sammen, Kaizer var den nest minste hunden på soneleiren i sommer, og det gikk kjempebra. Men hvis Elvis er redd store hunder er det jo noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt... Det blir jo kjedelig hvis vi skal ha de i bånd, da kan de verken leke eller bruke språket sitt skikkelig. Jeg tror ikke det blir noe stort problem med store og små hunder sammen, Kaizer var den nest minste hunden på soneleiren i sommer, og det gikk kjempebra. Men hvis Elvis er redd store hunder er det jo noe annet...

Ikke direkte redd, men litt skeptisk.. Gjemmer seg og sånn liksom :cool: Men han har mange venner som er store hunderaser, men ahr lakt merket til at de leker litt for voldsomt med han... Løfter potene og hopper som galne, men Elvis fyker over parketen.. Men de greier og ta ham igjen p.g.a at han ben er 10.ganger kortere en deres :) Men storehunder pleie vell å ta hensyn til små valper? Eller? (vis du skal på valpsosialiseringen ikke denne helga som kommer, eller den etter der men den etter der igjen så treffes vi kanskje ;) ? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte redd, men litt skeptisk.. Gjemmer seg og sånn liksom :) Men han har mange venner som er store hunderaser, men ahr lakt merket til at de leker litt for voldsomt med han... Løfter potene og hopper som galne, men Elvis fyker over parketen.. Men de greier og ta ham igjen p.g.a at han ben er 10.ganger kortere en deres ;) Men storehunder pleie vell å ta hensyn til små valper? Eller? (vis du skal på valpsosialiseringen ikke denne helga som kommer, eller den etter der men den etter der igjen så treffes vi kanskje ;) ? )

Jepp, tror jeg kommer den helga. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen :-)

djupadalen.... er jo veldig store områder, og ikke noe problem å finne et litt reservert område å slippe de på, så kan de få gå litt tur også...! *sender ellish opp i djupadalen for å finne passende plass....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen :-)

djupadalen.... er jo veldig store områder, og ikke noe problem å finne et litt reservert område å slippe de på, så kan de få gå litt tur også...! *sender ellish opp i djupadalen for å finne passende plass....*

Helt enig. Hva med nå til helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen :-)

djupadalen.... er jo veldig store områder, og ikke noe problem å finne et litt reservert område å slippe de på, så kan de få gå litt tur også...! *sender ellish opp i djupadalen for å finne passende plass....*

Helt enig. Hva med nå til helgen?

I helga skal jeg bort... Men neste helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyfire: Det komme jo ein cavalier valp på 3 mnd og ein tibetansk spaniel på 8 mnd? Ellår va d 9? Ja, men de e jafall ikkje svære greiene noen av de! (Men et monster forannte t valpen din :icon_redface: )

8. :)

helgen 13-14 da, i djupedalen. Alle får komme =) fastsetter tid og bestemt sted når det nærmer seg?

Jammen det nærmer seg jo nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...