meg123 Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Yaris ligger som regel som en frosk med bakbeina,har fått vite at det betyr at han har gode hofter,men også fått vite at det betyr han har noe galt med hoftene. Noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Haha det er så søtt når hunder ligger slik! Skulle ønske min også lå slik. Tror ikke de har noen problemer med dem, ikke som jeg har hørt. Men det er jo ikke så mange som ligger sånn, så jeg aner ikke hvorfor noen gjør det og andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Min hund ligger ofte sånn ( HD fri ) og vet at det er ganske utbredt blandt rasen min. Tror ikke det er noe feil/galt når de ligger sånn. Søtt er det ihvertfall .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Jeg fikk høre på et stretching kurs engang at det var helt umulig for en hund med hd å ligge slik.. Jeg protesterte høylydt fordi jeg hadde en hund med HD D (derfor jeg var på massasje/stretching kurs) som lå akkurat slik... Damen ville ikke være med på dette, hun påsto hardnakket at det ikke var mulig, og at jeg burde fått bikkja røntget på nytt i såfall.... Bikkja ble ikke røntget på nytt, men det skal sies at han aldri hadde noen problemer i forhold til HD'n han vistnok skulle ha... Så jeg aner ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille My Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Har også fått samme beskjed. Froskestilling = Bra hofter. Vet om to som ligger slik og begge har A hofter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Gameltispa mi med HD-D lå slik. Samme gjorde en annen hund jeg kjente med HD-E. Så ville vel ikke stolt på akkurat liggestillingen om hunden er fri for HD eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Tror nok dette er mer myter enn basert på fakta ja... min E-tispe ligger titt og ofte slik... men ingen av de andre gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikke Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Min Henrik har hd- og ligger slik både titt og ofte.. Så jeg tror ikke det er noe i den påstanden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverami Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 MonicaT: Jeg har en eventyrblanding som er 50% Breton, og hun eeeeelsker og ligge slik Veldig nusselig når hun skal strekke seg ned fra sofaen og blir stående med bakføtene i froskestilling i sofaen og forbeina på gulvet. :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Mine ligger ofte slik Alle har A- hofter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Sånn ligger Emma titt og stadig hun også. Det ser så lurt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Chicka ligger ofte sånn og har middels HD med forkalkning på høyre hofte (fri på venstre hoften) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Min lå ofte sånn før, men nå er det sjelden (eventuelt aldri, har ikke sett det på en stund). Han har A-hofter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 22. August 2007 Rapporter Share Skrevet 22. August 2007 Forrige hunden min lå også sånn hele tiden... han ble avlivet bare 10 mnd gammel pga ødelagte hofter. Men hørte selv noen som sa den gangen at han måtte ha bra hofter som lå sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 23. August 2007 Rapporter Share Skrevet 23. August 2007 Min tispe ligger og sånn, men hun er ikke røntget enda da, men blir muligens det til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frkforsaa Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 Ingen ting unormalt i det:) du har nåk en sunn og frisk hund:) og om hunden liker og ligge sånn er dt ingen problem:) synes det er kjempe søtt jeg, kaiser guttn her sover helst sånn :icon_fun: lykke til vidre med "froskene", hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 Tassen lå sånn hele tiden da han var valp. Har nesten sluttet med det nå, men i går la han seg slik i gresset da vi var på tur... Komisk syn Han er fri for HD (A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aikonia Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 Det er gammel "overtro" at hunder med friske hofter ligger frosk. Er mange med dårige hofter som ligger frosk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 aikonia skrev: Det er gammel "overtro" at hunder med friske hofter ligger frosk. Er mange med dårige hofter som ligger frosk. Signerer den. Eneste måten å finne det ut på er å ta røntgen. Verre enn det er det jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 1. September 2007 Rapporter Share Skrevet 1. September 2007 tolleren min lå sånn. Hun hadde HD C og forkalkninger på den ene siden. De jeg har nå ligger også sånn, men dem er ikke rønget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar