Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Bjerke


vipsen

Recommended Posts

Vi fikk rød sløyf og i grunn fornøyd med det. Tussie er i pelsskiftet og vi har vært litt ivrige på å fjerne underulla. Dessuten fikk vi drit dårlig tid som vanlig, men denne gangen var det ikke forsovelse som har skylda. Dommeren dømte groendaelene utrolig fort og oppmøte tid ble plutselig inni i ringen tid, og det er vi ikke vandt til :D

Var ikke helt i form og holdt meg til OESstanden, men så mange soniser likevel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar
Så fikk jeg også kosemost litt med Ivy :D det var en nydeli liten tøffing det :lol:

:D tror eieren av Ivy har følt seg lettere forvirret av alle "sonisene" som skulle hilse på.

Marianne greide å si at hun hadde sikklet på henne flere ganger :rolleyes:

Håper dere hadde en fin helg alle sammen. Sånn utifra resultatene i AK ringen så hadde nok Blaze gjort det bra i helgen, men Crufts får ikke min rase delta på enda alikavel. Så jeg er glad jeg ikke var å lekte i leira :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke så bra her heller.

Dommeren elsket Albin, han fortalte meg hele tiden hvor flott og herlig han var, men desverre så er han for liten. Vi har tidligere fått Albin målt til 63-64 cm, men denne dommeren målte han til 58. Så det ble blått i dag, med en super kritikk.

"En herlig hund som dog er alt for liten. Vel proposjonert. Vakkert hode og utrykk. Mørke øyne. Utmerket overlinje. Bra forbryst, lang brystkasse. Herlig benstamme for sin størrelse. Sunde ben og tasser. Rører seg riktig triveligt. Vakker, velstelt pels. Mycket vel oppviset av sin unge handler. Herlig temperament. Utmerket."

Unge handler!? <_<

Bella fikk rødt og hp og er dermed avlsklarert.

"14 mnd tik med velutviklet kropp og bra proposjoner. Vakkert hode og utrykk. Noe løse underøyelokk. Bra overlinje.Herlig brystasse. Bra forbryst. Bra bredde i lår. Utmerket ben og tasser. Rører seg vel. Bra tegninger. Aktiv velstelt pels. Lungt og stabilt temperament."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke store resultatene her heller. ble blått på dachsen.

Ellers fikk jeg møtt og sett MASSE soniser, Monica med Bocca, Camilla(?) med Baghera, IM med dalmisen, MonaB med bernerene, hilste såvidt på tone og dyrene, MArthe med Extra, Lill, Turbogutten og Benedicte SusanneL, Er sikkert flere, som jeg ikke har tenkt over.

Av de jeg så men ikke turte helt å gå bort til så var det Yodel, hu med Loke(jada flink å glemme navn jeg :D )

Så fikk jeg også kosemost litt med Ivy :D det var en nydeli liten tøffing det :lol:

Stilte du flatten eller var det noen andre? Vil gjerne vite hvorfor den fikk blått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke store resultatene her heller. ble blått på dachsen.

Ellers fikk jeg møtt og sett MASSE soniser, Monica med Bocca, Camilla(?) med Baghera, IM med dalmisen, MonaB med bernerene, hilste såvidt på tone og dyrene, MArthe med Extra, Lill, Turbogutten og Benedicte SusanneL, Er sikkert flere, som jeg ikke har tenkt over.

Av de jeg så men ikke turte helt å gå bort til så var det Yodel, hu med Loke(jada flink å glemme navn jeg :D )

Så fikk jeg også kosemost litt med Ivy :P det var en nydeli liten tøffing det :lol:

Så du oss ved dachsene når de ble stilt?? :P Begge gutta våre ble forelska... :D

Men tror ikke jeg så deg?? så du Camilla?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du oss ved dachsene når de ble stilt?? :D Begge gutta våre ble forelska... :lol:

Men tror ikke jeg så deg?? så du Camilla?? :D

Døh, vi møtte henne mange ganger, jo ^^

Henriette: Jeg syns forøvrig veldig synd på deg da du måtte drasse med deg alt det til bussen, hvis vi hadde hatt plass i bilen kunne vi kjørt deg. Kjedelig at vi ikke hadde. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. hvem møtte jeg i helga da?

Møtte Crizpo og Extra (herlig frøken, som Bocca syns ble litt for voldsom), Henriette og Emma, Nirm, turogutten, Lill, Camilla og Baghera, også så jeg da noen som jeg ikke hilste på. Kan godt hende jeg har glemt noen i farta.

Tror nok jeg så lille Ivy også, men ville ikke gå bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. hvem møtte jeg i helga da?

Møtte Crizpo og Extra (herlig frøken, som Bocca syns ble litt for voldsom), Henriette og Emma, Nirm, turogutten, Lill, Camilla og Baghera, også så jeg da noen som jeg ikke hilste på. Kan godt hende jeg har glemt noen i farta.

Tror nok jeg så lille Ivy også, men ville ikke gå bort.

Også meg og dalmisen... :lol:

Jeg gikk jo sammen med Camilla jo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen, jeg var litt usikker om du faktisk var fra sonen :rolleyes: (noe jeg regnet med, men turte ikke spørre om hvem du var).

Men da har jeg møtt IM her inne også :lol:

Hahah, du kunne spurt meg da jeg stod med dere og venta på mat :D

Jeg gikk rett forbi Josie og Miriam også, jeg, hyggelig som jeg er. Snakka i telefonen og var overlegen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen, jeg var litt usikker om du faktisk var fra sonen :rolleyes: (noe jeg regnet med, men turte ikke spørre om hvem du var).

Men da har jeg møtt IM her inne også :lol:

det var jeg... hihi... :D turte ikke spørre jeg heller.. spørte camilla "hvem var det??" og da fikk jeg vite det.. hihi... :D

---

Tror vi har gått forbi fler også jeg Camilla... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jeg... hihi... :lol: turte ikke spørre jeg heller.. spørte camilla "hvem var det??" og da fikk jeg vite det.. hihi... :D

---

Tror vi har gått forbi fler også jeg Camilla... :D

Det har vi nok, men nå tror jeg vi må spore inn igjen, for det her er ikke resultater fra Bjerke :P Med mindre vi kaller det resultatene av hvem vi møtte eller noe.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til de som gjorde det bra! Jeg var råimponert over resultatene til Maren og Amira, litt av en debut i NM! Neste år blir det palleplass, det er jeg sikker på :D

Synes nesten litt synd på lille Ivy, hun var den mest overfalte valpen på hele Bjerke tror jeg, makan til sosialisering *ler* Hun fikk pølsebit av meg da, vesle lille gullet syntes pølse var godt :D Hun var så søt at det nesten gjorde vondt :lol:*angre pittelitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de jeg så men ikke turte helt å gå bort til så var det Yodel, hu med Loke(jada flink å glemme navn jeg :lol: )

Ærlig talt, altså! Neste gang går du bort! (freser). :glare:

..Neida.. Men er vel ikke så skummel? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen få bilder fra finaleringen.

NKKBjerke014.jpg

NKKBjerke015.jpg

Sankt bernhard BIS3

NKKBjerke016.jpg

Toy puddel BIS2

NKKBjerke019.jpg

Kerry blue terrier BIS

NKKBjerke021.jpg

Nydelige Aussien BIG

NKKBjerke023.jpg

NKKBjerke036.jpg

Pomeranian BIG

NKKBjerke024.jpg

Engelsk setter BIG

NKKBjerke032.jpg

Denne aussien, samt kerry bluen i bakgrunnen var mine favoritter!

NKKBjerke033.jpg

NKKBjerke034.jpg

NKKBjerke037.jpg

Rhodesian ridgeback BIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...