Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Bjerke


vipsen

Recommended Posts

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar
Vi er halvdruknende :) Kom på 7. plass i nm-kvalifiseringen og er dermed med videre. Målet er nådd, så hvordan det går i morgen har liten eller ingen betydning for oss :)

Flinke dere er Maren. Gratulerer så mye! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Maren!

Jeg stilte Tia i juniorhandling. Vi var 16 deltakere, og vi ble plukket ut til 2.plass av den første dommeren. Så gikk de fire beste videre til finalen for en annen dommer hvor vi ble nr 4, noe jeg er veldig fornøyd med! Er tross alt første gang hun er med på JH:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er halvdruknende :P Kom på 7. plass i nm-kvalifiseringen og er dermed med videre. Målet er nådd, så hvordan det går i morgen har liten eller ingen betydning for oss :)

Gratulerer så mye Maren. Jeg så dere gå, og det var virkelig flott å se på. Lille frøken har en nydelig fri ved fot... :)

Lykke til i morgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er halvdruknende :) Kom på 7. plass i nm-kvalifiseringen og er dermed med videre. Målet er nådd, så hvordan det går i morgen har liten eller ingen betydning for oss :)

Gratulerer så mye! Dere er flinke dere! Skal fø

Du vet ikke tilfeldig vis om ei dame som heter Hege som gikk med en Groenendael gikk vidre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte ikke selv, men fikk (pga. masse vann) bare med meg resultatet til Lotta (Siljes whippet). Hvordan det gikk kan hun vel egentlig fortelle selv om hun har lyst.

Forøvrig så jeg masse soniser som jeg ikke turde hilse på. Blant annet Monica og hun med Turbo (unnskyld, husker ikke navnet ditt. Men det var vel du som var sammen med Beneicte?). Lover å hilse mer i morra, når jeg får meg skikkelig skotøy og kanskje ikke er gjennomvåt av regn og gjørme. NKK har hatt maks uflaks med været i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Maren! :)

I dag møtte vi Monica med Bocca (selv om jeg ville møte Rex og.. :) ), Benedicte med Tia, Henriette med Emma, og Belle med salukiene, også så vi Marianne (?) med Lita og den andre jeg ikke husker hva heter :P , Mona med Berner, også møtte vi selvfølgelig Lill og Stine. Vil møte flere i morgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er halvdruknende :) Kom på 7. plass i nm-kvalifiseringen og er dermed med videre. Målet er nådd, så hvordan det går i morgen har liten eller ingen betydning for oss :)

Gratulerer så masse! ;) Skal se på dere i morgen også, hvis det ikke krasjer med tidspunktene :P Vet du når du skal gå i morgen?

EDIT: Jeg vil også hilse på soniser i morgen! Kom bare bort hvis dere ser meg, jeg lover at jeg ikke skal bite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Maren og Amira! :)

Er det noen som har oversikt over hvilke andre ekvipasjer som skal være med i NM i morgen? Noen som vet om noen som har kvalifisert seg og hvilken plassering de fikk i dagens konkurranse?

---

Jeg fant en liste over hvem som er kvalifisert i bloggen til Maren (http://bcamira.wordpress.com/2007/08/11/nm-kvifisering/).

Takk!

*dobbelpost, endret av Charleen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! :) Skal se på dere i morgen også, hvis det ikke krasjer med tidspunktene :) Vet du når du skal gå i morgen?

EDIT: Jeg vil også hilse på soniser i morgen! Kom bare bort hvis dere ser meg, jeg lover at jeg ikke skal bite :P

vi kommer helt sikkert bort og hilser! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte ikke selv, men fikk (pga. masse vann) bare med meg resultatet til Lotta (Siljes whippet). Hvordan det gikk kan hun vel egentlig fortelle selv om hun har lyst.

Forøvrig så jeg masse soniser som jeg ikke turde hilse på. Blant annet Monica og hun med Turbo (unnskyld, husker ikke navnet ditt. Men det var vel du som var sammen med Beneicte?). Lover å hilse mer i morra, når jeg får meg skikkelig skotøy og kanskje ikke er gjennomvåt av regn og gjørme. NKK har hatt maks uflaks med været i år!

hehe Amanda heter jeg :) du får hilse i morgen hvis jeg orker å komme :)

ups Benedicte som er logget på her visst hehe er jeg som eier Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig mye Maren! Jeg fikk dessverre ikke sett dere, men håper jeg kan se dere i finalen i morgen. Vel fortjent er det, og jeg ønsker dere LYKKE TIL videre i morgen :)

Vi stilte ikke på Bjerke i dag, men skal derimot i morgen.. I dag stilte vi på spanielklubbens utstilling like ved Bjerke, og endte med 1. KVAL og 1. KONK. Jeg er veldig fornøyd, rett og slett fordi dette er en streng spanieldommer. Selvføgelig hadde det vært moro med CK osv, men jeg er SUPERfornøyd med "bare" vinne klassen vår :) Kritikken og dommerens kommentarer til oss etterpå var også gull verdt. Gleder meg til NKK Bjerke i morgen, så får vi se hvordan det går mot resten av springergjengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NM i lydighet:

1. Kello og Annette Thune, 2. Leo og Øystein Ødegaard, 3. Lucky og Gørill Nordve, 4 Extra og Monica Reiersen, 5. Exo og Svein Børresen.

Amira kommer sikkert inn med sine resultater. NM er nettopp ferdig, og jeg har fått resultatene pr sms.

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk presis slik jeg hadde forutsett. Jeg hadde på forhånd satt opp en liste med hvilke hunder denne dommeren kom til å sette opp, og ....tadaaa... Jeg fikk rett <_<

Men skal ikke være så misfornøyd. Dennis fikk 1/1 HP; og Duna fikk 1/1 CK, hvilket tilsier at Både Duna & Dennis er KVALIFISERT TIL CTUFTS! :icon_fun:

Om vi drar nedover kommer litt an på dommeren. Noen som vet om dommerlisten er klar/ lagt ut? Klarte ikke å finne det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villas debut i juniorklassen gikk bra, etter forholdene å dømme. Det er det verste underlaget noensinne, og jeg er like oppgitt over de avlange ringene som alltid, skjønner ikke vitsen! En diger gjørmepøl i ene hjørnet, og dommerteltet i det motsatte, med barduner for sikkerhets skyld, så halve ringen var jo borte. Som om den ikke var liten nok liksom.

Jaja, sånn kan det gå.

Jeg bladde opp i katalogen og så ikke mindre enn 10 juniortisper :) Forventet blå, men det gikk heldigvis litt bedre enn som så.

Totalt 58 påmeldte shelties, dommer var Lynne Bell Brand, Sør-Afrika

Her er lille Villas kritikk;

Very good type. Excellent size, balanced. More fill under eye, ears OK (såvidt det var, hehe). Shoulders ecxellent. Upper arm a little (det står deep, men antar det er) steep. Ecxellent croup, hind angulation, tail set & carriage, ecxellent coat and movement.

Resultat: 1 KVAL 3 KONK

Litt kjedelig å ikke få CK når klassen var såpass stor, men med de forventningene jeg hadde så var dette ganske så bra :)

Hannhundcertet gikk til Lundecock's Hit-And-Run, beste hannhund og BIM ble NUCH Mainland's O'Boy.

Tispecertet gikk til en fra St. Kilda som jeg ikke vet hva heter (skal sjekke opp), og beste tispe og BIR ble NUCH Quashee Zoom The Moon (rimelig sikker på at det var henne ihvertfall).

Ellers, gratulerer så masse til dere andre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ren rød på oss, ingen bombe med 98 stk og 20 i AK. Aris har heller ikke DEN kroppen for tiden.

Dagen før var vi på NJFF sin utstilling som var helt grusom. Føler nesten jeg må advare folk mot den! Vi ankom tidlig og ble "belønnet" med parkering til 50kr over en halv kilometer unna. Veien til plassen inkluderte - lang en vei gjennom boligfelt, gjennom messeområdet, over en passe smal bru hvor de kjørte med en elektrisk maskin sjøl som var så brei at da fikk ikke jeg trillet tralla, deretter gjennom litt dårlig merket skog på vei til ringen.

Velframme møtte ringen oss, den så mildt sagt j*vlig ut! En stoor plaskedam midt i (mye internt om svømmeknappen, og dummie apportering underveis) og den lå i nedover bakke med mye søle, selvfølgelig var den også liten. Ingen sagmugg eller lignende, hadde den vært sølete som på NKK liksom, men dette var dam!

Dommeren midt oppi dette presterte og spørre cert hunden "hvorfor løper du i slow-motion? :) Altså man fikk 2skritt før man måtte stoppe pga søle om man ikke skulle skli. Jeg stilte personlig i rosa skjørt med rosa gummistøvler... :rolleyes:

Men jeg fant ut noe - disse klarte i tillegg å utkonkurrere NKK på priser(!)

Jaktutstilling? :) Midt i åpen klasse tispe så begynte speakeren "Vi har litt stramt tidsskjema bla bla bla" men da skulle de plutselig bruke 10min på å få dommerne opp på en scene å gi dde en kopp :rolleyes: :rolleyes:

Så med mindre vi er i stor need av et stor cert neste år - never more!

EDIT; Maren gratulerer så mye med NM kvalik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...