Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Bjerke


vipsen

Recommended Posts

Kan jo skrive inn Duna- lille sin kritikk:

"Corr. bite, exc. construction, g. topline, nice neck, lovely head w/ g expression, dark eyes, corr. wrinkles. Exc. ears, g. front, corr. hind quarters, exc. tail set. corr mover, but don't have enough drive today" (Er ikke så merkelig at hun ikke hadde nok driv med tanke på at hun gjorde sitt beste for å unngå alle sølepyttene) Men er nå fornøyd, jeg da. Det er iallefall ingen som slår lille Duna i personlighet. Hun er så blid at hun ikke helt vet hvor hun skal gjøre av seg, og jodler av full hals bare man sier navnet hennes :)

SBS_2007_duna_gaiting3.jpg

(Bildet er tatt for en måneds tid siden, på mer normalt underlag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar
Kan jo skrive inn Duna- lille sin kritikk:

"Corr. bite, exc. construction, g. topline, nice neck, lovely head w/ g expression, dark eyes, corr. wrinkles. Exc. ears, g. front, corr. hind quarters, exc. tail set. corr mover, but don't have enough drive today" (Er ikke så merkelig at hun ikke hadde nok driv med tanke på at hun gjorde sitt beste for å unngå alle sølepyttene) Men er nå fornøyd, jeg da. Det er iallefall ingen som slår lille Duna i personlighet. Hun er så blid at hun ikke helt vet hvor hun skal gjøre av seg, og jodler av full hals bare man sier navnet hennes :)

Pokker ta det været og alt, jeg orka ikke bli der lenger enn jeg måtte.. Ville så gjerne treffe disse dyra dine, som jeg har lest så mye moro om! Det får bli en annen gang da ;)

Og korrekte rynker, hihi, det vil jeg også ha, takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker ta det været og alt, jeg orka ikke bli der lenger enn jeg måtte.. Ville så gjerne treffe disse dyra dine, som jeg har lest så mye moro om! Det får bli en annen gang da :)

Og korrekte rynker, hihi, det vil jeg også ha, takk! :)

Hi hi... klarer meg helt uten, jeg da... Men de er nå fine på Basenjier :P Ble ikke lenge, jeg heller. Men vi skal nok på samme utstilling igjen, skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På oss ble det bare 1. KVAL, men det er helt greit med tanke på forholdene... Bikkja er ikke spesielt glad i verken vått gress eller gjørme, i tillegg til at de 7 andre hundene i åpen klasse var veldig fine. Er fornøyd med at jeg i det minste fikk én rødsløyfe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG forteller meget gjerne hvordan det gikk i Bearded-ringen.. BIR til min "Moby" (Ch Breaksea Norwegian Wood) og BIM til min "Milla" (Ch Breaksea Bounty), cert'ene gikk til hhv hann fra Sverige (Ch Hillbacka's Show Business) og en juniortispe fra Norge (La-Faja's Beat'em All).

Jeg hadde også beste juniorhann (Mac - Kindle Passion Just Marvellous)- så med tre hunder påmeldt reiste jeg hjem med tre hunder kvalifisert til Crufts neste år. Innrømmer meget gjerne at jeg er meget, meget, meget fornøyd med dagen, ja.

Moby ble også tredje i gruppe 1, bak en sheltie og vinneren australian shepherd (som var helt fantastisk vakker! synes JEG).

VI hadde dog en av de bedre ringene i dag (eller skal jeg si "minst grusomme"?) hvor mesteparten av ringen var helt OK mtp søle - dog var det ganske skjevt.. Likevel var det godt med sølesprut rundt oss, da. Og selv om det var greit nok I selve ringen - lufting av hund måtte jo bare vente til alt var over, og det var ikke noe fornuftig sted å varme opp hunden, da...

Men ingen som falt eller hadde andre ulykker som jeg så, heldigvis.

Det skjer ytterst sjelden at jeg "boots'er" (dvs tar på "beardie-boots"/sokker) når jeg skal inn på en utstilling, men i dag var jeg meget, meget glad for at jeg tok meg de 15 minuttene på morgenen før jeg reiste hjemmefra.

Guri malla så ille det var å bare gå frem til ringen, og ærlig talt - man skal vel ikke kunne HØRE at man går på en gressplen? (surkle, surkle, surkle)

Det er nok mye ødelagte skotøy, utrolig skitne og fæle pledd/telt/bur og ikke minst utstillere som forhåpentligvis har kommet seg vel hjem til nå!

Gratulerer alle sammen!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke dagen. Sliten hund, men gjennomførte greit. Nullet på ruta fordi jeg stoppet henne ca 2 cm for tidlig (hun kom med omtrent en tå utenfor)! Det var min feil. Øvelsen var egentlig veldig fin (kanskje en 8-8,5 p.), så mange poeng gikk tapt på denne 4-verdige øvelsen. Kom på 11. plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med masse gode resultater! :icon_fun:

SOm Yodel sier, i Basenji ringen gikk det akkurat som ventet...

Og Willy fikk sin første blå sløyfe, og forhåpentligvis siste.................... :)

Lang vei for en blå sløyfe, men hadde en super dag med masse sosialt, og det er det viktigste! ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det "bare" 4. BTK-plassering, men jeg er ikke så verst fornøyd med det egentlig :). Jeg hadde bange anelser om dagens utstilling, og tatt i betraktning at Babs og jeg aldri har gjort det særlig bra på Bjerke må jeg si meg fornøyd. Vi var heldige og hadde en ring som lå rett inntil en grusveg, og heldige meg fikk parkert omtrent rett ved siden av, så det var en enkel sak å få hunden tørr og fin inn til ringen... verre var det jo inni der da, men det var likt for alle, så det var jo greit nok :). Ekstra fornøyd var jeg selvsagt med at Babs' søster Siss ble 2. BTK og berget familiens "ære"... hihihi.

Klinete og fælt var det, men jeg tror det ble et supersalg for Zoolos *flir*... Jeg så mange som gikk rundt i sine nye Muck-boots ja !

Grattis til alle som gjorde det bra i dag og i går - ikke minst i LP-ringen ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Guro ikke har internett tar jeg meg friheten å legge ut hennes resultater! Pepper, hennes 13 mnd. gamle dalmatiner hann slo til å ble 2BHK av 61 påmeldte dalmatinere! Han tok også CERT og ble cruftskvalifisert! Gratulerer så mye Guro :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
JEG forteller meget gjerne hvordan det gikk i Bearded-ringen.. BIR til min "Moby" (Ch Breaksea Norwegian Wood) og BIM til min "Milla" (Ch Breaksea Bounty), cert'ene gikk til hhv hann fra Sverige (Ch Hillbacka's Show Business) og en juniortispe fra Norge (La-Faja's Beat'em All).

Jeg hadde også beste juniorhann (Mac - Kindle Passion Just Marvellous)- så med tre hunder påmeldt reiste jeg hjem med tre hunder kvalifisert til Crufts neste år. Innrømmer meget gjerne at jeg er meget, meget, meget fornøyd med dagen, ja.

Moby ble også tredje i gruppe 1, bak en sheltie og vinneren australian shepherd (som var helt fantastisk vakker! synes JEG).

VI hadde dog en av de bedre ringene i dag (eller skal jeg si "minst grusomme"?) hvor mesteparten av ringen var helt OK mtp søle - dog var det ganske skjevt.. Likevel var det godt med sølesprut rundt oss, da. Og selv om det var greit nok I selve ringen - lufting av hund måtte jo bare vente til alt var over, og det var ikke noe fornuftig sted å varme opp hunden, da...

Men ingen som falt eller hadde andre ulykker som jeg så, heldigvis.

Det skjer ytterst sjelden at jeg "boots'er" (dvs tar på "beardie-boots"/sokker) når jeg skal inn på en utstilling, men i dag var jeg meget, meget glad for at jeg tok meg de 15 minuttene på morgenen før jeg reiste hjemmefra.

Guri malla så ille det var å bare gå frem til ringen, og ærlig talt - man skal vel ikke kunne HØRE at man går på en gressplen? (surkle, surkle, surkle)

Det er nok mye ødelagte skotøy, utrolig skitne og fæle pledd/telt/bur og ikke minst utstillere som forhåpentligvis har kommet seg vel hjem til nå!

Gratulerer alle sammen!

Susanne

Takk! :lol:

Gratulerer med fine resultater. :D Blir det så du reiser til Crufts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG forteller meget gjerne hvordan det gikk i Bearded-ringen.. BIR til min "Moby" (Ch Breaksea Norwegian Wood) og BIM til min "Milla" (Ch Breaksea Bounty), cert'ene gikk til hhv hann fra Sverige (Ch Hillbacka's Show Business) og en juniortispe fra Norge (La-Faja's Beat'em All).

Jeg hadde også beste juniorhann (Mac - Kindle Passion Just Marvellous)- så med tre hunder påmeldt reiste jeg hjem med tre hunder kvalifisert til Crufts neste år. Innrømmer meget gjerne at jeg er meget, meget, meget fornøyd med dagen, ja.

Moby ble også tredje i gruppe 1, bak en sheltie og vinneren australian shepherd (som var helt fantastisk vakker! synes JEG).

VI hadde dog en av de bedre ringene i dag (eller skal jeg si "minst grusomme"?) hvor mesteparten av ringen var helt OK mtp søle - dog var det ganske skjevt.. Likevel var det godt med sølesprut rundt oss, da. Og selv om det var greit nok I selve ringen - lufting av hund måtte jo bare vente til alt var over, og det var ikke noe fornuftig sted å varme opp hunden, da...

Men ingen som falt eller hadde andre ulykker som jeg så, heldigvis.

Det skjer ytterst sjelden at jeg "boots'er" (dvs tar på "beardie-boots"/sokker) når jeg skal inn på en utstilling, men i dag var jeg meget, meget glad for at jeg tok meg de 15 minuttene på morgenen før jeg reiste hjemmefra.

Guri malla så ille det var å bare gå frem til ringen, og ærlig talt - man skal vel ikke kunne HØRE at man går på en gressplen? (surkle, surkle, surkle)

Det er nok mye ødelagte skotøy, utrolig skitne og fæle pledd/telt/bur og ikke minst utstillere som forhåpentligvis har kommet seg vel hjem til nå!

Gratulerer alle sammen!

Susanne

Storeslem, jo! :icon_fun:

Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk det veldig bra!

Kayla ble BIM og fikk CACIB!

Dermed reiste vi fornøyde hjem med hennes 5. CERT :D

Hennes kullbror (og kommende far til MIa`s valper) ble BIR. Ekstra fornøyde var oppdretterene som kom til Norge og fikk se begge sine "babies" ta BIR & BIM. Kjempeartig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det mange flotte rasultater - gratulerer alle sammen! :lol:

Det gikk ikke så bra for oss, akkurat som forventet. Sånn er det når man stiller strihårshund i bare ulla..

Men jeg må si at jeg er kjempestolt over Foxy; hunden som til vanlig blånekter å gå ut og tisse når det regner viste seg fra sin beste side uten å ense regnet! Hva gjør man ikke for litt wienerpølse.. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke store resultatene her heller. ble blått på dachsen.

Ellers fikk jeg møtt og sett MASSE soniser, Monica med Bocca, Camilla(?) med Baghera, IM med dalmisen, MonaB med bernerene, hilste såvidt på tone og dyrene, MArthe med Extra, Lill, Turbogutten og Benedicte SusanneL, Er sikkert flere, som jeg ikke har tenkt over.

Av de jeg så men ikke turte helt å gå bort til så var det Yodel, hu med Loke(jada flink å glemme navn jeg :D )

Så fikk jeg også kosemost litt med Ivy :D det var en nydeli liten tøffing det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...