Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei hei,ny her jeg;-)


tikaani

Recommended Posts

Da er det vel sånn at jeg får presentere meg;).Jeg heter Margaret,og er 32 år.Er totalt hundefrelst,har holdt på med hund så lenge jeg kan huske.Er så heldig at jeg får drive med hund på heltid,da spesielt hundekjøring og oppdrett av Alaskan Husky.Har pt.40 spretne sjeler i hundegården,pluss 2 stk.inne.De 2 sistnevnte er far og datter,langdistansehunden Arroq,og lille Ningo,9 uker.Ellers har jeg en liten sønn på 4 mnd.som er med nesten overalt.Vi holder til bokstavelig talt midt i ødemarka,nærmere bestemt på Svalbard.Her har vi holdt til en stund,og her har vi (foreløpig)planer om å bli så lenge vi kan.Er ellers interessert i lydighetstrening,spor og søk,men har aldri konkurrert eler vært på utstilling.Kanskje ikke så rart-når jeg driver med AH;-).De neste 2 årene blir det mye trening,målet er å kjøre Finnmarksløpet,lengste distansen,med Arroq som leder i 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, og velkommen hit til oss! :lol:

Hørtes ut som en travel tid, med en liten tass og alle de hundene! :D

Jeg er veldig facinert av polarrasene, og vil veldig gjerne høre mer om livet på Svalbard og hundene dine. Og vi er veldig glade i bilder her på sonen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!Da er vi på nett igjen her..det konker ut titt og ofte.dere etterlyser bilder,me da må noen hjelpe meg!!Prøvde å legge inn bilde på profilen min,det gikk ikke.dvs.det gikk,men blir bare borte..irriterende.Er det noen som vet hvordan jeg legger inn bilder?bruker mac,ikke pc;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...