Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny her jeg!


Caroline

Recommended Posts

Heisann alle sammen!

Har akkurat blitt tipset om dette forumet, så da får jeg vel presentere meg og dyra da, når jeg først har registrert meg her liksom :D

Jeg; er 20 år, forlovet og samboer, og vi bor for øyeblikket i Trondheim. Jeg er opprinnelig fra Lillestrøm, han fra Risør. Vi blir om ca. 2 uker foreldre for første gang også, så vi har masse spennende i vente :D

Jeg har 2 hunder, som sikkert blir flere med årene, begge av rasen Shetland Sheepdog. Det er rasen jeg har vokst opp med, og det var ikke greit å skifte rase, så det er nå det jeg har fortsatt.. Og jeg stortrives med det!

Jentene mine heter så mye som Mekalisto's Jeannies Comingback, Jóga til daglig, og Andvaka Solaris, Saeta til daglig. Begge er soble, og de er mor og datter, hhv. 2 1/2 år og 4 mnd. gamle.

Jeg interesserer meg for det meste innen hund, men legger mye vekt på lydighetstrening, da dette er noe jeg liker å drive med. Ellers blir agility brukt litt som avveksling, og vi drar på utstillinger når det måtte passe.

Utenom hund så driver jeg med hest (islandshest), og eier for øyeblikket en 6 år gammel vallak. Han skal vel sannsynligvis selges nå, men det blir vel en ny en etterhvert :)

Også eeelsker jeg å knipse masse, masse bilder. Det går stort sett i digitalformat til daglig, men det hender jeg slår til med speilrefleksen også.

Jah.. Det var litt om meg... Håper vi snakkes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi endelig flere med Sheltie :) Velkommen hit til oss! Håper du vil trives :D

p.s det kan jo nevnes at det var jeg som var den som tipset... vilha flere sheltie folk her inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...