Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke?


Henriette

Recommended Posts

Ikke si det ;)

Hysj da! Vi kan jo late som vi er snille i hvert fall :wub:

Hvis noen ser meg, kom og hils! Kan ikke love at jeg klarer å kjenne igjen alle sammen... Orry og jeg blir glad for å prate med noen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Fyyy flate, for et drittvær, det er ikke regnet som er værst, i dag har jeg vassa i leire, har leire oppover leggene(ja, jeg stilte i skjørt) og badekar i skoene, hurra! Regnet var kun ille når det virkelig høljet for da pisket det på huden til de nakne, og kan jo si at vi hadde noen hunder som ikke gikk som de skulle i dag. Er overbevist om at forkjølelsen jeg hadde kommer blir enda værre nå...

Jeg var veldig kjapp til å dra hjem når jeg var ferdig, droppa oppdrettergruppa og alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyy flate, for et drittvær, det er ikke regnet som er værst, i dag har jeg vassa i leire, har leire oppover leggene(ja, jeg stilte i skjørt) og badekar i skoene, hurra! Regnet var kun ille når det virkelig høljet for da pisket det på huden til de nakne, og kan jo si at vi hadde noen hunder som ikke gikk som de skulle i dag. Er overbevist om at forkjølelsen jeg hadde kommer blir enda værre nå...

Jeg var veldig kjapp til å dra hjem når jeg var ferdig, droppa oppdrettergruppa og alt :)

Har vært på stallen idag (kanskje ikke noe bedre) og hatt medfølelse med dere alle på Bjerke idag.

Ei venninne av meg stilte tispen sin og fikk fint resultat, så hunden hennes går iallefall i dritt vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit med litt regn for meg.

Men verre for de som ikke ville være med meg :)

Satser på i morra istedet.

Jeg trosset været og dro alene (fikk ikke med mei ho jeg skulle fordi ho tydeligvis ikke er vanntett)

Men møtte da noen soniser og dagen ble ikke fullt så ille, bortsett fra at skoene nesten står igjen i gjørma når man skal gå. Og Bocca er ikke sååå glad i regn, men det gikk da så fint så. Var ikke bare jeg som gikk med gjørme fra topp til tå der :) (så lønner seg nok å kle seg litt mer praktisk).

Blir det fint vær i morgen, tar jeg turen da også. Føler jeg gikk glipp av mye pga været, og Bocca ble lei (så nå sover ho fint sidenav meg). Ikke at det kommer til å tørke opp der i morra, men da slipper man hvertfall mer regn.

Kan ikke si jeg møtte sånn kjeeempe masse soniser, men møtte da noen, (noen "nye" og noen jeg har møtt før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Fyyy flate, for et drittvær, det er ikke regnet som er værst, i dag har jeg vassa i leire, har leire oppover leggene(ja, jeg stilte i skjørt) og badekar i skoene, hurra! Regnet var kun ille når det virkelig høljet for da pisket det på huden til de nakne, og kan jo si at vi hadde noen hunder som ikke gikk som de skulle i dag. Er overbevist om at forkjølelsen jeg hadde kommer blir enda værre nå...

Jeg var veldig kjapp til å dra hjem når jeg var ferdig, droppa oppdrettergruppa og alt :)

HAHA, jeg lå søtt i sengen min når du slet der ute.. :) Kanskje jeg ikke skal dra imorra? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen blir det gummistøvler for alle penga, helt klart!!

Monica - jeg så deg, du så sikkert meg og. :) Snakket høylytt om de snasene skoene mine (sånn er jeg liksom..) . Hehe. Ser jeg deg i morgen skal jeg nok hilse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
I morgen blir det gummistøvler for alle penga, helt klart!

Monica - jeg så deg, du så sikkert meg og. :) Snakket høylytt om de snasene skoene mine (sånn er jeg liksom..) . Hehe. Ser jeg deg i morgen skal jeg nok hilse.

Skal du ha med dyret? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke ennå. :) Jeg skal sitte på med Silje, og jeg tror ikke hun er videre begeistret for å ha hund i bilsetet. Men jeg skal snakke med henne. Har veldig lyst til å ha med Chessea, så jeg kan prøve litt utstyr på henne i stedet for å gjette meg fram til riktige størrelser osv.

Men jeg advarer dere - hehe. Hvis jeg har henne med er hun langt i fra nybadet. Jeg orker ikke bade hu før jeg tar henne med ut i det enorme sølehullet som var på Bjerke.

Jeg vil se Archie...! Fader at været ødela all min lyst til å se på andre hunder i dag. Jeg skulle gjerne sett på masser av hunder bli stilt, men dessverre var jeg mest opptatt av å holde meg så tørr som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen blir det gummistøvler for alle penga, helt klart!

Monica - jeg så deg, du så sikkert meg og. :) Snakket høylytt om de snasene skoene mine (sånn er jeg liksom..) . Hehe. Ser jeg deg i morgen skal jeg nok hilse.

Du gikk vel forbi når jeg snakket med to soniser? Det var vel ikke du som gikk med sandaler? Det var ho som gikk sidenav deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det sikkert Silje du hat sett så mange ganger på Lillestrømterminalen?

Men som sagt. Hadde vært hyggelig å hilse på om jeg ser deg i morgen, da. Sannsynligvis er jeg sammen med Silje, så hvis du kjenner igjen henne er jeg nok ikke langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det sikkert Silje du hat sett så mange ganger på Lillestrømterminalen?

Men som sagt. Hadde vært hyggelig å hilse på om jeg ser deg i morgen, da. Sannsynligvis er jeg sammen med Silje, så hvis du kjenner igjen henne er jeg nok ikke langt unna.

Da er det nok det :)

Kom en kommentar når du gikk forbi i sandaler :) "da blir man hvertfall ikke våt på sokka".

hehe, må jo bare le av dagen idag, (spurte jo lill om ho hadde krabbet rundt :rolleyes: ) Jeg hadde ikke hvite sokker når jeg kom hjem for å si det sånn ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...