Gå til innhold
Hundesonen.no

Muffins.

tm100021

Recommended Posts

Skrevet

Hm. vanskelig spm. Jeg der da veeeldig glad i sjokolade. Men muffins for meg er nok den "orginale". Så konklusjonen, ta de lyse. med masse melis-glasur *sikle*

Melis er jo veeeldig godt og maule også *nam

Edit: ser jeg går mot strømmen, men sjokolade er best når det ER sjokolade.

Skrevet

Om jeg måtte velge av dem så tror jeg det hadde blitt sjokomuffinsen. Men sånn egentlig ville jeg ikke hatt noen av delene, men en skikkelig stor og god blåbærmuffins derimot *sikle*

Skrevet

Ingen av delene, men selvsagde lyse med nonstop og sjokoladebiter i, og med bær i. Mørke er ikke så gode. Og masse melis, selvsagt.

Skrevet

Muffins er veldig lett å lage uten pose, da.. Men må jeg velge, blir det de lyse med litt sitronsaft og revet sitronskall i . Melisglasur med sitronsaft i stedenfor vann! (Sitronsaft er skvisa sitron.) :)

Skrevet
Muffins er veldig lett å lage uten pose, da.. Men må jeg velge, blir det de lyse med litt sitronsaft og revet sitronskall i . Melisglasur med sitronsaft i stedenfor vann! (Sitronsaft er skvisa sitron.) :)

Da er det jo Siffins! :)

Skrevet

Smart med sånn ferdig pose. Da kan jeg kanskje spise muffins igjen. På heimkunnskapstimen for 7 år siden (6. klasse) lagde vi muffins, men så fikk vi eggeskall oppi!! Siden har ikke jeg spist muffins... Å spise myk muffins og plutselig kjenne at det knaser mellom tenna... ja, der har jeg fått en traume!

Skrevet

sjokolade med biter av dronningsjokolade oppi..STORE biter sjokolade oppi*nam*

LBL lager veldig gode muffins btw *ler*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...