Gå til innhold
Hundesonen.no

Las Vegas, fra valp til unghund


Guest Christine

Recommended Posts

Søtingen :console: For dere som ikke har vært så heldige å møte ham: Han er virkelig nydelig, kjempeflotte vinkler og benstamme, selv om han foreløpig er bittelitt valpete selvsagt. Men han kommer til å bli veldig fin når han blir eldre, tror jeg.

Og på toppen av det hele gikk det opp for Vegas at han er hannhund i samme annledning som bildene der ble tatt :) Skikkelig liten "rytter" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar
  • 4 weeks later...
Guest Christine

Takk, takk ^^,

Går supert med oss fortiden! Vi gikk et sporkurs med NKKU i sist helg, og lille krapylet imponerte meg med både fremgang og innsats :icon_redface: Han er en lærevillig og kontaktsøkende hund, og jeg har en stor tro på han når det gjelder både jakt og lydighet. Eksteriøret er foreløbig heller ingenting å klage på(vi ble bir og big på vårt første valpeshow, dog uten konkurranse, men med en strålende kritikk og en dommer som likte han meget godt).

Beklager dårlig kvalitet, men mobilen duger ikke helt til sånne ting..

DSC06542.jpg

DSC06510.jpg

DSC06507.jpg

DSC06506.jpg

DSC06468.jpg

Noen bilder fra valpeshowet..(fotograf er cocker-eier her på sonen.. :( )

vegas5-1.jpg

vegas9-1.jpg

vegas12-1.jpg

vegas4-2.jpg

vegas7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Takketakk! Alltid så gøy å få høre sånn :icon_redface:

Aina: Venstreøyet? Du mener ikke tillfeldigvis det brune rundt det høyre øyet? ;)

Vet det har blitt lite bilder av Milo'en, men det kommer! Vi skal til en fotograf i Hommelvik ellerno på ondag, hvor vi skal ta konf.bilder så da kommer det nok noen bilder av meg og begge bikkjene sammen :(

Slenger med et bilde tatt i dag, tror jeg. Eller i går..

DSC06695.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ingenting er lett, tro meg! :P

Neste helg blir det valpeshow både Lørdag OG Søndag.. Har innleid proff-fotograf(basset-eier), som også skal være personlig assistent slik at jeg klarer å holde meg litt rolig iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Takk :)

Nyeste bilde av Vegas..(Maja&Twinki her inne som er fotograf )

DSC_0583.jpg'

(Og ja, jeg ser også helt lost ut når jeg stiller hund. ;) )

Han står ikke så veldig bra der, men pga mine knær og slikt så fikk han stille opp seg selv på Lørdag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg tok litt bilder av Vegas i kveld, men pga lyset (dvs mørket) ble de ikke så veldig bra.

Først, bilder av den eneste engelsk setteren jeg har møtt som er gira på drakamp:

IMGP2440.jpg

IMGP2436.jpg

IMGP2437.jpg

IMGP2438.jpg

IMGP2441.jpg

IMGP2448.jpg

IMGP2449.jpg

IMGP2450.jpg

Så et par oppstillingsbilder, men det ble ikke helt lett å få til det i dag:

IMGP2456.jpg

IMGP2467.jpg

IMGP2478.jpg

IMGP2471.jpg

Ringtrening! :)

IMGP2481.jpg

Litt bedre forsøk på ringtrening:

IMGP2497.jpg

IMGP2499.jpg

Også tar jeg med dette bare for å vise hvor stor han har blitt! Han har igjen litt før han når igjen Milo enda, men jammen meg har han blitt like høy som Tinka (som han sitter ved siden av). Vegas blir seks mnd i morgen forresten!

IMGP2434.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...