Gå til innhold
Hundesonen.no

Las Vegas, fra valp til unghund


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Lille valpisen min ble hentet i ettermiddag, og er endelig hjemme!

Bilturen tok 2 timer, og han sov omtrent hele tiden.

Pappa klarte jo igjen å overføre informasjonen helt feil til meg, så hunden er født den 5. Mai, og ikke 9. som jeg sist sa :rolleyes: Vet det kanskje er litt tidlig å hente en valp nå, men vi sparte han iallefall for å kjøre tur- retur Oslo på kort tid!

forresten så likte jeg ikke navnet Munin så godt uansett, så han heter det kun på stamtavla, og (Las) Vegas til daglig!

Sovna fort i baksetet med meg gitt

DSC05801.jpg

DSC05805.jpg

Nysgjerrig på hva Milo holder på med

DSC05807.jpg

Watch out! Valp i farta!

DSC05808.jpg

Hey, Brother! Vent a!

DSC05812.jpg

DSC05818.jpg

DSC05820.jpg

Fight for life

DSC05830.jpg

DSC05841.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Så nydelig ;) Herlige bilder, blir jo bare enda mer valpesyk nå...

Fint navn forresten! :) Selv om jeg litt forbinder det med tispe, siden jeg kjenner flere tisper med navnet. Og jeg som hadde blitt vant til Munin! Men uansett, FINT navn :) Vurderer å kalle min kommende valp Vega, så blir jo noe av det samme. Hihi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Takk :)

Jeg ser mange små flekker som blir brunere etterhvert, men nei- han kommer ikke til å få så mye farge.

Ellers så er han en herlig og utrolig leken hund. Mitt nye håp innen jakt og lydighet :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Jeg ser mange små flekker som blir brunere etterhvert, men nei- han kommer ikke til å få så mye farge.

Vegas er gigantisk! Moren er større enn Milo og det samme er faren. Vegas har monsterlabber og er veldig stor. Runder snart 5 kg! :)

Ellers så er han en herlig og utrolig leken hund. Mitt nye håp innen jakt og lydighet :hyper:

Oki.

Jeg liker de store setterne(ikke showtypen selvsagt) fremfor de små og pinglete, så Vegas høres ut som en bra hund :poke:

Har Milo tatt vel imot nykommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Oki.

Jeg liker de store setterne(ikke showtypen selvsagt) fremfor de små og pinglete, så Vegas høres ut som en bra hund :)

Har Milo tatt vel imot nykommeren?

Ja, jeg liker også de best :hyper:

Joda, det har gått greit det.. Milo er vel så sjalu og overlegen men det begynner å komme seg. Noe av det første Vegas gjorde i går var å hoppe opp å lete etter patter, og da fikk han høre at dette ikke var lov. Så han har stor respekt for Milo, og Milo igjen tar egentlig alt med ro.

åh, en smule vakker skapning der ja Får så lyst til å kose og klemme på lille valpen. De lukter så godt også Litt valpesyk her bare

Hehe, går å lukter på han hele tiden jeg. Lukter jo så nydelig :poke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk uttrykket på siste bilde; hæ?, vakke jeg som kverka den blomsten, helt sant" Men han sier det kanskje på svensk? :)

Jeg trodde også at det var enda en valp kommet i hus da jeg leste Vegas eller at det var et eller annet kalle navn på engelsk setter :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Sorry spamminga mi, men...

DSC05864.jpg

DSC05867.jpg

Wuhu, jeg kommer mamma!

DSC05870.jpg

Fremtidig sporhund?

DSC05874.jpg

DSC05878.jpg

DSC05886.jpg

DSC05889.jpg

Bøllegutt i farta

DSC05904.jpg

*kremt* Joda, han er pen, men hvordan vise det på oppstillingsbilder? Kan jo knapt kalles en oppstilling en gang! :rolleyes:

DSC05893.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...