miss mini blue dior Skrevet 25. November 2007 Rapporter Share Skrevet 25. November 2007 her er min lille prinssese, miss mini blue dior Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissel Nystad Skrevet 29. November 2007 Rapporter Share Skrevet 29. November 2007 Her er min nye whippetvalp som jeg får om 6 dager. Det er den brindle gutten som er min, den hvite er brodern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissien Skrevet 30. November 2007 Rapporter Share Skrevet 30. November 2007 Bilder av Happy som valp... Han er mellom 8-12 uker på bildene. Happy. Venus, Nico og Happy. (Happy er ikke så stor på dette bilde.) Happy slapper av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2007 Her er det eneste Valpe bilde jeg har igjen av Bonnie alt annet har blitt borte! Men men det er kjempe søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2007 Valpen vår Lindsay da hun var 5 uker Ånei! Jeg er så altfor sjarmert av A.A fra før av.. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2007 Legger sjeldent ut bilder, og må vell begynne og bli litt flinkere med det. Bilder av Vesla som valp: Her er Vesla og Leo En blanding av Risenschnauzer og Rottweiler som stefaren min hadde før. Her er Leo som valp: Bilder av Stefaren min sin St, Bernhard, kommer når jeg får ført over bildene ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2007 Her er valpebilde av min lille ramp.. Alltid en badelkalv. Søta. Blitt "litt" større nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FoxyFish Skrevet 13. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2007 Og her er Leif Oscar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 13. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2007 åååh så mange fine hunder :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kakri Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Jeg heter Ferdinand (jada, oppkalt etter oksen), og er i dag 13 uker gammel og 18 kg "lett" og verdens schønneste... Dette er fra første dag hjemme. Slik liker jeg å sove Piiz bodde her først - så hun er sjefen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Næmen hellendussen så nydelig du var da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeena Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Nesten som å se min jo, bare at hun er noe lettere Herlig sovestilling på disse bamsene, hvor er han fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Hae du sett en slik herlig michelinvalp! Verdens nydeligste lille trekkspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullungen Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Virkelig nydelige valper! Skulle gjerne hatt en selv, men det skal jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Alle var utrolig søte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Aron som valp Bildet er tatt hos oppdretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Skuffende.. ikke en eneste shar pei og se, får vel hive inn ett bilde jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 "Tia" fra kullet jeg har nå, flere bilder i egen tråd under Avl og oppdrett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bastian... Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Lucha, min lille amerikanske bulldog valp på 8 1/2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ahadi Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 [attachme nt=5618:n6389564...748_6415.jpg]Lille sote Namji Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Her er mine troll når de var valper Utrolig hvor fort tiden går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2008 Lille My Judie Middagstid Leketid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar