Aya Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2007 Felix: Lille nåværende hvithai: http://i20.photobucket.com/albums/b229/iha_puma/IMGP1505.jpg http://i20.photobucket.com/albums/b229/iha_puma/IMGP1547.jpg http://i20.photobucket.com/albums/b229/iha.../200307-09r.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2007 Knott er så nydelig.. Dipsy 5 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havana Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2007 Denne tråden bude merkes med en advarsel. Dette er ikke sunt for oss som ikke skal ha valp på en stund Vi var på besøk hos et av oldebarna til Theo for litt siden. Jeg vet ikke om jeg kan legge bilde her siden det ikke er min hund, men jeg kan jo legge link til siden vår med bilder av henne. Hun er 4mnd og verdens skjønneste. MÅ sees! http://www.isaktheo.com/foto_freya.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2007 Dipsy 5 uker.. Hvilken rase er denne sjønne skapningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2007 Gud så mange nydelige valper, de var alldeles skjønne hele gjengen Jeg har blitt skikkelig sjarmert av tollere og Groenendael etter å sett i denne tråden, noe så alldeles nydelig :angel: Men ingen slår Archie`n da, han var (er) jo så bedårende! Noen valpebilder fra meg også...huff så fryktelig fort hun har vokst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susa Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2007 Så utrolig mange fine bilder! Her er noen av Taiko: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 Hvilken rase er denne sjønne skapningen? Hun er av rasen Bouvier des Flandres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 Her er min Miro fem uker...med søsken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalder Skrevet 26. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2007 Familiens hund Tino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2007 Min samboers bror har kjøpte seg Rottweiler for noen måneder siden. Har jo et par bilder av han jeg kan legge ut. Og så et fra 17. mai i år. Her er han vel blitt nesten 6 måneder og begynner å se ut som en skikkelig uproposjonert unghund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AllStar Skrevet 27. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2007 Hehe, denne tråden burde komme med en advarsel: "Små søte skapninger som smelter hjerte" Utrolig nydlige hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninahz Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Bilder av min lille tass " Big Theo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Masse fine valpebilder dere! Her er noen av Whisky: Hos Leena ( oppdretter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Et nytt bilde av Yippie. Har satt på tekst da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Kelly Stor og liten valp Vicky i midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Dette er det eneste "valpebildet" jeg har av Labbetuss. Vi kjøpte han i den alderen. Såe .. her er noen stjålne valpebilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Berger Des Pyrenées Poil Long Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Søte lille valpen min...kunne han ikke vært slik for alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bajas Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Snoopy 11uker Bajas 3mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havana Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Snoopy 11uker Bajas 3mnd. Der var jo lille "Gullprompen" jo Jeg har klødd etter å legge ut bildet av han, men jeg tenkte at du hadde lyst til å gjøre det selv. Ellers er det valpebildet ditt av Bajas er så utrolig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 19. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2007 Her er min lille engel<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 19. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2007 Weee, her kan jeg jo skryte litt [...] Bildene er lånt fra Blacktorn. Jeg vet ikke hvilken av de røde tornadoene som blir min før de nærmer seg 6-7 uker. De er ikke en uke enda, men allerede ser man LETT at det såklart er verdens nydeligste små valper. Kullet består av 7 små tisper og 2 gutter. 3 red merle og resten er red tricolor. 1 merlegutt og 2 merlejenter. Jeg bare veeeenter og veeeeeeenter og veeeeeeeeeeeeenter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chino Skrevet 19. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2007 Chino! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 20. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar