Nikitaf Skrevet 21. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2007 Har så lyst å se noen valper nå Har dere noen fine valpe bilder å legge ut.. det er så gøy å se på valpebilder:D valper er noe av det herligste:) heh Her er noen valper: Scooby doo -Tervueren.-9uker- http://i68.photobucket.com/albums/i17/Nikita3_2006/7.jpg http://i68.photobucket.com/albums/i17/Nikita3_2006/30.jpg Max-Blanding-9uker. http://i68.photobucket.com/albums/i17/Nikita3_2006/1.jpg Nikita-blanding-9uker- http://i68.photobucket.com/albums/i17/Nikita3_2006/Bilde5.jpg Cita-Golden retriver- http://i68.photobucket.com/albums/i17/Nikita3_2006/29.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 21. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2007 ååå, valpebildetråd ja! Her er Buffy jenta når hu var liten valp. Og Odin, til Swimzy her inne Golden jenta Singha, 9 uker gammel Blandingen Quattro, ca 3 mnd gammel Schæfern Carma Og lille Bridie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 21. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2007 Så herlige de valpene var da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nullet Skrevet 21. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2007 Berger des Pyrenees Face Rase = Verdens go`este: Berger des Pyrenees Face Rase = Verdens mest uskyldige: Og varianten Piraya des Pyrenees: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 21. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2007 Så herlige de valpene var da:D Så sød:) Får de veldig mye pels? Ellr er det kort- og lang hårete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 21. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2007 Har jo valp, så hvorfor ikke? Tekla, 10 1/2uke gammel http://i149.photobucket.com/albums/s55/helenehg/IMG_2660.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 21. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2007 Valpebilder ja *spamme* Decoy, fra syv uker til 17-18 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 21. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2007 Gullet mitt var jo diger når han var valp da, hehe. <3 Mickey, en huskyblanding i Spania som valp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Ååh, jeg skulle ha tatt flere bilder av henne da hun var valp... Her er et par bilder av en valpis jeg har passet: Jeg tror jeg må skaffe meg curly en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Vel.. Valpen min er jo nesten født på sonen, så henne har dere vel sett bilder av noen ganger Men samme det, hun var en nydelig valp, så ett til tåler dere.. hehe Litt eldre her: Så har vi ett av frk. Dinersen, og siden Vipsen stadig får kommentarer om store ører på svartingen sin, så kan vi jo alltids legge ut bilder av moren, så hun ser hvor hun har arvet de fra *flirer* Det er vel for stort for stakkars sonen, så da blir det link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Tja, det er vell flere hunder her som er født på sonen, men det er sikkert ikke vondt å se dem igjen: Blaze 11 uker: Hexa og Blaze: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Valpen min som jeg henter hjem neste helg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Daisy: Nova: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Har sikkert lagt ut alle disse bildene tidligere på sonen, men han er jo så nuskete.. 6 uker: 8 uker: 9 uker: Ca 3 mnd: Ca. 3,5 mnd Ca. 4 mnd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Har sikkert lagt ut alle disse bildene tidligere på sonen, men han er jo så nuskete.. Se de øynene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Se de øynene da Ja, ordentlig goding. Det var den tiden når han enda bare var søt og uskyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Nurket fyller 6 år i dag så da passer det jo fint å mimre med noen valpe bilder. Valpene samlet 8 uker gammel med favoritt leken: Trøtt valp: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Har sikkert lagt ut alle disse bildene tidligere på sonen, men han er jo så nuskete.. 8 uker: Smelt, den nydeligste Belgeren jeg noen sinne har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Jippi! Ble ikke medlem her før etter jeg fikk Blondie, her kommer bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 23. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2007 Labbetuss som valp Dobermann: Aussie: Boxer: Kelpie: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 23. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2007 Åh, valper Kommer en del bilder fra meg, hehe, valper er jo bare så herlige Av mine; Tollere De er så nydelige da... Emma og Nana, to godevenner, savner deg virkelig.. Ble en del det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2007 Tibbe valpen til venninen min, Marco Venninen min sin Labrador valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2007 Hilste på Tequilas småsøsken som er 5 uker gamle i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2007 Irsk terrier 5,5 mnd Her er Peico 4 mnd Guinnes 4 mnd. Søss sin golden. Valpestreker Gode venner... Trøtt valp Første møte, 24 dager. På linken er valpen vår fra 0-6 mnd Besøk min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 25. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2007 Åh! jeg kårer tollerene og groendalene til verdens sjønneste (nest etter mine hunder da selvsagt ) Her er Yippie som valp NÅ: Her er Amira for 3 år siden : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar