Gå til innhold
Hundesonen.no

klistremerker til bil


Ane_

Recommended Posts

har ikke prøvd så mye annet enn på nett. er så vanskelig å finne noe med toller som ser bra ut. Takk for forslag, men på zolos.no hadde de ikke toller og på paws.no fant jeg ikke klistremerker i det hele tatt. :) Har dere noen flere forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste dyrebutikker har slike, og du finner de garantert på utstillinger! Spesielt på NKK utstillinger har de stoooort utvalg!

Selv har jeg newfoundlandshund og labrador på bilen! har kjøpt en rød trikolor aussie og en basenji også som jeg skal klistre på... Har også tenkt å kjøpe meg en sånn med gul labrador. Lurer på åssen bilen vår vil se ut til slutt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... får kanskje bestillt det gjennom retriverklubben også.

Men skulle da ikke trenge å være så styr for å få tak i et lite klstremerke av en rase som har blitt så populær de siste årene. Når de har alle de andre retriverene i dyrebutikken så burde de da klare å få den siste også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tror nok vi bare må gi opp Ane. Etter at vi snakket om det her om dagen så var jeg å lette inne på flere utenlanske sider også.

Får nok bare sende inn et bilde hundene våres også få laget solskjerm med bilde på:D

Har du noen bra bilder av Solo, som jeg kan lage klistremerker (evt. solskjerm) av eller? Har ikke digitalt kamera vettu, så jeg tar så lite bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeportalen.no selger klistermerket av alle raser!!  :D  De er steike fine også! http://norgeshundeportal.no/

jeg bestilte derifra i dag. sånne runde dekaler i str 10 og 15 cm. håper de er like fine som de ser ut som.. :D Syns det er litt irriterende at det står le nova scotia..... unødvendig med den le'en synes jeg... =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestilte derifra i dag. sånne runde dekaler i str 10 og 15 cm. håper de er like fine som de ser ut som.. ;) Syns det er litt irriterende at det står le nova scotia..... unødvendig med den le'en synes jeg... =D>

Hvor på siden? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk spesialbestilt klistremerke derfra. Rubymerker er nemlig umulig å finne...

Men det som er så dumt er at klistret er på baksiden av merket så man må klistre det på utsiden av bilen, så det blir fort ødelagd.

Dette er merket jeg har:

Utennavn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...