Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppstillingsbilder


xxx12345

Recommended Posts

Denne er det Mona som har vært så flink å stille opp (det var ikke enkelt!). Litt høy bak osv, men det er ikke særlig bra bakvinkler så vanskelig å strekke henne mer ut...

Haha, lurer på om jeg skal bli profesjonell kuhandler!

Men det var jammen ikke enkelt nei, men 15 innpåslitne kavler på et så lite område! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Her min Schäfergutt AC. Har ikke noen erfaring i å stille denne rasen (løpt maaaange mil i collieringen i mange år), men er egentlig veldig, veldig fornøyd med dette bildet. Han stilte seg opp selv han så da var jo det problemet løst. Hihi!

post-1175-1194295214_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glemt å legge ut bilder av greyen min her:P Jeg kan ikke å stille greyhound enda, men heldigvis har jeg så snill valp så hun gjør det meste selv.

Ischma 4,5 mnd (Another Story Sesons In The Sun)

Ischma.jpg

Foto: Lill Ydse

Ischma 6 mnd

Ischmaleto1.jpg

Foto: Siw Tonje Bjerkelund

Faren kommer fra kennel Gaia i USA Multi UCH Gaia Sunridge Sunrise og var oppdretter og eid av Sue LeMieux. Desverre er faren bort nå av alderdom. Men det meste lever videre i Ischma, derfor holder jeg også kontakt med tidligere eier av faren. Hun er utrolig stolt over Ischma, og har virkelig fått øynene opp for henne. Hun mener Ischma er en av de vakreste greyhounds hun har sett på lenge. I mine øyne er hun jo selvfølgelig det;) Hva andre mener er en annen sak:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden din står forsåvidt bra hun, men jeg vil anbefale deg å stå med beina samlet bak der, så ser det litt ryddigere ut :) Evt. stå litt nærmere hodet hennes, hold båndet i din andre hånd, og få fokuset hennes framover så man ser silhuetten bedre :D

Ja jeg skal gjøre det neste gang. Det var bare oppdretteren som ville at hun skulle stå sånn:P Og jeg må stå sånn for at hun ikke flytte beina:P Det er en strategisk måte for at hun ikke skal flytte beina sine. En liten sperre på en måte;) Når vi har trent mer så kommer jeg til å stå mer bak henne. Det er slik det bruker å gjøres med greyhound, men akkurat for øyeblikket er hun ikke fullt utlært;)

ischmaleto2.jpg

Foto: Siw Tonje Bjerkelund (Another Story-Greyhound og Potugisisk Vannhund)

Et litt annet bilde. Der står jeg å retter på bakbeina og vops bildet ble tatt. Frust^^

http://www.greyhoundklubben.com/utstilres-2007.htm

På denne linken ser du hvordan de aller fleste står med greyhounden. De stilles på en litt annerledes måte enn det jeg er vant med:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som proff heller? Det var leit, hadde liksom begynt å planlegge karieren her.... :)

Tja, du kan jo alltids ta for deg gris og sau en gang iblant da, som en slags ekstrainntekt. Da skal det nok gå!

Sifra hvis du trenger et kurs da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde meg på et oppstillingsbilde. :P

i213838802_35848_2.jpg

Kjeda meg litt i dag :P . Alltid lite å finne på, på søndager vettu .. jeg aner ikke hvordan man stiller. Og Han her er ikke vant til å stå på kommando :P (bare på tur). Og så var jeg alene. Noe som gjorde at jeg skynta meg for å ta bildet før han la seg ned igjen :P . Hmm.. Han er ikke nygreid(Stelt/kosta) for å si det sånn :P:unsure:

Er klar for kritikk og postivt snakk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde meg på et oppstillingsbilde. :P

Kjeda meg litt i dag :P . Alltid lite å finne på, på søndager vettu .. jeg aner ikke hvordan man stiller. Og Han her er ikke vant til å stå på kommando :P (bare på tur). Og så var jeg alene. Noe som gjorde at jeg skynta meg for å ta bildet før han la seg ned igjen :P . Hmm.. Han er ikke nygreid(Stelt/kosta) for å si det sånn :P:unsure:

Er klar for kritikk og postivt snakk :P

Nå vet ikke jeg en ting når det gjelder oppstilling av border collie, men du burde prøve å få hodet litt opp. Slik at han ser litt mer opppmerksom ut (; Noe mer kan jeg ikke si, bortsett fra at du burde få noen andre til å t bildet for deg, mens du står bak hunden og holder hodet oppe ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, får prøve meg jeg og da.

Har en Phalene på 4år som jeg har kjempelyst å stille ut. Aldri stillt før, og pelsen er et kapittel for seg selv, hvordan skal man klippe en Phalene forresten. Jaja. prøver meg iallfall på noen biler, tips på hvor det skal klippest mottas:) Og nei, har ikke børstet han på noen dager:P

HPIM1463.jpg

HPIM1461.jpg

Og sånn går det når Schäferkreket skal blande seg:P

HPIM1432.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, søt er hun ja. Men tror ikke Texas (phalenen) syns hun er så søt:P

Den dagen hun kom var det stor stas, så vokste hun. Og da var det ikke noe gøy lengre.

Men oppdragelse gir han, når hun gjør noe hun ikke har lov til, da kommer texas og bjeffer henne opp i ansiktet, og ser så bort på meg som for å si: Mamma, ta henne! ta henne! Få henne inn i buret, nå! nå! Og la henne bli der!:( Haha, men morsome er de:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, får prøve meg jeg og da.

Har en Phalene på 4år som jeg har kjempelyst å stille ut. Aldri stillt før, og pelsen er et kapittel for seg selv, hvordan skal man klippe en Phalene forresten. Jaja. prøver meg iallfall på noen biler, tips på hvor det skal klippest mottas:)

Phalenè skal ikke klippes. :(

Her er min Felix på utstilling i helgen, 10 mnd gammel.

felix.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...