Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppstillingsbilder


xxx12345

Recommended Posts

Nemi 18, 5 måneder. Ganske fornøyd med dette bildet, selv om frembena ikke er helt paralelle. Synes det viser hennes lange, slanke hals og fine overlinje. Også en av de få hvor vi fikk tatt bildet mens halen ikke var til en av sidene :(

post-2413-1192694409_thumb.jpg

Hun er kjempe pen - CK en var velfortjent! :-)

Om jeg skal pirke veldig syntes jeg bakbena var en bitte-bitte liten aning for langt bak, ble litt vel strekt, men det er ikke så mye at det gjør noe.. Er kanskje personligsak også, og gresset gjør nok litt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Takk for det! Det var artig med første CK :icon_fun: Er enig i at hun er en anelse for mye strekt i bakbena, ser det på vinklene.. Artig med tilbakemeldinger fra sånne proffe NM-kvalifiserte junior handlere, som i tillegg har flat som spesialområde! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke ta så mye i da, blir flau :(

Slenger inn et bilde av Aris (Etter NM kvaliken var i boks)

Koselig om noen har kommentarer flink fotograf er Line på sonen :(

kongsvinger8.jpg

Ja, vet det ikke er verdens beste bildevinkelen, MEN han var livredd for blomstene og pokalen :Laugh:

"Kommer ikke på tale å stå ved de skumle blomstene muttern"

Litt bedre vinkel på dette tatt av Britt Pinderud

Mamma er "litt" rød i toppen etter litt løping (det er slitsomt en hel runde i storeringen i flat-tempo altså)

071007064.jpg

Gjerne kommentarer utover litt fremstilt forben :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathrine: De skoene skal ikke på til NM vet du?:) Da får du har sorte! *være streng*

De var fine handlersko, helt til jeg ble så glad i dem at jeg nå bruker dem nesten vær dag, de er så gode.. Nei på Hamar er det nok hvit dress.

Ang fargen - i riktig lys fremhever den den svarte fargen på hunden - som er funksjonen den skulle ha :)

EDIT; Sorte sko Line? Da forsvinner nok IKKE beina til hunden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det masse flotte bilder å se.

Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av Balder. Legger ut to fra trening i mai og et fra GD spsialen i vikersund.

normal_Pinsetreff_i_Vikersund_026.jpg

Her ett bilde fra Vikersund forfra.

normal_HPIM1801.JPG

Her er ett fra treningen i mai

normal_HPIM1794.JPG

Ett annet oppstilt bilde, her har han det ene forbene som kommer litt lant frem (irriterer meg mye med bilde men)

Legger også ut noen bilder av en japansk spisshund som jeg passet i sommer, prøve å få til ett oppstilt bilde av han. Legger ut to så ønsker jeg gjerne tilbakemeldinger.

normal_IMG_4154.JPG

Hadde en litt dårlig trent fotograf

normal_IMG_4157.JPG

Japaneren. På det nederste bildet er han understilt, bakbena skal lengre bak og halen skal være ringet over ryggen.

hodet burde vel vært litt mere opp også for han er lang i ryggen(da ser han ikke så lang ut). Ellers så er hunden fin, litt mere pels hadde gjort susen men det kommer vel med tiden for den ser ikke voksen ut. En japaner er ikke "ferdig" pelset før de er 2-3 år gammle.

Hvor kommer den gutten fra då? minner litt om gammlemor her.

Her har du et bilde av en japaner som står sånn som de skal stå i ringen(dette er oldefaren til valpen vår, den som er i avataren min).

post-18-1192744957_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er det Mona som har vært så flink å stille opp (det var ikke enkelt!). Litt høy bak osv, men det er ikke særlig bra bakvinkler så vanskelig å strekke henne mer ut...

Hvis man hadde fått hodet mer opp så hadde den vel ikke sett så høy ut bak heller. Og litt rotete bakgrunn ødelegger helhetsinntrykket endel.

:icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få opp hodet på en hund er ikke lett skal jeg love deg. Det som går an er å stille hunden opp, så stelle seg foran hunden og få dne til å se på deg. Hvis du godsnakker med hunden så får den kanskje opp halen og;)

Til og med jeg sliter med å få opp hodet på dalmisen min. Spesielt på bilder:P Ingen fotogn hund nei.

post-2766-1193334646_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er det Mona som har vært så flink å stille opp (det var ikke enkelt!). Litt høy bak osv, men det er ikke særlig bra bakvinkler så vanskelig å strekke henne mer ut...

Er veldig intrisert i å vite hvilken rase dette er?? Har tenkt å skaffe meg en slik? Det er vell ikke dalmatiner er det vell? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...