Monab88 Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 Denne er det Mona som har vært så flink å stille opp (det var ikke enkelt!). Litt høy bak osv, men det er ikke særlig bra bakvinkler så vanskelig å strekke henne mer ut... Haha, lurer på om jeg skal bli profesjonell kuhandler! Men det var jammen ikke enkelt nei, men 15 innpåslitne kavler på et så lite område!
HHC Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 Haha, lurer på om jeg skal bli profesjonell kuhandler! Er det godt betalt?
mowgli Skrevet 5. November 2007 Rapporter Skrevet 5. November 2007 Her min Schäfergutt AC. Har ikke noen erfaring i å stille denne rasen (løpt maaaange mil i collieringen i mange år), men er egentlig veldig, veldig fornøyd med dette bildet. Han stilte seg opp selv han så da var jo det problemet løst. Hihi!
Monab88 Skrevet 5. November 2007 Rapporter Skrevet 5. November 2007 Er det godt betalt? Jah, når man er så flink som meg så Man kan vel ikke akkurat leve av det men...
HHC Skrevet 5. November 2007 Rapporter Skrevet 5. November 2007 Jah, når man er så flink som meg så Man kan vel ikke akkurat leve av det men... Ikke som proff heller? Det var leit, hadde liksom begynt å planlegge karieren her....
Decarabia Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 Hadde glemt å legge ut bilder av greyen min her:P Jeg kan ikke å stille greyhound enda, men heldigvis har jeg så snill valp så hun gjør det meste selv. Ischma 4,5 mnd (Another Story Sesons In The Sun) Foto: Lill Ydse Ischma 6 mnd Foto: Siw Tonje Bjerkelund Faren kommer fra kennel Gaia i USA Multi UCH Gaia Sunridge Sunrise og var oppdretter og eid av Sue LeMieux. Desverre er faren bort nå av alderdom. Men det meste lever videre i Ischma, derfor holder jeg også kontakt med tidligere eier av faren. Hun er utrolig stolt over Ischma, og har virkelig fått øynene opp for henne. Hun mener Ischma er en av de vakreste greyhounds hun har sett på lenge. I mine øyne er hun jo selvfølgelig det;) Hva andre mener er en annen sak:P
Caroline Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 Hunden din står forsåvidt bra hun, men jeg vil anbefale deg å stå med beina samlet bak der, så ser det litt ryddigere ut Evt. stå litt nærmere hodet hennes, hold båndet i din andre hånd, og få fokuset hennes framover så man ser silhuetten bedre
Decarabia Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 Hunden din står forsåvidt bra hun, men jeg vil anbefale deg å stå med beina samlet bak der, så ser det litt ryddigere ut Evt. stå litt nærmere hodet hennes, hold båndet i din andre hånd, og få fokuset hennes framover så man ser silhuetten bedre Ja jeg skal gjøre det neste gang. Det var bare oppdretteren som ville at hun skulle stå sånn:P Og jeg må stå sånn for at hun ikke flytte beina:P Det er en strategisk måte for at hun ikke skal flytte beina sine. En liten sperre på en måte;) Når vi har trent mer så kommer jeg til å stå mer bak henne. Det er slik det bruker å gjøres med greyhound, men akkurat for øyeblikket er hun ikke fullt utlært;) Foto: Siw Tonje Bjerkelund (Another Story-Greyhound og Potugisisk Vannhund) Et litt annet bilde. Der står jeg å retter på bakbeina og vops bildet ble tatt. Frust^^ http://www.greyhoundklubben.com/utstilres-2007.htm På denne linken ser du hvordan de aller fleste står med greyhounden. De stilles på en litt annerledes måte enn det jeg er vant med:P
Arielle Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 ingen som ville kommentere min lille flat gutt
Decarabia Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 ble ikke så mangen fine utstilling bilder fra bergen menmen <_< komentar noen? Han står virkelig pent! Skikkelig oppmerksom på deg. Slik jeg liker en hund skal være:D Så nydelig som han er og;)
Arielle Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 tusen takk. den ene dommeren i bergen likte han veeeeldig gått mens den andre kunne ikke fordra han
HHC Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 ingen som ville kommentere min lille flat gutt Skal jeg pirke så står du for nærme på det ene bildet så hun blir steil i fronten. Ellers ser det bra ut.
Monab88 Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 Ikke som proff heller? Det var leit, hadde liksom begynt å planlegge karieren her.... Tja, du kan jo alltids ta for deg gris og sau en gang iblant da, som en slags ekstrainntekt. Da skal det nok gå! Sifra hvis du trenger et kurs da
HHC Skrevet 6. November 2007 Rapporter Skrevet 6. November 2007 Tja, du kan jo alltids ta for deg gris og sau en gang iblant da, som en slags ekstrainntekt. Da skal det nok gå! Sifra hvis du trenger et kurs da Melder meg på umiddelbart! Når kommer handlerkursene for fjærkre?
siljestokka Skrevet 11. November 2007 Rapporter Skrevet 11. November 2007 prøvde meg på et oppstillingsbilde. Kjeda meg litt i dag . Alltid lite å finne på, på søndager vettu .. jeg aner ikke hvordan man stiller. Og Han her er ikke vant til å stå på kommando (bare på tur). Og så var jeg alene. Noe som gjorde at jeg skynta meg for å ta bildet før han la seg ned igjen . Hmm.. Han er ikke nygreid(Stelt/kosta) for å si det sånn Er klar for kritikk og postivt snakk
HildeM Skrevet 11. November 2007 Rapporter Skrevet 11. November 2007 prøvde meg på et oppstillingsbilde. Kjeda meg litt i dag . Alltid lite å finne på, på søndager vettu .. jeg aner ikke hvordan man stiller. Og Han her er ikke vant til å stå på kommando (bare på tur). Og så var jeg alene. Noe som gjorde at jeg skynta meg for å ta bildet før han la seg ned igjen . Hmm.. Han er ikke nygreid(Stelt/kosta) for å si det sånn Er klar for kritikk og postivt snakk Nå vet ikke jeg en ting når det gjelder oppstilling av border collie, men du burde prøve å få hodet litt opp. Slik at han ser litt mer opppmerksom ut (; Noe mer kan jeg ikke si, bortsett fra at du burde få noen andre til å t bildet for deg, mens du står bak hunden og holder hodet oppe ++
siljestokka Skrevet 11. November 2007 Rapporter Skrevet 11. November 2007 Hva menes egentlig med vinkler ?+ Leste i noen innlegg om at vinklene ikke var gode nok. Føttene ikke stod som de skulle osv..
SusieB Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 Off, får prøve meg jeg og da. Har en Phalene på 4år som jeg har kjempelyst å stille ut. Aldri stillt før, og pelsen er et kapittel for seg selv, hvordan skal man klippe en Phalene forresten. Jaja. prøver meg iallfall på noen biler, tips på hvor det skal klippest mottas:) Og nei, har ikke børstet han på noen dager:P Og sånn går det når Schäferkreket skal blande seg:P
SusieB Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 Haha, søt er hun ja. Men tror ikke Texas (phalenen) syns hun er så søt:P Den dagen hun kom var det stor stas, så vokste hun. Og da var det ikke noe gøy lengre. Men oppdragelse gir han, når hun gjør noe hun ikke har lov til, da kommer texas og bjeffer henne opp i ansiktet, og ser så bort på meg som for å si: Mamma, ta henne! ta henne! Få henne inn i buret, nå! nå! Og la henne bli der! Haha, men morsome er de:P
Baby Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Off, får prøve meg jeg og da. Har en Phalene på 4år som jeg har kjempelyst å stille ut. Aldri stillt før, og pelsen er et kapittel for seg selv, hvordan skal man klippe en Phalene forresten. Jaja. prøver meg iallfall på noen biler, tips på hvor det skal klippest mottas:) Phalenè skal ikke klippes. Her er min Felix på utstilling i helgen, 10 mnd gammel.
SusieB Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Phalenè skal ikke klippes. Ahh, men da er ikke det noe problem, bare å børste han da:P
Lazita Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Phalenè skal ikke klippes. Skal ikke pelsen på potene stusses en gang? Japanere skal heller ikkeklippes men har de mye/lang pels på poter så klippes det vekk.
SusieB Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Skal ikke pelsen på potene stusses en gang? Japanere skal heller ikkeklippes men har de mye/lang pels på poter så klippes det vekk. Lurte litt på det jeg og. For som du ser så har han jo ganske lang pels på potene.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar