Aussieglis Skrevet 15. Juni 2007 Rapporter Skrevet 15. Juni 2007 Gurimalla, må være noe av det søteste jeg har sett hittil i år..! Jeg er SÅ misunnelig! Disse bildene var spesielt fine syns jeg, man ser fargene i pelsen på dem så mye bedre. Du som tok med ditt kamera? Hva syns du om de andre valpene? (nysgjerrig..) Var det et gjevnt kull? Eller var det veldig forskjellige valper, egenskaper og personligheter liksom? Siter
borderen Skrevet 15. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2007 Gurimalla, må være noe av det søteste jeg har sett hittil i år..! Jeg er SÅ misunnelig! Disse bildene var spesielt fine syns jeg, man ser fargene i pelsen på dem så mye bedre. Du som tok med ditt kamera? Hva syns du om de andre valpene? (nysgjerrig..) Var det et gjevnt kull? Eller var det veldig forskjellige valper, egenskaper og personligheter liksom? Ja, har tatt bildene selv Det er at ganske jevnt kull. Noen er roligere enn andre, men alle er VELDIG trygge på alt av smell og bråk og har ganske høyt mot (utforsker alt). Noen er mer sosiale enn andre. Valpen min er middels sosial, kanskje noe over middels (noen var helt ville etter mennesker, mens andre hilste og var bilde, men gikk for seg selv/til de andre søskenene etterpå). Det er masse energi i dem alle sammen og de er veldig trygge (kanskje litt dum-dristige?). Oppdretteren er veldig flink og har kjørt masse bil med de, latt valpene ha kontakt med andre dyr og fått høre på og bli veldig trygg på alt av lyder. Derfor ble det et ganske jevnt kull. Største forskjell er at noen er selvstendige enn andre Siter
borderen Skrevet 15. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2007 Valpen skal hete Yippie! Siter
-Vilde- Skrevet 15. Juni 2007 Rapporter Skrevet 15. Juni 2007 Hun var jo bare så søt da! Så utrolig søtt uttrykk! Yippie var min favoritt! Siter
borderen Skrevet 16. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2007 Mer bilder: Dette skjer HVER gang jeg skal ta bilder... Slik ser Amira ut nesten hele tiden nå... Hun er kjempe sur!! Dette ble veldig uklart da... Siter
Kjerstii Skrevet 16. Juni 2007 Rapporter Skrevet 16. Juni 2007 Hun virket som en kjempe herlig valp Siter
Peers Skrevet 16. Juni 2007 Rapporter Skrevet 16. Juni 2007 Kjempenydelig Og fint navn hun fikk til slutt! Siter
Symra&Pippin Skrevet 16. Juni 2007 Rapporter Skrevet 16. Juni 2007 Veldig veldig fin! Nesten så fin som Symra! Siter
-Vilde- Skrevet 16. Juni 2007 Rapporter Skrevet 16. Juni 2007 hun er så skjønn da! ser ut som en liten bamse! Amira venner seg sikkert til henne. Den ene hunden min ble nokså sur da vi fikk en valp i huset. Men nå er de bestevenner Siter
Aussieglis Skrevet 18. Juni 2007 Rapporter Skrevet 18. Juni 2007 Nydeligste dansken jeg har sett! Siter
tuppetroll Skrevet 18. Juni 2007 Rapporter Skrevet 18. Juni 2007 Søøøøte:) Trene sammen en dag så jeg kan snikkose med valpen? Siter
borderen Skrevet 18. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juni 2007 Søøøøte:) Trene sammen en dag så jeg kan snikkose med valpen? Jepp, det må vi få gjort! Siter
Toller Skrevet 19. Juni 2007 Rapporter Skrevet 19. Juni 2007 Oi, denne tråden var jo rukket å bli riktig stor før jeg fikk sett, hehe. Så utrolig nydelig hun er! Gleder meg til å se utviklingen hennes! EDIT: Likte navnet Yippie Siter
LiLi Skrevet 19. Juni 2007 Rapporter Skrevet 19. Juni 2007 Ååå, så skjønn Synes hun blir bare finere og finere jeg! Fint navn også Siter
borderen Skrevet 20. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juni 2007 Det typiske Yippie-blikket! Siter
Maria Skrevet 20. Juni 2007 Rapporter Skrevet 20. Juni 2007 NYDELIG jente du har fått deg, Maren! Gleder meg til å følge dere i framtiden, og ikke minst til å se om det går så bra i lydighetsringen som det jeg tror dere vil klare. Siter
Recommended Posts