edlitam Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Klarer dere denne da? det er bilde av en blanding mellom 3 raser. Teddy ble avlivet 1 april 2003 grunnet kreft. Teddy
turbogutten Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 hmm kanjse boxer/rottweiler og hmm rodesian ridgeback (gjetta villt på den siste) veldig usikker men tror det er iallefall boxer i den forresten skal man si mor og far?
edlitam Skrevet 7. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 vet ikke hvilkene raser som kommer fra hvilkene foreldre
Guest Belgerpia Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Pointer - labrador - rottweiler eller Grand Danois, rottweiler he he he he he
-Vilde- Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 hmmm kanskje: Gul Labrador - Pointer - Rhodisian ridgeback Bare gjetter vilt jeg
bardmand Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Pointer (hode, kropp og pels), golden (farge), border collie (det er det jo i alle blandinger...)
Yodel Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Det må da være pointer og golden iallefall. Den siste er jeg mer usikker på... Boxer?
Aina&Kaizer Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Pointer, boxer og Rhodesian Ridgeback? Aner ikke jeg. Trist å høre om kreften.
Sunlily Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Hm... Kanskje R. Ridgeback, toller (pga. labben til venstre er litt som en toller labb...) og Border Collie eller Pointer...
edlitam Skrevet 7. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Så morsomt at ikke EN av rasene dere har gjettet er riktige
Peers Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Hmmm... Dobermann, Husky og.... Drever! Jadda, vill gjetting fra min side.
edlitam Skrevet 7. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 For å gjøre dette litt ekstra spennende skal de som klarer å gjette de 3 rasene først få en liten premie i posten en har forresten tippet på en av de riktige rasene
CWL Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 korthåret vorsteher, whippet og toller Vill gjetting.
Julye Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 syns den så veeeldig lik en Rhodesian Ridgeback både i farge og form
BareLinn Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Jeg tipper på; Dunker (Kroppen), Amstaff (Visse trekk i "hode" ), og evt pitbull ?? Bare vill gjetning
Peers Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Prøver igjen: dobermann, irsk setter og engelsk setter.
MegaMarie Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Jeg tipper utifra at det er noen som har riktig her... hehe Drever, Dunker og Dalmatiner. De tre D`er. Kan du ikke gjøre det litt lettere å si hvilken som er riktig, tviler på at noen klarer å gjette alle tre rasene ut i fra kjempe mange raser som er mulig at den kan være...
edlitam Skrevet 7. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Peers har gjettet 2 riktige i sine to tippinger er ikke samme rase i begge innleggende.
Artemis Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Husky, Irsk setter ooog... Staffordshire bullterrier haha, har virkelig ingen anelse
Peers Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Husky, Irsk setter ooog... Staffordshire bullterrier haha, har virkelig ingen anelse HAHA, var akkurat det jeg skulle skrive, men du var før meg! <_< Jaja, da skriver jeg Husky, Irsk Setter og.. hmm.. Grand Danois! Og jeg er litt imponert over at jeg klarte de to riktige, om enn i feil sammenheng
edlitam Skrevet 7. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 den ene er riktig den andre er delvis riktig... den andre er HELT feil har forresten funnet en superfin premie til vinneren: nemlig dekal med et skilt hvor det står vokt dem for hunden så tipp i vei
Artemis Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Husky, engelsk setter, og. Hmmm. Cane Corso(er snart tom for forslag )
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar