Carma Skrevet 1. November 2008 Rapporter Skrevet 1. November 2008 Haha, jeg satte den på filmen og den ble stående her og "plinke"... Plutselig sier sambo: "Hva ER det du ser på? Er det noen slags begravelse eller noe eller....??" Ble kanskje litt for mye feeeeelings for min del... Siter
Lola Pagola Skrevet 1. November 2008 Rapporter Skrevet 1. November 2008 Ha ha ha Carma Ja, synes også den ble litt vel sentimental. Siter
Lola Pagola Skrevet 1. November 2008 Rapporter Skrevet 1. November 2008 *ler* Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett denne, men det er virkelig noe som fasinerer meg stort... tralalala Siter
Aina&Kaizer Skrevet 1. November 2008 Rapporter Skrevet 1. November 2008 Det er det rareste jeg har sett på lenge. Siter
Benedicte Skrevet 1. November 2008 Rapporter Skrevet 1. November 2008 *kremt* forstod ikke hva som var bra med den Siter
Lola Pagola Skrevet 1. November 2008 Rapporter Skrevet 1. November 2008 *kremt* forstod ikke hva som var bra med den Så du er ikke det minste grann fasinert altså? Personlig synes jeg den er helt fantastisk. Muligens det beste som har blitt laget. Siter
Sissi Skrevet 1. November 2008 Rapporter Skrevet 1. November 2008 hm.. forstod nok ikke den jeg heller.. Siter
Lola Pagola Skrevet 1. November 2008 Rapporter Skrevet 1. November 2008 ha ha det er da ingenting å forstå. Den er bare rar, merkelig, syrete og surrealistisk. Thats it, intet mål, ingen mening. Siter
Stinebolset Skrevet 1. November 2008 Rapporter Skrevet 1. November 2008 hehe, blir jo nesten litt flau over at eg synes den var fin jo :blush: Eg synes den er vakker eg men så liker jo eg piano musikk også da Siter
Aussieglis Skrevet 1. November 2008 Rapporter Skrevet 1. November 2008 TEKSTEN var det som fanget meg! Tårene bare trilla Men så føler jeg vel egentlig at hundene mine er grunnen til at jeg eksisterer, og syntes alt passet så bra Siter
ipadda Skrevet 1. November 2008 Rapporter Skrevet 1. November 2008 Jeg ble faktisk ganske rørt av videoen, og kjennte meg igjen i mye av det hun skrev... Siter
Pion Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Skrevet 10. Desember 2008 http://www.youtube.com/watch?v=lHAshi4vdbg fdjsajifio så forferdelig søt at jeg smelter og renner utover gulvet her jeg sitter... jeg syns at folk skal poste fler videoer Siter
Maria Skrevet 10. Desember 2008 Rapporter Skrevet 10. Desember 2008 Jeg tror jammen jeg smeltet litt selv jeg.. Har du sett, så nydelig Siter
TollerRetriver Skrevet 16. Desember 2008 Rapporter Skrevet 16. Desember 2008 Aaaaaw. Så skjønn liten valp! Siter
Bjørg Eva Skrevet 17. Desember 2008 Rapporter Skrevet 17. Desember 2008 *ler* Aner ikke hvor mange ganger jeg har sett denne, men det er virkelig noe som fasinerer meg stort... tralalala Hehe kan vel ikke ha bakkekontakt de som har laget den videoen der? Siter
Tore Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Skrevet 29. Januar 2009 Her er en som ikke kommer fra youtube Men for en herlig stopmotion - video.. http://www.buzzfeed.com/jabok/her-morning-elegance-4v9/ Siter
Aina&Kaizer Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Du MÅ ha headset for å se (eller høre, er det vel) den videoen. Det er veldig stilig. Siter
Inustaff Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Skrevet 9. Februar 2009 Søt liten gutt,men drøyt veslevoksen... Siter
Sissi Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Skrevet 9. Februar 2009 Søt liten gutt,men drøyt veslevoksen... hihihi der der kunne vært noe min 3 åring kunne sagt Siter
Inustaff Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Skrevet 9. Februar 2009 Det forundrer meg hvor flinke amerikanere er til å snakke,selv i ung alder?! Vet at 3 åringer normalt snakker,men disse ungene "over there" snakker jo likt ofte i 2 års alderen! Aldri hørt 2 åringer her borti snakke så godt! Ja barn er merkelige!De tenker ikke på hva de sier..heheh Siter
Tore Skrevet 16. Februar 2009 Rapporter Skrevet 16. Februar 2009 Amerikanerne kommer.! Men kan ikke si jeg er videre imponert... NB, kun for voksne. Sony lanserer et nytt produkt.! Siter
Recommended Posts