Peers Skrevet 24. Mai 2007 Rapporter Skrevet 24. Mai 2007 Da er hjemmesiden vår mer eller mindre ferdig, så da er det jo hyggelig om folk vil ta en liten titt De tingene som ikke er heeelt ferdig, kommer snart! Linken ligger i signaturen
Helene Skrevet 24. Mai 2007 Rapporter Skrevet 24. Mai 2007 Veldig fin lay, men jeg får ikke opp noen meny?
Peers Skrevet 24. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2007 Veldig fin lay, men jeg får ikke opp noen meny? Høh? Den funker da fint i alle nettleserne her, rett ovenfor selve framen? hvis ikke må jeg finne ut hva som er galt..
HanneJ Skrevet 24. Mai 2007 Rapporter Skrevet 24. Mai 2007 Får opp menyen jeg.... SUPERFIN hjemmeside... elsket fargene, de var liksom så "beroligende" om jeg skal si det sånn Og ikke minst; en kjempefin hund!
Helene Skrevet 24. Mai 2007 Rapporter Skrevet 24. Mai 2007 Sånn ser jeg den. Mulig jeg ser dårlig, men jeg kan ikke se noen meny Bruker IE.
HanneJ Skrevet 24. Mai 2007 Rapporter Skrevet 24. Mai 2007 Bruker IE jeg også (dog i nyere versjon) men det fungerer her!
Peers Skrevet 24. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2007 Det var merkelig Jeg har sjekket på fire forskjellige oppløsninger i Firefox, Opera og IE, men det funker helt fint... Håper andre kan si i fra hvis de har samme problem, eventuelt om dere har tips til hvordan det kan løses!
helle Skrevet 25. Mai 2007 Rapporter Skrevet 25. Mai 2007 Hei. Likte siden din jeg kan også se siden helt fint i alle mulige nettlesere... men vet at noen eldre versjoner av nettlesere har problemer med iframe og slikt.. mulig det er derfor en her ikke fikk opp menyen? Morsomt at du skal ha pinscher da De er noen flotte hunder, selvstendige, men likevell samarbeidsvillige, pluss at de ELSKER sin eier, og det er jo kjempe koselig Jeg har selv en Dvergpinscher, er den perfekte rasen for meg :icon_fun: Jeg linker gjerne til deg om det er ok er bare å linke tilbake
Aina&Kaizer Skrevet 26. Mai 2007 Rapporter Skrevet 26. Mai 2007 Kjempefin side, veldig enkel og ryddig. Og Orry var jo nydelig da.
Ingvild Skrevet 26. Mai 2007 Rapporter Skrevet 26. Mai 2007 Veldig flott side og fine farger, men det hadde blitt enda finere om du hadde fått litt bedre bildekvalitet på teksten "Et hundeliv -- med Orry, en glad springergutt". Nå er den litt blurry eller hva jeg skal si. Ellers er siden fin og behagelig å se på.
Peers Skrevet 26. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2007 Kjempefin side, veldig enkel og ryddig. Og Orry var jo nydelig da. Takk for det! Skal forresten sette opp link til dere så fort jeg kan Veldig flott side og fine farger, men det hadde blitt enda finere om du hadde fått litt bedre bildekvalitet på teksten "Et hundeliv -- med Orry, en glad springergutt". Nå er den litt blurry eller hva jeg skal si. Ellers er siden fin og behagelig å se på. Ja, jeg klar over problemet med blurry skrift... Har noe å gjøre med at jeg laster opp bilder via nettsiden til serveren min (framfor å bruke ftp-program), men jobber med å få til en løsning på dette. Den opplastbare delen av min servers hjemmeside ødelegger dessverre kvaliteten på en del bilder, men er på jakt etter gratis ftp-program Ellers tusen takk for tilbakemeldinger! Har forøvrig linket dere
Aina&Kaizer Skrevet 26. Mai 2007 Rapporter Skrevet 26. Mai 2007 SmartFTP er gratis, det bruker jeg og det er kjempebra. Edit: Skal linke til dere også.
Peers Skrevet 26. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2007 OT: Hvor kan jeg få tak i SmartFTP?
Peers Skrevet 31. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2007 Ny layout i dag! Hva synes folket?
borderen Skrevet 1. Juni 2007 Rapporter Skrevet 1. Juni 2007 Den var porffesjonell, oversiktelig og samtidig enkel! Veldig bra!
Peers Skrevet 14. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2007 Lagt ut en del nye bilder i galleriet i dag, blant annet fra Sonentur
Peers Skrevet 22. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juni 2007 Ny layout igjen, kjedet meg i kveld
Eva-Kihla Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Skrevet 22. Juli 2007 Fiiin layout på en knall bra side Anette
Peers Skrevet 27. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2007 Jeg glemmer å oppdatere denne tråden jeg... Men nå har vi i hvert fall ny layout!
Symra&Pippin Skrevet 27. September 2007 Rapporter Skrevet 27. September 2007 Rolig og fin lay, helt uten fjortisflash og reklame! Hvorfor kan ikke alle lage så pene hjemmesider ...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar