Gå til innhold
Hundesonen.no

Orry og Normas hjemmeside


Peers

Recommended Posts

Da er hjemmesiden vår mer eller mindre ferdig, så da er det jo hyggelig om folk vil ta en liten titt :ahappy: De tingene som ikke er heeelt ferdig, kommer snart!

Linken ligger i signaturen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin lay, men jeg får ikke opp noen meny? :ahappy:

Høh? Den funker da fint i alle nettleserne her, rett ovenfor selve framen? :ahappy: hvis ikke må jeg finne ut hva som er galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var merkelig :ahappy: Jeg har sjekket på fire forskjellige oppløsninger i Firefox, Opera og IE, men det funker helt fint... Håper andre kan si i fra hvis de har samme problem, eventuelt om dere har tips til hvordan det kan løses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Likte siden din :P jeg kan også se siden helt fint i alle mulige nettlesere... men vet at noen eldre versjoner av nettlesere har problemer med iframe og slikt.. mulig det er derfor en her ikke fikk opp menyen?

Morsomt at du skal ha pinscher da :ahappy: De er noen flotte hunder, selvstendige, men likevell samarbeidsvillige, pluss at de ELSKER sin eier, og det er jo kjempe koselig :P Jeg har selv en Dvergpinscher, er den perfekte rasen for meg :icon_fun:

Jeg linker gjerne til deg om det er ok :P er bare å linke tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flott side og fine farger, men det hadde blitt enda finere om du hadde fått litt bedre bildekvalitet på teksten "Et hundeliv -- med Orry, en glad springergutt". Nå er den litt blurry eller hva jeg skal si. Ellers er siden fin og behagelig å se på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin side, veldig enkel og ryddig. :P Og Orry var jo nydelig da. :P

Takk for det! :P Skal forresten sette opp link til dere så fort jeg kan :P

Veldig flott side og fine farger, men det hadde blitt enda finere om du hadde fått litt bedre bildekvalitet på teksten "Et hundeliv -- med Orry, en glad springergutt". Nå er den litt blurry eller hva jeg skal si. Ellers er siden fin og behagelig å se på. :P

Ja, jeg klar over problemet med blurry skrift... Har noe å gjøre med at jeg laster opp bilder via nettsiden til serveren min (framfor å bruke ftp-program), men jobber med å få til en løsning på dette. Den opplastbare delen av min servers hjemmeside ødelegger dessverre kvaliteten på en del bilder, men er på jakt etter gratis ftp-program :P Ellers tusen takk for tilbakemeldinger! Har forøvrig linket dere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...