turbogutten Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2007 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden så la den her. HVem skal til Trondheim og hva skal dere der? Jeg skal mest trolig debutere lp klasse 1 med Turbo hvis jeg ikke får nervesammenbrudd når jeg skal inn i ringen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2007 Jeg skal dit, skal stille Chinese Crested=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2007 Vi skal dit, men vet ikke enda om vi skal inn å titte på nkk trondheim. Vi skal derimot på Nrk sitt og stille Decoy på valpeshowet der Men kan hende vi skal innom nkk å titte på lp og ag en tur. Får se når det nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2007 Jeg skal dit Skal kaaaaanskje stille (liten tro på det men) og kaanskje debutere AG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2007 Jeg skal dit Skal kaaaaanskje stille (liten tro på det men) og kaanskje debutere AG meld påååå!! Så kommer jeg og ser på om vi ikke har reist hjemover da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2007 Så lyst så lyst, men jeg har liksom andre planer på den tiden der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2007 Jeg stiller Tequila. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sweet happi molly Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2007 Stiller der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2007 Jeg skal med Amanda og Line Gleder meg vilt til å konkurrere mot søsknene til Pepper og i oppdretterklasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2007 jeg skal dit og skal stille Fenris på søndag, og begge hundene i agility på lørdag (nidaros bhk). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2007 Vi stiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanne-pia Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2007 Vi skal, men bare for å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2007 Så lyst så lyst, men jeg har liksom andre planer på den tiden der Pyse.... tørr du ikke melde bare fordi du skal ha ut lille tulla da eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2007 Jeg skal selvsagt dit. Skulle egentlig gå LP1, men nå har jeg plutselig funnet ut at det er jo faktisk bare en måneds tid til og vi har egentlig ikke trent noe siden vår katastrofale debut, så det blir nok ikke til at jeg skal gjøre noe annet enn å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2007 Pyse.... tørr du ikke melde bare fordi du skal ha ut lille tulla da eller Jeg vil ikke føde på toget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqita Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2007 Jeg skal dit. På lørdag skal jeg stille min lille Petit <3 og på søndag skal jeg stille labbisen, sheltien og tenkte også på juniorhandling... hvis jeg ikke dummer meg heeelt ut da;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2007 Vi kan ikke gjøre stort annet enn å se på Skal nok få med oss Sheltiene, ag og lp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2007 Jeg skal selvsagt dit Rekner med at jeg melder på begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2007 Jeg skal selvsagt dit Rekner med at jeg melder på begge to. Vet du hvilken dag dere stiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2007 Vet du hvilken dag dere stiller? Vi stiller på søndagen. Så har vi rasespesial på Skjetlein på lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2007 Vi stiller på søndagen. Så har vi rasespesial på Skjetlein på lørdagen Æsj, hadde håpet på å få med meg Bernerne og, men vi stiller på Lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Hundesport datt ned i postkassa i dag, og mens jeg kjapt skummet gjennom annonsesidene oppdaget jeg dette: "NORSK KENNEL KLUB ønsker velkommen til internasjonal eksteriørutstilling, lydighets- og agilitykonkurranser i Granåsen Skiarena, 23. og 24. juni 2007." Hva i alle dager er dette forno? Betyr det at jeg må busse til NKK Trheim i stedet for å gå femten minutter ned til Leangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 så står da dette på nkk sine sider: I slutten av mars fikk NKK melding fra Trondheim Kommune om at det skulle startes byggearbeider på Leangen Isbane i midten av juni. NKK har derfor undersøkt flere alternative steder for avholdelse av den tradisjonelle Internasjonale utstillingen i Trondheim. Vi bestemte oss for å inngå avtale om leie av Granåsen Skiarena, selv om forholdene der ikke var optimale. Nylig kom det kontrabeskjed fra Trondheim Kommune; byggeplanene var utsatt. Vi her derfor tegnet avtale med kommunen om leie av Leangen Isbane. Vi beklager at stedsangivelse i Hundesport nr 5 er feil, dette skyldes trykketiden. NKK Trondheim 23. og 24. juni 2007 avholdes ALTSÅ på LEANGEN ISBANE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Det var en periode at de trodde ombyggingene på Leangen gjorde det umulig å ha utstillingen der, men i ettertid har de funnet ut at det går bra likevel. Les om det på NKK-siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Ok, takk for info begge to, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar