Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim

turbogutten

Recommended Posts

Skrevet

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden så la den her. HVem skal til Trondheim og hva skal dere der? Jeg skal mest trolig debutere lp klasse 1 med Turbo hvis jeg ikke får nervesammenbrudd når jeg skal inn i ringen:P

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Vi skal dit, men vet ikke enda om vi skal inn å titte på nkk trondheim. Vi skal derimot på Nrk sitt og stille Decoy på valpeshowet der :D Men kan hende vi skal innom nkk å titte på lp og ag en tur. Får se når det nærmer seg.

Skrevet
Jeg skal dit :D

Skal kaaaaanskje stille (liten tro på det men) og kaanskje debutere AG :D

meld påååå!!

Så kommer jeg og ser på om vi ikke har reist hjemover da!

Skrevet
Så lyst så lyst, men jeg har liksom andre planer på den tiden der :D

Pyse.... tørr du ikke melde bare fordi du skal ha ut lille tulla da eller :rolleyes::D

Skrevet

Jeg skal selvsagt dit. Skulle egentlig gå LP1, men nå har jeg plutselig funnet ut at det er jo faktisk bare en måneds tid til og vi har egentlig ikke trent noe siden vår katastrofale debut, så det blir nok ikke til at jeg skal gjøre noe annet enn å se på.

Skrevet

Jeg skal dit. På lørdag skal jeg stille min lille Petit <3 og på søndag skal jeg stille labbisen, sheltien og tenkte også på juniorhandling... hvis jeg ikke dummer meg heeelt ut da;p

Skrevet
Vet du hvilken dag dere stiller?

Vi stiller på søndagen. Så har vi rasespesial på Skjetlein på lørdagen :)

Skrevet
Vi stiller på søndagen. Så har vi rasespesial på Skjetlein på lørdagen :)

Æsj, hadde håpet på å få med meg Bernerne og, men vi stiller på Lørdag.

Skrevet

Hundesport datt ned i postkassa i dag, og mens jeg kjapt skummet gjennom annonsesidene oppdaget jeg dette: "NORSK KENNEL KLUB ønsker velkommen til internasjonal eksteriørutstilling, lydighets- og agilitykonkurranser i Granåsen Skiarena, 23. og 24. juni 2007."

Hva i alle dager er dette forno? Betyr det at jeg må busse til NKK Trheim i stedet for å gå femten minutter ned til Leangen?

Skrevet

så står da dette på nkk sine sider:

I slutten av mars fikk NKK melding fra Trondheim Kommune om at det skulle startes byggearbeider på Leangen Isbane i midten av juni. NKK har derfor undersøkt flere alternative steder for avholdelse av den tradisjonelle Internasjonale utstillingen i Trondheim. Vi bestemte oss for å inngå avtale om leie av Granåsen Skiarena, selv om forholdene der ikke var optimale. Nylig kom det kontrabeskjed fra Trondheim Kommune; byggeplanene var utsatt. Vi her derfor tegnet avtale med kommunen om leie av Leangen Isbane.

Vi beklager at stedsangivelse i Hundesport nr 5 er feil, dette skyldes trykketiden.

NKK Trondheim 23. og 24. juni 2007 avholdes ALTSÅ på LEANGEN ISBANE!

Skrevet

Det var en periode at de trodde ombyggingene på Leangen gjorde det umulig å ha utstillingen der, men i ettertid har de funnet ut at det går bra likevel. Les om det på NKK-siden.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...