Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim

turbogutten

Recommended Posts

Skrevet

Litt drøyt å sette det opp på fredagskvelden når vi ikke skal stille før på søndag :P

Men vi tar det med så får vi se om vi får satt det opp. Hadde egentlig ikke tenkt å bry oss, men siden det er meldt regn så hadde det vært kjekt med et tørt sted liksom :ahappy:

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Litt drøyt å sette det opp på fredagskvelden når vi ikke skal stille før på søndag :ahappy:

Men vi tar det med så får vi se om vi får satt det opp. Hadde egentlig ikke tenkt å bry oss, men siden det er meldt regn så hadde det vært kjekt med et tørt sted liksom :P

Om du er litt på hogget på lørdag burde det gå å få satt opp etter hvert som folk reiser hjem. Synes det ville vært litt frekt å sette opp på fredag om man ikke skal stille på søndag, av hensyn til de som skal stille på lørdag, men er jo mulig noen gjør det og. I alle fall er jo sjansen stor for at mange av de som stiller på lørdag, skal hjem igjen med teltene sine da, så om du følger med, kan du få en plass. :P Må legge til at det pleier å være veldig trangt der, og stappfullt med telt.

Guest Dratini
Skrevet

Ang teltplass og sette opp teltet kvelden i forveien må dere være obs på at portene stenger kl 20 (tror jeg det var). For 2 år siden ble jeg "innestengt" :ph34r: , men heldigvis klarte jeg å klatre over :P

Skal se elite lydighet på lørdag (venner fra Sverige skal være med) og på søndag skal vi stille alle hundene:

Odin i åpen klasse (står for championatet), Charon (veteranklassen 10,5 år!), Zuma i juniorklassen og Amy i championklassen (ble nuch på Oppdal i helga :icon_fun: ) . Fenris (sønn av Amy) skal stille i juniorklassen.

Hadde jeg klart å være to steder på en gang, skulle jeg ha sett agility på lørdag også, Fenris skal stille der :)

Skrevet

Det pøsregner her, gjør det det i Tr.heim også?

Hvis noen får med seg wheaten-resultater på søndagen blir jeg mega takknemlig hvertfall :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Enig, "gamle erfaringer" er vanskelig å bli kvitt. Skal ikke mye til hos oss heller før gammelt grums flyter opp. Bra hun får oppfølging av fagfolk, som sikkert hjelper med å holde fokus på hunden som ER og ikke hunder som VAR🌸
    • Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...