Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpen min er født!


Guest Christine

Recommended Posts

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine
Så.. ehh.. søte? :o Så morsomt at det nærmer seg med stormskritt, selv om det sikkert føles som om tida nesten har stoppet opp. Det syntes iallefall jeg det virket som da jeg skulle ha Cane. ;)

hihi, Søte ja ;)

Jeg syns ikke det virker som om tiden har stoppet opp jeg. Hver dag går ganske fort, og plutselig så er det en dag mindre til jeg henter han hjem.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Kom bare på det. Hva med Storm? Eller må det være på M?

Har laget en navnetråd som ligger en annen plass på valpeprat :innocent:

Der ligger navnene jeg tror det blir :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Guest Christine

Da har jeg vært å hilsa på de skjønne små!

Fikk et utrolig godt intrykk av mora, rolig, tilitsfull og utrolig nydelig!

Når det gjelder valpene fikk jeg velge imellom 2/3 hannhunder, og valget var egentlig utrolig lett.

Den ene av de to jeg kunne velge imellom hadde et nydelig hode og fin kropp, var førstefødte i kullet, men desverre veldig dominant om jeg skal si det slikt. Jeg hadde ikke vært helt trygg på å velge han desverre, og dessuten så var kullbroren minst like sjarmerende, men mye roligere.

Valpen jeg valgte var: Nesten helt hvit, en hvit prikk på snuten og en liten brun flekk rundt øyet. Veldig nysgjerrig på ting og ville utforske, men holdt seg samtidlig veldig i nærheten. Var veldig lett å få kontakt med denne karen her, og han var liksom ikke den som herjet mest med de andre i kullet, men han som godt kunne ligge i armene mine og slappe av.

Jeg er veldig fornøyd med valget mitt, og jeg tror vi kan få det veldig fint sammen! :)

Bilder kommeri løpet av dagen. Må bare få snudd de og lagt de ut først :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Takk! :) Gleder meg til å hilse på din lille også..! Vi er jo en del med valper nå, så da må vi få startet valpetreff! :D

Bilder av skjønnheten min:

Hele kullet(Munin er i midten til venstre)

DSC05500.jpg

Den andre hannhunden jeg kunne velge:

DSC05503.jpg

Munin:

DSC05506.jpg

DSC05509.jpg

DSC05518.jpg

Lille krokodillen min. Beit seg fast i arma, skoa og ankelen min. Au!

DSC05548.jpg

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...