Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpen min er født!


Guest Christine

Recommended Posts

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine
Neineineineinei! Feil rase! :)

Gratulerer med den lille! :P

Hyysj :)

Hihi, Takk folkens! Jeg er bare veldig glad nå, og kommer ikke ned på jorda før en goood stund!

Kan vel nevne at både mor og far er godt premierte hunder. Mor er blandt annet NESK-avlshund! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyysj :)

Hihi, Takk folkens! Jeg er bare veldig glad nå, og kommer ikke ned på jorda før en goood stund!

Kan vel nevne at både mor og far er godt premierte hunder. Mor er blandt annet NESK-avlshund! :P

Alle vet da at de irske er best! :) :angel:

NESK-avlshund? Hva vil det si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Alle vet da at de irske er best! :) :angel:

NESK-avlshund? Hva vil det si?

At den er godkjent avlshund av NESK. Oppfyllt alle krav osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, samme som i NISK med andre ord. :) Trodde "alle" som kjøpte hund kjøpte av kull som hvor begge foreldrene var godkjent. Tenkte på det som en selvfølge.

Men gratulerer igjen altså! Vi trenger vel ikke å si at vi forventer bildespam? :) ?

(Her har du gått rundt og vært skikkelig hemmelighetsfull og jeg begynte alvorlig å lurte på hvilken eksotisk rase du skulle få deg, og så var det "bare" ES! :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Oki, samme som i NISK med andre ord. :) Trodde "alle" som kjøpte hund kjøpte av kull som hvor begge foreldrene var godkjent. Tenkte på det som en selvfølge.

Men gratulerer igjen altså! Vi trenger vel ikke å si at vi forventer bildespam? :) ?

(Her har du gått rundt og vært skikkelig hemmelighetsfull og jeg begynte alvorlig å lurte på hvilken eksotisk rase du skulle få deg, og så var det "bare" ES! :P )

Er nok mange som kjøper kull fra foreldre som ikke er godkjente.

Bildespam kommer nok, men ikke med det første.. Jeg vil jo ha bildene først! :P

En ES er kanskje ikke så eksotisk, men perfek for meg- det er den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Så gøy! Gratulerer! Hva er planene med valpen da? Jakt regner jeg med, men noe sier meg at den lille får prøve seg på litt av hvert??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Så gøy! Gratulerer! Hva er planene med valpen da? Jakt regner jeg med, men noe sier meg at den lille får prøve seg på litt av hvert??

Jakt selvfølgelig!

Men som Milo vil også denne bli brukt i Agility og Lydighet. Det som er planen iallefall :)

I tilegg vil den jo selvfølgelig bli snørekjørt og kløvet med. + spor litt innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakt selvfølgelig!

Men som Milo vil også denne bli brukt i Agility og Lydighet. Det som er planen iallefall :)

I tilegg vil den jo selvfølgelig bli snørekjørt og kløvet med. + spor litt innimellom.

Og litt utstilling + masse omgang med enkelte svarte labradorer (og eieren dens)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Og litt utstilling + masse omgang med enkelte svarte labradorer (og eieren dens)?

Jaja, valpeshow/utstillinger også! :)

Planen er vel å satse mest på LP og jakt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...