Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpen min er født!


Guest Christine

Recommended Posts

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Tusen Takk igjen :D

Bildene kommer når de kommer, fordi både pappa og oppdretteren mener de ikke er noe å ta bilder av akuratt nå.. Ingen som tenker på meg her- er det vel? :D

Begge foreldredyr er rød/hvite og har en fin stamtavle. Premiert på både jakt og utstilling begge to, fri for CL og HD-index'en ligger på 102 og 104 :D

Oppdretter har hytte i Trøndelag, så da slipper jeg å reise så langt for å se på valpene, noe som er en liten fordel. Oppdretteren har også krav om at alle avkom skal stilles på jaktprøve, men det var uansett en plan jeg hadde, bare at nå vet jeg at jeg må. (Vi snakker jo tross alt om en fremtidig Jakt champion her, gjør vi ikke? :P)

Dette blir veldig spennende for meg og jeg gleder meg til jeg får den hjem !

(Navn er ikke bestemt enda, men jeg har en liste med mange fine forslag på.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Iiih, valpen begynner jo faktisk å bli virkelig jo. Bilder av små rottelignende skapninger som en gang blir søte... Også har jeg fått være med på første innkjøp av ting til valpen!

Den har da alltid vært søt? :hmm:

Haha, joda, jeg har vært på en liten shoppingrunde: halsbånd, bånd, liten apportbukk og et tyggebein.

Blir nok stor-shopping seinere tenker jeg :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Oii, så søte små! Du er fortsatt like heldig,hihi. :hmm:

Husker forresten du skrev noe om sommerplanene dine.. Reise noen steder. Oslo kanskje? *hinthint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Oii, så søte små! Du er fortsatt like heldig,hihi. :hmm:

Husker forresten du skrev noe om sommerplanene dine.. Reise noen steder. Oslo kanskje? *hinthint*

Sommerplanene? Hmm..

Åhh, de om hva man skal gjøre i sommer? :hmm:

Hehe, har liksom flere som prøver å få meg til å komme sørover i sommer, men vet liksom ikke hva det blir til. Tror jeg skal ringe søskenbarnet mitt og spørre om jeg og en vilter hund kan komme og bo hos de under Bjerke.. Hadde vært rågøy, men så spørs det jo om det blir litt for mye for den lille på så kort tid.

Skal iallefall ned til Elverum en tur for å møte noen personer, men det er uten valpen da.. haha :P

Jeg synes også at jeg er heldig, har liksom ikke helt gått opp for meg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Så dere kommer på Bjerke? Det er bare fem min unna her, så vi er nok garantert der. :hmm:

Skal vel en tur på vestlandet og.. Hm. Jaja, lykke til med valpetassen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Nydelige små valper :hmm:

Blir morsomt å følge med dem fremover, og ikke minst se hvilken som blir din :hmm:

Hilsen Monica som er helt desperat og som gleder seg minst like mye som meg :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...