Aya Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Noen som har crocs her? Jeg trenger skikkelig goode sko til jobb, og har jo hørt mye bra om disse (forferdelig stygge) skoene.. Er de så gode som ryktet sier? Forslag til gode nettbutikker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludde Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 http://www.taylorshoes.com/ Mange jeg kjenner har kjøpt derfra. Får rask levering. Har et par selv som jeg har kjøpt i USA, og ja de er både stygge og fryktelig gode :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Jobber i skobutikk hvor vi ikke har lov til å sitte, så vi står opptil 10 timer på en dag. Går mye også, så vi MÅ ha gode sko. Jeg har brukt crocs i et halvt år og jeg elsker dem. Selvfølgelig får man vondt i beina etter å ha gått i mange timer, det hadde man fått om man hadde hatt puter på beina også. Men i forhold til andre sko er de fantastiske! Prøver noen ganger å bytte sko på jobben, men jeg må alltid bytte til crocsen for de er mye bedre. Etterhvert som du går i dem vil du tråkke dem myke og de vil forme seg etter foten din. Knallgode, absolutt å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Jeg så på oprah at det var noen som hadde blitt milliardærer på å finne opp pynt til crocsskoa. Det må jo være mulig å finne det i Norge også, så føler du deg litt mindre vernepleier på 60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Har hørt at de er gode, mamma bruker de på jobb men hun liker også veldig godt de spotec sandalene - http://www.magasinet.no/display.aspx?menui...&prodid=392 og jeg syns selv de også er utrolig gode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Grusomt stygge, men guuud så gode å gå i!! Så lette og behagelige, anbefales på det sterkeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Kan ikke skjønne hvorfor alle synes de er så stygge, jeg - de ser jo akkurat ut som tresko. Men kanskje mine svenske aner har påvirket meg til å synes at også tresko ser helt OK ut, da (miljøskadd?)... Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 jeg et par knallrøde, UTROLIG gode å bruke! Bruker de på jobben, og skoene gjør det litt mer behagelig på 8timers arbeidsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 De er MEGET gode! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Jeg hadde ikke gått med dem om jeg hadde fått betalt for det engang. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Kan ikke skjønne hvorfor alle synes de er så stygge, jeg - de ser jo akkurat ut som tresko. Men kanskje mine svenske aner har påvirket meg til å synes at også tresko ser helt OK ut, da (miljøskadd?)... Susanne Hi hi mamma har alltid klampet rundt i tresko hjemme og på jobben, så jeg har heller ikke noe imot tresko, så vi er to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Jeg hadde ikke gått med dem om jeg hadde fått betalt for det engang. Hehe... Da er vi to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Jeg er KJEMPE glad i mine knall turkise crocs! Spesielt nå med bekkenløsning og ryggproblemer!! Ville ikke byttet dem inn for noe som helst! Men er det andre som blir litt svette i dem? eller er det bare ENDA ett av de herlige graviditetssymtomene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Syns dere virkelig skoene er så stygge? Jeg syns de er ganske fine og tøffe jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Nå har jeg akkurat vært å kjøpt meg sånne, riktignok fæike men de er digge å gå i! 50 kr på Max-butikken er finfin studentpris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Jeg har prøvd sånne, og digget de! Skal kjøpe meg sånne så fort jeg får penger. De er stygge, men gode. Samboeren til faren min kjøpte noen for litt siden med sånn pynt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Takk RenateA - jeg kan heller ikke se at de er noe spesielt stygge, når man er vant til tresko... Skal kjøpe sånne, jeg - når jeg bare finner dem i skoforretningen! Var innom Eurosko (som angivelig skal ha dem) forrige uke, men de hadde bare sånne fake-utgaver av dem. Og det er selvsagt AKKURAT det samme for meg om de er ekte eller ikke (sånt driter jeg i), men av str 39 var ikke et eneste par igjen.. Så tydelig at de er populære, ja! Vet at de ble faktisk solgt på en utst. i Sverige i fjor - masse hundefolk som kjøpte (selvsagt) - for 250 SEK.. Og det tror jeg var Crocs-merket også. Prøvde de en venninne kjøpte, og de var aldeles fantastiske å ha på bena, ja... Ellers er jo føttene mine som skapt for Arcopedico-sko, da.. Ikke så utrolig pene de heller, men guri så deilig å ha på bena... Sliter ut minst et par pr år... Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 *sukk* De ser knalldeilige ut... Desverre må noen av oss gå med stygge tunge vernesko på jobb <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Eneste negative med Crocs er at man får sterkere støt når man er borti noe som gir støt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Eneste negative med Crocs er at man får sterkere støt når man er borti noe som gir støt ... men det skal visstnok hjelpe om man stikker to tegnestifter gjennom skoa (inni skoa og på undersiden, så de møtes), da fungerer det som en slags jording (gjording? jording? støtavleder.). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Forferdelig stygge spør du meg, tresko er rene galla i forhold, og jeg hadde bestemt meg for at jeg ALDRI skulle ha slike sko. Men ble selvfølgelig veldig nysgjerrig etter å ha lest denne tråden tidligere i dag så jeg har vært innom skobutikken og prøvd disse skoene. Du verden, de virket supergode å gå i, men de passet ikke til mine føtter... 36 for små, 37 for store, så heldigvis slapp jeg å ha slike sko (som jeg også gjør med mange andre sko... <_< ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Det må jo være mulig å finne det i Norge også, så føler du deg litt mindre vernepleier på 60? Hva mener du med det? Vernepleiere er da alltid velstelte, uthvilte og freshe. særlig de på 60+. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 24. April 2007 Rapporter Share Skrevet 24. April 2007 Syns crocsene er kjemoekule jeg! Silje: Jeg svetter som en gal i dem! Man blir veldig klam under beina ved å gå med dem, og går du med en tynn strømpebukse så knirker det så fint når man går pga man er klam på beina. Sikkert flere kunder som har trodd at jeg har prompa pga de lager en mistenkelig prompelyd når man er klam i dem *rødme* Ps. Det som er forskjellen med de ekte crocsene og kopiene ("bo", osv) er at crocsene er en helsesko, de har kjempegod demping, former seg etter foten og har mye bedre kvalitet (mange som har kommet inn med kopiene pga de slitner i remmen) så skal man først ha en god sko med mye demping så er det mye bedre å investere i ordentlige crocs som man har lenge, enn å kjøpe par etter par med kopiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellish Skrevet 26. April 2007 Rapporter Share Skrevet 26. April 2007 Må nesten kjøpe meg crocs! Alle skryter av dem. Skal jo snart ut i lære også da. Å da er det jo fint med litt knalske farger til den hvite drakten man må gå i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 26. April 2007 Rapporter Share Skrevet 26. April 2007 Jeg er KJEMPE glad i mine knall turkise crocs! Spesielt nå med bekkenløsning og ryggproblemer! Ville ikke byttet dem inn for noe som helst! Men er det andre som blir litt svette i dem? eller er det bare ENDA ett av de herlige graviditetssymtomene? Har ikke prøvd Crocs men har blitt anbefalt å kjøpe de, men jeg har lurt på akkurat det samme, blir man ikke svett/klam på føttene, når man går lenge i de? De består jo bare av plast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar