Bully the Kid Skrevet 21. April 2007 Rapporter Skrevet 21. April 2007 Her er bilde av hunden min, Elling Kosehund,turkamerat og organisk sengevarmer...
Jane Skrevet 21. April 2007 Rapporter Skrevet 21. April 2007 Kjempe vakker, har han flere flekker på ryggen ? Vil se mere bilder!
Bully the Kid Skrevet 21. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2007 Her er et bilde der han frister skjebnen ved å utfordre Betty En av avlstispene til Redneck American Bulldogs Norge
SusanneL Skrevet 21. April 2007 Rapporter Skrevet 21. April 2007 Utrolig stilig bilde! Ser at flere får til slike av sine hunder - og jeg er misunnelig. Mine blir liksom bare en haug med hår - eller så er de halvveis utenfor bildet før man får tatt bildet. En flott hund! Susanne
Jane Skrevet 21. April 2007 Rapporter Skrevet 21. April 2007 Nydelige ! Ligner så på en Hvit Boxer den uten flekker, nydelige nydelige! Utrolig stilig bilde! Ser at flere får til slike av sine hunder - og jeg er misunnelig. Mine blir liksom bare en haug med hår - eller så er de halvveis utenfor bildet før man får tatt bildet. En flott hund! Susanne Jeg skylder på kamera jeg da, har prøvd sånne bilder i fart jeg også, men som du sier så er enten bikkja ute av bildet eller ser det helt rart ut *Dobbelpost, mod Crizpo*
Symra&Pippin Skrevet 21. April 2007 Rapporter Skrevet 21. April 2007 Synes jeg ser han i senga di, med hodet på puta! Flott hund. Velkommen hit forresten.
janne&kenny Skrevet 21. April 2007 Rapporter Skrevet 21. April 2007 Nydelig hund! Som de andre sier. Jeg er også veldig mesunnelig! Kjempe tøft bilde.
Bully the Kid Skrevet 21. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2007 Betty foteller Elling at han IKKE er sjef
Bully the Kid Skrevet 21. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2007 Forresten...navnet Elling fikk han ikke uten grunn
Guest Just me!! Skrevet 21. April 2007 Rapporter Skrevet 21. April 2007 For en herlig bikkje Am. bull er utrolig fine *forelsket*
Bully the Kid Skrevet 22. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2007 Han kan til tider se litt tilbakestående ut...men han er en herlig hund
Jane Skrevet 22. April 2007 Rapporter Skrevet 22. April 2007 Mmm jeg er allerede forelsket i am.bulldoggen, vakre vakre vakre.. Og et flott navn, Elling er herlig!
Bully the Kid Skrevet 22. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2007 Mmm jeg er allerede forelsket i am.bulldoggen, vakre vakre vakre.. Og et flott navn, Elling er herlig! Du har jo nesten Amerikansk Bulldog allerede...de er utrolig like Boxerens på mange vis...og hovedforskjellen ligger nok mest i utseendet. Etter det jeg har sett av Boxere er de nok litt mer hyperaktive,men som sagt er disse rasene ganske like.
Inustaff Skrevet 22. April 2007 Rapporter Skrevet 22. April 2007 *Forelsket i Elling*..Dritsjarmerende hund det der... Liker rasen din...Ekte Bulldog!
Jane Skrevet 22. April 2007 Rapporter Skrevet 22. April 2007 Du har jo nesten Amerikansk Bulldog allerede...de er utrolig like Boxerens på mange vis...og hovedforskjellen ligger nok mest i utseendet. Etter det jeg har sett av Boxere er de nok litt mer hyperaktive,men som sagt er disse rasene ganske like. Ikke hyperaktive, men ung i hodet, spretne og lekne også i voksen alder
Mud Skrevet 22. April 2007 Rapporter Skrevet 22. April 2007 Haha! Så kule bilder! Utrolig fine hunder det der
Guest Christine Skrevet 22. April 2007 Rapporter Skrevet 22. April 2007 Utrolig nydelig Hehe, Vet av en Bulldog(tror iallefall det var Bulldog)med navn Elling her i Trøndelag også
Lockheed Skrevet 25. April 2007 Rapporter Skrevet 25. April 2007 Flott hund, Am.Bulldog's er nydlige Hvor gammel er han? Stilig første bildet forresten
Mardina Skrevet 25. April 2007 Rapporter Skrevet 25. April 2007 Utrolig herlig hund:) Misunnelig altså.... :D
Bully the Kid Skrevet 25. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2007 Flott hund, Am.Bulldog's er nydlige Hvor gammel er han? Stilig første bildet forresten Han er 14 måneder Omplasseringshund, så jeg forventet en stri tørn...men han fant seg fort til rette,og er en enkel og grei liten Bulle
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar