Gå til innhold
Hundesonen.no

Snø?!


vipsen

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Hmmm... synes alltid at våren liksom har satt seg når jeg kommer hjem fra påskeferie jeg.. I mine barneår var det da man tok frem sykkelen og kuttet ut strømpebuksa liksom..

I år var det når jeg reiste 14 grader og strålende sol, snøen hadde vært borte en stund og barna i nabolaget hadde for lengst tatt ut sykkelen. Når jeg i dag kom hjem var det 15 grader INNE og ute hadde det begynt å snø igjen. Nå, etter et par timer, har det jammen lagt seg et hvitt teppe også... :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hos oss kom snøen på onsdag eller noe. Og siden det har vi vel egentlig hatt all slags vær hele tiden (altså strålende sol, haglstorm, masse snøvær, masse vind osv i løpet av en halvtime). Nå i dag har det derimot vært bare fint (jeg har tilogmed blitt solbrent), men det er jo allikevel helt feil at det skal være snø nå, og det irriterer meg noe grenseløst. Slik ser det ut utenfor døra mi nå:

IMG_6924.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal være søt og smitte dere med øspøset også? Sånn i redsel for å bli overfalt av uhEmma og frk Dinersen liksom... Det er nemlig bart igjen her nå, trenger det ikke mer.

Ja, takk! Selv om jeg antar at det ikke blir mildere her i løpet av natten uansett <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal være søt og smitte dere med øspøset også? Sånn i redsel for å bli overfalt av uhEmma og frk Dinersen liksom... Det er nemlig bart igjen her nå, trenger det ikke mer.

Ja! Vær så snil?? Her har det snødd i to-tre timer bare og nå ser det sånn ut:

07april2.jpg

Vi vil ikke ha det! :angry2: Også er det veldig sært med kveld, lyst OG snø! Stemmer ikke i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og for dem som greier å huske litt mer enn ei uke tilbake i tid, så minnes man selvsagt at vinteren i fjor medførte snø til langt uti mai her på Østlandet... så vi skal kanskje ikke klage så fælt ? Tror det var omtrent 1,5 m snø i skogen på denne tida i fjor :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og for dem som greier å huske litt mer enn ei uke tilbake i tid, så minnes man selvsagt at vinteren i fjor medførte snø til langt uti mai her på Østlandet... så vi skal kanskje ikke klage så fælt ? Tror det var omtrent 1,5 m snø i skogen på denne tida i fjor :).

*hrmpf* Det blir noe annet når det har vært vår og sånn da...

Men du er vel bare glad og lykkelig for da kan du stå litt mer på ski...? ;)

Nei, snøen kan holde seg på fjellet... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og for dem som greier å huske litt mer enn ei uke tilbake i tid, så minnes man selvsagt at vinteren i fjor medførte snø til langt uti mai her på Østlandet... så vi skal kanskje ikke klage så fælt ? Tror det var omtrent 1,5 m snø i skogen på denne tida i fjor :).

La meg være sur, skuffa og skikkelig barnslig nå da! *flir* Takk og lov for at jeg ikke hadde ork til å få byttet dekk i påsken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...