Gå til innhold
Hundesonen.no

Snø?!


vipsen

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Masse snø her, snødde ca 10-15 cm i natt, og ca det samme natt til i går og natt til fredag. Snør også en del om dagene her. :wub: I følge met.no har vi 90 cm med snø på Tromsøya, her jeg bor er det nok ennå litt mer *glede seg til oppholdsvær og mange fine toppturer på ski utover våren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har dere også fått noe av snøen! Her har vi hatt snø i flere dager, og det er såpass mye at det når meg nesten midt på leggen/rett under kneet. Jeg var forberedt på at det kunne komme snø, er jo tross alt vant til at det av og til (les: ofte) snør på 17 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nesten snødd inn igjen vi. Vasser i snø til langt over knærne :( Og jeg som var såååå klar for litt vår nå.... Heldigvis er det strålende sol idag, så jeg har et lite håp om at snøen forsvinner igjen like fort som den kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde den lille snøen som hadde lagt seg i natt forsvunnet og i stedet har vi regn regn regn..... men fryktelig koselig innevær er det i det minste :wub::D

(og når man har en samboer som man kan true ut på tur med hundene mens man selv sitter inne å koser seg, så er dette deilig vær :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhhhhhh... jammen meg - nå snør det utafor stuevinduet her også (Holter i Nannestad). Vel var det kaldt på tur i dag, men det var da tegn til sol og overhodet ingen fare for SNØ liksom ? Men så feil kan man ta... jaja - vi får vel tåle det etter å ha hatt så flott vær i lang tid nå :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...