Gå til innhold
Hundesonen.no

Snø?!


vipsen

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar
Kanskje jeg skal være søt og smitte dere med øspøset også? Sånn i redsel for å bli overfalt av uhEmma og frk Dinersen liksom... Det er nemlig bart igjen her nå, trenger det ikke mer.

Jepp, tipper du ble skikkelig skremt av den trusselen jeg, de er jo superskumle, jentene mine ;)

... og for dem som greier å huske litt mer enn ei uke tilbake i tid, så minnes man selvsagt at vinteren i fjor medførte snø til langt uti mai her på Østlandet... så vi skal kanskje ikke klage så fælt ? Tror det var omtrent 1,5 m snø i skogen på denne tida i fjor ;).

Og poenget ditt er? Ifjor kom jo ikke vinteren før i januar, liksom, og nå har det jo alt vært vår en uke eller to.. Vil ha vår jeg! Og jeg kan klage, for kroppen min liker ikke sånne væromslag i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hrmpf* Det blir noe annet når det har vært vår og sånn da...

Men du er vel bare glad og lykkelig for da kan du stå litt mer på ski...? ;)

Nei, snøen kan holde seg på fjellet... <_<

Jeg må vel innrømme at jeg har vært i vår-modus ei stund jeg også - så dette passet liksom ikke helt inn i planene nei - ikke minst fordi jeg jo brakk skia på tur tidligere i vinter, og de gamle Åsnes fjellskiene egner seg liksom ikke så godt for skigåing ;).

Og poenget ditt er? Ifjor kom jo ikke vinteren før i januar, liksom, og nå har det jo alt vært vår en uke eller to.. Vil ha vår jeg! Og jeg kan klage, for kroppen min liker ikke sånne væromslag i det hele tatt :)

Og tør jeg minne om at vinteren i år ikke kom sånn før i februar eller deromkring ? Hehehhehehe...

Men siden det er du så skal du få lov å klage du ;). Er i snilt vårhumør nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen er borte i Bergen. (Jippi!) Nå er det vel vår, vel? Så at du bor i Bergen, du også, Vipsen.

Igår var det innedag, men idag skal vi gå til Laksevåghytten :Laugh: Dere som bor i Bergen, hvor går dere tur?

Jepp, bor i Bergen. I dag er det bart, opplett og attpåtil et lite glimt sol. Går mye mot Løvstakken, Langeskogen (også kalt hundeskogen), Smørås, Kokstad osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bor i Bergen. I dag er det bart, opplett og attpåtil et lite glimt sol. Går mye mot Løvstakken, Langeskogen (også kalt hundeskogen), Smørås, Kokstad osv.

Her blir det mest Canadaskogen ,Laksevågfjellet og nå snart ,en god tur over "vidden" ;) Gleder meg.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det snø og sol...

Egentlig ganske greit :)

Det er jo fint, da ;) Men jeg har aldri likt vinteren, så nå er det på tide med litt flere varmegrader, synes jeg. Og tørre stier, så vi slipper støvler og spyling av hunder etter endt tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten akkurat kommet hjem fra en utrolig fin skitur. Masse puddersnø i fjellet her nå(bare det ikke blåser vekk da). Selv om våren er flott årstid, så ønsker jeg at snøen skal ligge ennå litt lengre. Nå er asfalten bar og gangveiene nesten bar, så våren begynner vel å komme nordover også, sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...