SoppenCamilla Skrevet 6. April 2009 Rapporter Skrevet 6. April 2009 Fiiiine hunden! Dere gjør det så bra! Flinke er dere.
Calina Skrevet 6. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2009 Fiiiine hunden! Dere gjør det så bra! Flinke er dere. Tusen takk. Er stolt av lillegutten jeg.
Marthe Skrevet 6. April 2009 Rapporter Skrevet 6. April 2009 Takker. Prøve tar vi en eller annen gang over sommeren. Jeg må få sporet i orden...lillegutten har intet som minner om en dekkmarkering..*fnis* Apportene er og ganske kunstneriske utført.... Det klarer dere fint å fikse
Yakine Skrevet 7. April 2009 Rapporter Skrevet 7. April 2009 Nydelig!! Det er ikke noe som er så fint å se som hund i arbeid!
Rottisembla Skrevet 7. April 2009 Rapporter Skrevet 7. April 2009 Nydelige hunder! Helt bergtatt av dem
MariaN Skrevet 8. April 2009 Rapporter Skrevet 8. April 2009 Kjempflott dober, og ikke minst gode resultater Gratulerer!
Calina Skrevet 23. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2009 Legger inn noen nye bilder her - siden sist er Diezel atter en gang blitt Norsk Dobermann Vinner. Såvidt jeg vet er ikke noen så unge som han blitt det to ganger. Vi har også nytt sommeren med reising og trening - jeg savner dette,og gleder meg til soool sommer ogGRESSbaner igjen !
Djervekvinnen Skrevet 23. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2009 Flotte bilder! Og nydelige hunder!
Calina Skrevet 23. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Oktober 2009 BLE ? Vi har ikke vært oppe til en eneste prøve enda vi. Bildene her er fra i sommer,og mer bitearbeid har vi nesten ikke gjort. Det er stor forskjell på figuranter og metoder,og det er ikke lett å finne de som gjør ting på ens måte,for å si det slik... Jeg har god tid,og velger å vente på "min" figg, fremfor å ødelegge mer enn det jeg har gjort.
SoppenCamilla Skrevet 23. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2009 Ooh, lekre hundene! Også så gøy å se doberman(i flertall) i skikkelig action, jeg stemmer for flere bilder!
Bananen Skrevet 24. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2009 Pretty, pretty! Og digg å se en tispe som ikke ser direkte ut som en mynde i kroppen, og god masse på hodet (ja, jeg mener selvsagt Gina. ).
Calina Skrevet 24. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Oktober 2009 Litt flere bilder her... Gina Diezel Gina igjen...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar