trevi Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Skrevet 31. Januar 2008 *fnis* - bare komme å kladde du ! - bare ha i mente at jeg har en sånn ----> hund...hihih Jamen det er jo sånn vi liker de Har en sånn en selv, så det går fint... Liker ikke flate daue hunder.... Og jeg er jo litt sånn selv når det kommer til vakre dobiser
Calina Skrevet 15. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2008 Nok et bilde av gullegullet - tatt for 2 uker siden nå da...-men jeg er litt treg med å legge dem inn her og der..hihih..
patricia Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Skrevet 15. Februar 2008 Hva er den blå greia som vokser ut av pannen hans? Hihi.. han er bare drittlekker.
Maria Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Skrevet 16. Februar 2008 Når jeg ser sånne hunder, husker jeg hvorfor jeg alltid har ønsket meg en Dobermann! Verdens vakreste hunderase.. Din er det vakreste eksemplaret jeg har sett...
Calina Skrevet 16. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2008 Hva er den blå greia som vokser ut av pannen hans? Hihi.. han er bare drittlekker. Han er egentlig en enhjørning..... -det var ikke meningen at hornet skulle vise på bildet, men han liker å stikke seg ut...hihih... Maria; tusen takk for det! :happy: -selv synes jeg han er verdens vakreste, men jeg er jo ikke akurat objektiv daa....
Maria Skrevet 17. Februar 2008 Rapporter Skrevet 17. Februar 2008 Han er egentlig en enhjørning..... -det var ikke meningen at hornet skulle vise på bildet, men han liker å stikke seg ut...hihih... Maria; tusen takk for det! :happy: -selv synes jeg han er verdens vakreste, men jeg er jo ikke akurat objektiv daa.... Det er jo liksom sånn at noen hunder bare tiltaler meg, uansett hvordan de måtte ha gjort det på utstilling f.eks. Din er en av dem. Så dere i Letohallen en gang og tenkte "fiine muskuløse hunden!" allerede før jeg oppdaget at det var dere. *ønske seg Diezelhund*
Calina Skrevet 17. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2008 *gliser stolt som en hane* *-og snur meg for å se på min vakre gutt, som står og ser tilbake i en merkelig ku/giraff stilling,og ser akurat nå alt annet enn vakker ut...hihi* :happy:
Bananen Skrevet 17. Februar 2008 Rapporter Skrevet 17. Februar 2008 Nydelig - helt enkelt! Det er ikke ofte man ser de ligne sånn de skal, uten at man ser tispete hannhunder eller tisper som ser ut som hannhunder.
Calina Skrevet 18. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2008 Nydelig - helt enkelt! Det er ikke ofte man ser de ligne sånn de skal, uten at man ser tispete hannhunder eller tisper som ser ut som hannhunder. :rolleyes2: Enig der. Mange man ikke ser hvilket kjønn det er, før man ser under.. Lillegutten her har heldigvis alltid vært maskulin - fant et bilde fra han var 9 - 10 mndr,og det viser godt hva jeg mener syns jeg. Og så når vi var igang med å kikke på gamle bilder, klarte jeg ikke la være legge inn dette...hehe...-her er han ikke 5 mndr ennå..
blinki Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Skrevet 18. Februar 2008 åååå... Der e fine broremann Dea hilser så mye til sin bror, hun synes også der er slitsomt å være så vakker :rolleyes2:
Calina Skrevet 18. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2008 åååå... Der e fine broremann Dea hilser så mye til sin bror, hun synes også der er vanskeli å være så vakker :rolleyes2: Jaaa......lille Dea har det ekstremt vanskelig...! SÅ pen, og SÅÅÅ god å koooose med!! Jeg kommer til å bli lei meg den dagen jeg ikke kan ha henne i fanget mer.... (ikke så lenge til det gjerne) Det er også vitti å se hvor typelike der er de to.
Djervekvinnen Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Skrevet 18. Februar 2008 Så flott! Som bare en dobermann kan være! :rolleyes2:
Maria Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Skrevet 18. Februar 2008 Herre... De er så nydelige, begge to. Jeg blir oppriktig misunnelig liksom.. Kan de ikke ha den kombinasjonen en gang til, så jeg og kan få en valp??
swimzy Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Skrevet 18. Februar 2008 åhhhh, han er jo såå nydelig :rolleyes2:
Calina Skrevet 25. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2008 Diezel 19 mndr Hans søster Gina 19 mndr
Bananen Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Skrevet 25. Juli 2008 Nydelig! Just how I like 'em! 19 måneder og såpass fint satt sammen, that ain't bad! Oh, ja. Vakker, rett og slett.
SoppenCamilla Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Skrevet 25. Juli 2008 Flotte hunde begge to! Helt vanvittig vakkert å se på!
Calina Skrevet 25. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2008 Tusen takk! Er stolt over gullene mine, og håper at de før året er omme kan få sine Ch titler begge to...(og arbeidstitler - kan jo ikke bare være vakker..) Knoll og tott sammen..
Aya Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Skrevet 26. Juli 2008 Utrolig vakre *ønske seg Dobermann* Han er virkelig, virkelig flott, og Gina også.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar