Gå til innhold
Hundesonen.no

Knott og Zima

Aya

Recommended Posts

Skrevet

Gratulerer med BIR! :icon_fun:

Kanskje de mener pretty expression? Altså pent uttrykk? For det VET vi jo at hun har søtnosen! :) :)

• Svar 363
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Peneste jenta! :) Du får stille igjen når hun har tatt gjeterprøve :)

Jaa.. Hun skal på ett valpeshow til iallefall.. Og så er det bare å trene masse gjeting, så vi kan fortsette å stille ut. Det var nemlig ganske morsomt :)

Gratulerer med BIR! :icon_fun:

Kanskje de mener pretty expression? Altså pent uttrykk? For det VET vi jo at hun har søtnosen! ;) ;)

Ja, DET kan hende.. *Tolke, tolke*

Skrevet
Haha, der ser du! :)

Blir spennende på neste valpeshow når hun banker Cane ned i støvlene. :)

Hoho, vi får nå se på det da.. Men jeg kan vel kanskje regne med at det ikke blir så mye konkurranse fra andre BC'er muligens.

Skrevet
Gratulerer! :)

Du ble ikke plassert i gruppa?

Nei, det gjorde vi ikke.. Hadde ikke regnet med det heller altså! Vi trenger nok litt mer rutine begge to.

Guest Vicky
Skrevet

Så morro! :D Jenta er jo supervakker, så skulle bare mangle. Herlige bilder :D

Skrevet

FIIIIIINE knåttis med kipp ører :D :D Tanten befaler at de ikke skal reise seg i tannfelling!

Guest Belgerpia
Skrevet

Ler meg ihjel, det er ett eller annet feil med valper i den alderen - brått vokser beina fra resten liksom - øra fyker i alle retninger og i det hele tatt...

Søte lille langbeinte Knott......

Skrevet
Ler meg ihjel, det er ett eller annet feil med valper i den alderen - brått vokser beina fra resten liksom - øra fyker i alle retninger og i det hele tatt...

Søte lille langbeinte Knott......

Takk folkens:D Ja, BP, det er bra det ikke bare er meg som synes hun er litt pussig for tida.. beina har jo plutselig blitt superlange, hodet er litt for stort for kroppen, bakparten er høyere enn framparten.. Osv:p Men hun synes det er überkult å ha så lange bein da, hun kan jo løpe fra alt og alle.. Hoho, lille raringen. Er veldig glad jeg ikke kalte henne Princess Amidela eller noe, hun er liksom litt mer en bøtteknott:p

Skrevet

Jeg tror knåttisen var litt irritert for at jeg hadde så stor mage som tok opp all fangplassen som hun skulle kose seg på! :)

Skrevet
Jeg tror knåttisen var litt irritert for at jeg hadde så stor mage som tok opp all fangplassen som hun skulle kose seg på! :)

*Knis* Mye mulig..:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...