Gå til innhold
Hundesonen.no

Knott og Zima


Aya

Recommended Posts

  • Svar 363
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hun er UTROLIG fin! :) Gleder meg til å følge med på dere videre, i tillegg til at jeg selvfølgelig håper å treffe Knottisen en gang, har hørt så mye positivt :lol:

Skrevet
Hun er UTROLIG fin! :) Gleder meg til å følge med på dere videre, i tillegg til at jeg selvfølgelig håper å treffe Knottisen en gang, har hørt så mye positivt :lol:

Åh, tusen takk, så koselig:D Det hadde vært kjempegøy å møte dere og, jeg elsker springere=)

Skrevet
Takk! Håper på en tur østover i løpet av høsten, da må vi møtes=) Knott vil leke med Snorre igjen!

Vi gleder oss hemningsløst, både jeg og Snorre... :love2:

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Knott soler seg i glansen her=)

Knott er nydelig :D

Åja, jeg passer henne gjerne når dere skal på ferie :)

*Knis* Det som er så greit med en BC på under året er at jeg ikke trenger å være redd for at jeg ikke får henne tilbake etter ferien... *ler*

For en nydelig Border collie... :lol: ... Vi kunne gjerne passet Knott, hvis dere hadde tatt sjangsen på det :rolleyes:

Så koselig=)

Skrevet

Fineste, søteste, kuleste, smarteste jenta til tante! :lol:

Du er alltid hjertelig velkommen hos oss hvis du blir latt i stikken hjemme når mamma drar på ferie! :)

Skrevet

åh, Knottis har jo blitt stor! Nå når du har droppet både NKK Trheim og Bjerke gleder vi oss enormt til å møte dere på Hamar.

Hun er rett og slett utrolig nydelig - stilige ører, flott bygning, rett og slett ordentlig border collie syns jeg.

Skrevet
Fineste, søteste, kuleste, smarteste jenta til tante! :D

Du er alltid hjertelig velkommen hos oss hvis du blir latt i stikken hjemme når mamma drar på ferie! :lol:

Du kjenner at du har lyst til å ha henne, Cane, Willis OG Varja i samme hus en uke ja? Det er ikke noe jeg ville anbefalt tror jeg *ler*. Men hun gleder seg til å gå tur med tante i dag!

Flotte flotte jenta!

Takk:D

Søt! Kule ører :)

*Knis* Ja, de ørene... De har visst festet seg sånn nå.

åh, Knottis har jo blitt stor! Nå når du har droppet både NKK Trheim og Bjerke gleder vi oss enormt til å møte dere på Hamar.

Hun er rett og slett utrolig nydelig - stilige ører, flott bygning, rett og slett ordentlig border collie syns jeg.

Takk, takk:D Jeg kommer forresten til Tr.Heim i uke 39, riktignok uten hund, men uansett.. Hvis du har lyst til å hilse på en navnesøster hadde det vært kooselig:D

Guest Just me!!
Skrevet

Oi, så fin hun er! Er ikke så keen på bcer, men hu er var flott. Herlig. :lol:

Skrevet
Takk, takk:D Jeg kommer forresten til Tr.Heim i uke 39, riktignok uten hund, men uansett.. Hvis du har lyst til å hilse på en navnesøster hadde det vært kooselig:D

Det er alltid hyggelig å hilse på navnesøstre, så det må vi få til! :lol:

Skrevet
Takk, takk:D Jeg kommer forresten til Tr.Heim i uke 39, riktignok uten hund, men uansett.. Hvis du har lyst til å hilse på en navnesøster hadde det vært kooselig:D

Jeg blir også mer en gjerne med på et møte ;)

  • 1 month later...
Skrevet

Knott er ni mnd, og det må jo feires med noen nye bilder! Trine er fotograf.. Takk Trine!

knott1.jpg

knott2-1.jpg

knott3.jpg

knott4.jpg

knott6-1.jpg

Skrevet
Så flott ho er :blink: Tenker tilbake til da Rex var på den alderen, hvor spinkel (feminin) han så ut.

Takk! Knott skal heldigvis se feminin ut, da:p haha.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...