Aya Skrevet 13. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Takk:D Mange flere bilder på www.knottis.blogspot.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Hu er så sykt nydelig, Ingvild! Helt lost i hunden din jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 13. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Aaw, takk Christine (I lige måde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine og Kip Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 Så nydelig hun har blitt:) Og som margrete sa, hun ligner veldig på en akersborg hund! hehe Gratulerer med 1 års dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 27. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Knottis Zimasnuppa *Skarpt lys* Jeg har fryktelig overlegne hunder... Hvis dere vil se flere bilder må dere si fra, det kommer sikkert flere i løpet av noen dager:) EDIT: Må bare advare om at begge to er SKIKKELIG nedrøytet, de er praktisk talt nakenhunder for tiden:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Om vi vil se flere bilder? Trenger du å spørre engang? Pøs på! Jentene dine er nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 27. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Tusen takk, Ingvild! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Åh, vakreste dyrene De er jo knallfine, jeg vil se flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 For noen flotte hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Ikke drit deg ut a, SELVFØLGELIG vil vi ha fler bilder! Vakreste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Zimmen jooo Klart vi vil se flere bilder, jeg har jo gnålt i evigheter etter det Fineste hundene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 For noen NYDELIGE hunder du har! Ble heelt forelsket jeg nå! *Vil se maange fler bilder :angel: * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Nyyydelige vofser Jeg er jo totalt forelska i blue merle sheltie. Når var det du fikk Zima? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Så utrolig nydelig Knott er Zima var også utrolig søt da, vil gjerne se flere bilder av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 27. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Åh, vakreste dyrene. De er jo knallfine, jeg vil se flere bilder Takk snuppa! Flere bilder kommer, men denne gangen skal jeg ikke mase på fotografen for å få alle bildene.. Så de kommer nok etterhvert! For noen flotte hunder! Tusen takk:D Ikke drit deg ut a, SELVFØLGELIG vil vi ha fler bilder! Vakreste Hihi, greit det:D Zimmen jooo. Klart vi vil se flere bilder, jeg har jo gnålt i evigheter etter det. Fineste hundene. Ja, du ja, du har jo mast om Z-bilder siden hun var ca tre og en halv mnd.. For noen NYDELIGE hunder du har! Ble heelt forelsket jeg nå! *Vil se maange fler bilder * Tusen, tusen takk, så hyggelig å høre! Nyyydelige vofser. Jeg er jo totalt forelska i blue merle sheltie. Når var det du fikk Zima? Zima flyttet inn hos meg for et par mnd siden. Jeg har henne på helfòr, og hun er verdens søteste lille blåsak. Så utrolig nydelig Knott er Zima var også utrolig søt da, vil gjerne se flere bilder av de. Tusen, tusen takk! (Nå vet du hvordan de ser ut, så nå har du ingen unnskyldning for å ikke hilse!) Argh, måtte fjerne noen smil pga idiotisk sonen-regel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Æsj nå fikk jeg plutselig veldig lyst på sheltie:P Blue merle da åff kårs... Nydelig hun er! Knott er og blir en skjønning med det øret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 27. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Æsj nå fikk jeg plutselig veldig lyst på sheltie:P Blue merle da åff kårs... Nydelig hun er! Knott er og blir en skjønning med det øret Jeg sier jo at Sheltie er bra:D Best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Jeg sier jo at Sheltie er bra:D Best! Nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluffy Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Gjør ingenting at de her røytet! De er jo rå lekre begge to. DIGGER blikkene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Åh så fine bilder! Hundene så skikkelig lekre ut! Kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Utrolig fine bilder av to flotte jenter! Jeg vil gjerne se mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Mer mer mer, til og med gubben her ble jo helforelsket i Knottis jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Kjempefine bilder av herlige jenter :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Åhh, DET må være den fineste sheltien jeg har sett! Og knott den fineste BC'n med de søteste ørene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 27. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2008 Tuusen takk for koselige kommentarer:D Søte dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar