Wanderlust Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Takk! Knott skal heldigvis se feminin ut, da:p haha. Ikke sant Har ikke noe å bli mobbet for. (skal finne noe om henne). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Ikke sant Har ikke noe å bli mobbet for. (skal finne noe om henne). *Knis* Det finnes nok plenty, bare begynn å let *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Hun har blitt stor! Og sinnsykt peeeen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Peneste lille gullejenta! Herregud, er hun 9 mnd alt..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Takk begge to! Ja, det er sykt så fort tiden går altså.. Begynner å bli stor jente. Eller, stor og stor, målestokken har stoppet på 49 cm:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Så utrolig flott ho er blitt! Kjempefin og stor. Er ikke lenge siden jeg så bilde av en søt liten dott. *glede seg til å treffe henne om et halvannet års tid * Flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Kjempe fine bilder! Jeg likte spesielt godt de to første! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Så utrolig flott ho er blitt! Kjempefin og stor. Er ikke lenge siden jeg så bilde av en søt liten dott. *glede seg til å treffe henne om et halvannet års tid * Flotte bilder! Takk! Ja, jeg gleder meg og, håper Hera og hun kan ha noen flotte lekestunder og at vi kan få noen fine turer! Kjempe fine bilder! Jeg likte spesielt godt de to første! Helt enig, spesielt det aller første synes jeg er et flott bilde.. Så tusen takk:D Det siste er egentlig bare teit å ha med, for det er liksom hverken-eller, hverken sitt eller dekk. Meeen.. *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Hun er bare utrolig nydelig! For et utrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Flotteste Knottis! Det kjennes ikke ut som det er 9 måneder siden vi begge satt og gledet oss til vi skulle få hver vår valp, og nå er de så store blitt.. Honnør til Trine som alltid klarer å få frem de rette fargene på bildene, der har jeg enda noe å lære. Heldigvis er Knottis utrolig fotogen så selv om det hvite er mer gult enn hvitt på mine bilder, er hun likevel nydelig å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Lille Knottis er blitt så stor, også er hun så utrolig vakker. Ei kjempe flott frøken er hun, heldiggrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Det var en PEN bc!! Vakker var hun! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Hun er bare utrolig nydelig! For et utrykk. Tusen takk:D Flotteste Knottis! Det kjennes ikke ut som det er 9 måneder siden vi begge satt og gledet oss til vi skulle få hver vår valp, og nå er de så store blitt.. Honnør til Trine som alltid klarer å få frem de rette fargene på bildene, der har jeg enda noe å lære. Heldigvis er Knottis utrolig fotogen så selv om det hvite er mer gult enn hvitt på mine bilder, er hun likevel nydelig å se på. Ja, det virker som det var i går omtrent.. Og Cane er jo svær! Jeg synes vi skal ta en strandtur en dag og sammenligne med bildene fra den første strandturen. Lille Knottis er blitt så stor, også er hun så utrolig vakker. Ei kjempe flott frøken er hun, heldiggrisen Takk:D Hvis hun blir så lydig og søt som lille snuppa di en vakker dag skal jeg være veeldig fornøyd. Det var en PEN bc! Vakker var hun! Tusen, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Så fantastisk vakker hun har blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Endelig noen nye bilder av Knottisen Hun er rå flott Gleder meg til å hilse på henne om et par uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Wow! Så utrolig fin og stor hun er blitt! Nydelige jenta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 15. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Langbent, vakker frøken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2007 Endelig noen nye bilder av Knottisen Hun er rå flott Gleder meg til å hilse på henne om et par uker Takk! Hvem av dine har du med? Wow! Så utrolig fin og stor hun er blitt! Nydelige jenta Tuusen takk:D Langbent, vakker frøken... Takk:D Tror du Snorre hadde synes hun er snuskete og søt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2007 Enda mer Knottis bilder.. Søteste knottisen.. Jeg må lære meg å ikke ta bilder i sola, bildene blir ødelagt da, også må jeg innse at jeg bør stå lenger vekke når jeg har ett 70-300 mm objektiv. (Sikte til manglende øre på Knottis.. ) Elsker den sorte siden av Knott.. hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2007 Takk:D Tror du Snorre hadde synes hun er snuskete og søt? Både Snorre og jeg hadde nok falt i staver om vi hadde fått møtt ei sååååå fin tøtte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 16. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2007 Tuusen takk Trine! Leken er absolutt all-time favourite, og visse insekter kan gjerne dø for den. Det nederste bildet er et typisk knottebilde, hvis hun vil kose legger hun alltid hodet i hendene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2007 Herregud så søt hun er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 16. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2007 Herregud så søt hun er Takk Tante Marianne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2007 Så nydelig søt hun er Hun har jammen vokst siden jeg møtte henne, hun er helt herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 16. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2007 Wow, hun har blitt stor i forhold til de forrige bildene jeg så! Og hun er RÅlekker, jeg vil ha en sånn BC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar