Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeegg i lilla kartong


Guest Christine

Recommended Posts

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar
(Får jeg lov til å si at de påskeeggene er utrolig kvalmende og dårlige, og hvis jeg "må" spise dem så spiser jeg sjokoladen og kaster det hvite? :angry:)

Du kan få lov til å si det på èn betingelse :angry: At om jeg møter deg og du spiser sånne egg så graver du ut det hvite til meg :) hihi, for det er DET som er godt :D men sjokoladen er god den også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei kanskje det ikke er så lurt :angry: da ruller vel alle sonenmedlemmene innen sommeren :angry:

Skal bare se det er derfor de har hund - for å trimme av seg påskeeggene.

(Får jeg lov til å si at de påskeeggene er utrolig kvalmende og dårlige, og hvis jeg "må" spise dem så spiser jeg sjokoladen og kaster det hvite? :))

Mm.. :D Tror seg spiste et helt halvt i fjor påske og det blir vel det samme i år. Men de er søte å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. har aldri smakt de jeg.. "Melkekrem" høres så ekkelt ut.. :angry: Er det flytende? Er det sånn som er i kindesjokoladen?

Tja, nugattikonsistens? :angry: Vil ikke si at det helt kan sammenliknes med kindersjokoladen egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. har aldri smakt de jeg.. "Melkekrem" høres så ekkelt ut.. :angry: Er det flytende? Er det sånn som er i kindesjokoladen?

Det er...kremet? Kan fint holde det opp ned uten at ting renner ut liksom. Fast men myk. Liksom. Jeg burde tatt meg et kurs i forklaring :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er...kremet? Kan fint holde det opp ned uten at ting renner ut liksom. Fast men myk. Liksom. Jeg burde tatt meg et kurs i forklaring :angry:

ja noe sånt :angry:

Det smaker litt som det som er inni kinderegget, men kremet og luftig. Ikke noe renner :)

Skjønner? ANBEFALES :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for denne tråden. Godt og se at vi er flere i samme situasjon..Jeg har venta på eggene helt siden de forsvant etter påske! Storma en butikk i går da jeg oppdaga at noen unger gikk med kartonger i nærheten! :angry: Den gode følelsen som kommer i det du setter tennene inn i egget og biter av toppen..Nam-nam-nam! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Hurra for denne tråden. Godt og se at vi er flere i samme situasjon..Jeg har venta på eggene helt siden de forsvant etter påske! Storma en butikk i går da jeg oppdaga at noen unger gikk med kartonger i nærheten! :angry: Den gode følelsen som kommer i det du setter tennene inn i egget og biter av toppen..Nam-nam-nam! :angry:

Neeei!

Man skal ta skjeen og brekke av toppa.. Du må føle bruksanvisningen nøye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi 13 medlemmer allerede, her er medlemslista:

Christine

Basset-eier

Wesminster

bcRex

Toya

renatepia

Anettex

Ida (formann om hun lærer seg å spise to egg!)

Karine

jeanette-k

softis

Toller

Voff

Noen jeg har glemt, eller flere som vil være med, skriv et innlegg.

Husk å begrunne hvorfor :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi 13 medlemmer allerede, her er medlemslista:

Christine

Basset-eier

Wesminster

bcRex

Toya

renatepia

Anettex

Ida (formann om hun lærer seg å spise to egg!)

Karine

jeanette-k

softis

Toller

Voff

Noen jeg har glemt, eller flere som vil være med, skriv et innlegg.

Husk å begrunne hvorfor :angry:

Du glemte jo meg! Jeg er nyfrelst, og har seriøse abstinenser i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte jo meg! Jeg er nyfrelst, og har seriøse abstinenser i kveld!

Er dette ditt første år? :o

Nå har du hoppet rett inn i noe dumt. Når påsken er over må du gå ETT ÅÅÅR uten. Og det eneste du tenker på etter jul er disse eggene (jeg savner de støtt og stadig).

Sonen må nok på "avrusning" :P hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida, du kan være hovedsjef om du lærer å spise to! :P

Lover å øve, så jeg er utlært før påske!

Hmm.. har aldri smakt de jeg.. "Melkekrem" høres så ekkelt ut.. :o Er det flytende? Er det sånn som er i kindesjokoladen?

Det er jo hvit sjokolade, men som mousse (skrives det sånn) i konsistensen og bare så søtt og klissete og godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Lover å øve, så jeg er utlært før påske!

Det er jo hvit sjokolade, men som mousse (skrives det sånn) i konsistensen og bare så søtt og klissete og godt!

Da er du visepresident så lenge :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du visepresident så lenge :o

Tusen takk for tillitten! Jeg foreslår at du er president, jeg og Basseteier sekretær, for hun har så god medlemsoversikt! Jeg kan godt være vise .- president, så slipper jeg det voldsomme presset med å spise 2 egg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Tusen takk for tillitten! Jeg foreslår at du er president, jeg og Basseteier sekretær, for hun har så god medlemsoversikt! Jeg kan godt være vise .- president, så slipper jeg det voldsomme presset med å spise 2 egg! :P

Ett og et halvt da, så blir du markedssjef også :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...