Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeegg i lilla kartong


Guest Christine

Recommended Posts

Eggene er knall gode!!

Jeg har spist dem i alle år, de er geniale :P

Før så var det forresten litt annerledes, det var 2 egg med melkekrem og 2 med sjokoladekrem ;)

Mannen er nettop nyfrelst :Laugh:

Jeg blir gjerne med i klubben til verdens beste godteri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar
Guest Just me!!

Tror det er noe sånt at Ulrikke får sånne egg av farmoren hennes (som jobber på Freia), så jeg trenger ikke kjøpe no!

Håper hu vil dele da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du få egg av oss, Marri! Det er jo tradisjon. JEG ELSKER DET! :icon_redface: Det er SÅ godt. :)

Om du har noen i slekta som jobber der, så gi de et hint om at MELKEKREM på TUBE hadde gjort susen :) En helårsgreie, og ikke bare i påska :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nett kjøpt meg en pakke med egg ;O) Så nå blir det kos til ugly betty og lost ;) hihi

Klarer du å spare den sååå lenge du a :shocked: Den hadde bare holdt ett kvarter inn i ugly betty her ;)

(koste meg med en pakke på skolen idag ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å spare den sååå lenge du a :shocked: Den hadde bare holdt ett kvarter inn i ugly betty her :)

(koste meg med en pakke på skolen idag :) )

Hehe.. Jeg trodde værtfall jeg klarte å spare.. Men gikk ikke helt etter planen.. De ble mystisk borte etter et kvarters tid ja :shocked::) *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Psyke Psyke mennesker.........!!

De eggene er aldeles forferdelige... grusomt kvalmt - fysjjjjjj - uuuuuuuuu.......................... ble helt dårlig bare av å lese at folk faktisk har fått i seg flere pakker på en dag........ jiiiiiiiisusssssss

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psyke Psyke mennesker.........!

De eggene er aldeles forferdelige... grusomt kvalmt - fysjjjjjj - uuuuuuuuu.......................... ble helt dårlig bare av å lese at folk faktisk har fått i seg flere pakker på en dag........ jiiiiiiiisusssssss

:)

Puhhhh... og jeg som trodde jeg var helt alene om å synes det ??? OK - jeg er lett å lede jeg da, så etter å ha lest noen av innleggene i starten av tråden måtte jeg selvsagt ut og kjøpe en pakke egg :). For å si det sånn... jeg greide å spise opp hele pakken etter noen dager, men fyttir... jeg var jo kvalm etter ETT egg jo. Og mine venner kan underskrive på at jeg snart har doktorgrad i godteri, så... hmmmmm... syke syke mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puhhhh... og jeg som trodde jeg var helt alene om å synes det ??? OK - jeg er lett å lede jeg da, så etter å ha lest noen av innleggene i starten av tråden måtte jeg selvsagt ut og kjøpe en pakke egg :). For å si det sånn... jeg greide å spise opp hele pakken etter noen dager, men fyttir... jeg var jo kvalm etter ETT egg jo. Og mine venner kan underskrive på at jeg snart har doktorgrad i godteri, så... hmmmmm... syke syke mennesker :)

Kan det ha noe med alder og gjøre??? Er vi altså blitt så gamle og avdanka at visse typer godteri virker kvalmende...?? Hjelpes! :shocked:

Jeg husker min gamle mormor, hun var helt besatt av mokkabønner, noe jeg ikke kunne fordra. Men i dag, mokkabønner er i grunn ikke så aller verst... I hvert fall bedre enn disse eggene det her snakkes om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ha noe med alder og gjøre??? Er vi altså blitt så gamle og avdanka at visse typer godteri virker kvalmende...?? Hjelpes! :shocked:

Jeg husker min gamle mormor, hun var helt besatt av mokkabønner, noe jeg ikke kunne fordra. Men i dag, mokkabønner er i grunn ikke så aller verst... I hvert fall bedre enn disse eggene det her snakkes om...

Ikke bare alder heller... Jeg synes kremen inni er god (men det er MER enn nok med ett egg), mens sjokoladen bare er vond. Den var bedre før, jeg er helt sikker på det. Og jeg kan helt fint spise 250 gram sjokolade+ maaasse annet godis på en kveld, null problemer i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Kan det ha noe med alder og gjøre??? Er vi altså blitt så gamle og avdanka at visse typer godteri virker kvalmende...?? Hjelpes! :shocked:

Jeg husker min gamle mormor, hun var helt besatt av mokkabønner, noe jeg ikke kunne fordra. Men i dag, mokkabønner er i grunn ikke så aller verst... I hvert fall bedre enn disse eggene det her snakkes om...

tja.... i nøden er vel mokkabønner bedre enn ingenting - men nothing - ever kommer til å få meg til å spise sånne ekle egg - uansett hvor lyst jeg har på sjokolade liksom.......... grøss.. de er grusomme...

(kanskje - med sjokokrem inni)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ha noe med alder og gjøre??? Er vi altså blitt så gamle og avdanka at visse typer godteri virker kvalmende...?? Hjelpes! :shocked:

Jeg husker min gamle mormor, hun var helt besatt av mokkabønner, noe jeg ikke kunne fordra. Men i dag, mokkabønner er i grunn ikke så aller verst... I hvert fall bedre enn disse eggene det her snakkes om...

Hæhhhh ??? ALDER ?? Nei nei nei... vi som er damer i vår beste alder ??? Makan... :Laugh:

Men skal vi se... joda - mokkabønner smakte python før, men er minsanten ikke så verst likevel - gjerne til en kopp kaffe :). Kokesjokolade er jo også en hit - til kaffen :-). Nåja... det meste går ned her - men disse eggene ??? Nei, de skal jeg ikke bruke mer penger på nei :). Vi får overlate det til ungjentene tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...