Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeegg i lilla kartong


Guest Christine

Recommended Posts

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar
Nå føler jeg meg i grunn litt dum her, for jeg aner virkelig ikke hva dere snakker om... :angry:

Jeg styrer unna både jule- og påskegodt da jeg ikke liker marsipan, men jeg ble unektelig litt nysgjerrig på disse eggene deres, som tydeligvis alle liker...

fortell..

Ser ut som en eggekartong med 4 egg i. Lilla kartong. Sjokolade egg, med melkekrem inni :angry: Uuuuuuutrolig jummi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Nå føler jeg meg i grunn litt dum her, for jeg aner virkelig ikke hva dere snakker om... :angry:

Jeg styrer unna både jule- og påskegodt da jeg ikke liker marsipan, men jeg ble unektelig litt nysgjerrig på disse eggene deres, som tydeligvis alle liker...

fortell..

Jeg er lamslått! :)

En lilla kartong med påskeegg oppi! Obligatorisk å vite for alle godtemumser!

Pakken er gul også står det: "Påske-egg 4 egg sjokoladeegg fylt med melkekrem!"

Får ikke til å forklare bedre, men anbefaler deg å kjøpe! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk, det vil jeg gjerne - fikser dere medlemskort og medlemsregister? Bør vi ha noen medlemskontigent, og kanskje jeg skal ordne hjemmesider til oss?

Får man medlemspakke hver mnd :angry: for daaa vil jeg bli med også :angry: hihih

(innføre sjokoladenisser med krem i til jul, blomster til sommer, og løv til høsten ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man medlemspakke hver mnd :angry: for daaa vil jeg bli med også :) hihih

(innføre sjokoladenisser med krem i til jul, blomster til sommer, og løv til høsten ) :D

jeg vill være med hvis vi får medlemspakke hver dag... :angry:

christine: takk for beroligende ord.. det hjalp i ett minutt så blir mye telling på meg ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
På turen til NKK Bø, ble det noen kartonger med påskeeg ja :angry: Tror vi snakker om 5 kartonger fordelt på 3 stykker (vi hadde de 2 dager :rolleyes: ). Åja, de er utrolig gode :angry:

Det va lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi spist en kartong egg allerede! Jeg blir kvalm etter ett, men det er akkurat passe! Tror jeg betalte over førti på Narvesen, men nå skal jeg jammen meg sjekke!

Er det noen aldersgrense for å være med i klubben, eller kan tantene få melde seg inn? Hvis jeg melder inn Ingvild på tolv (hun hadde klart en kartong på èn gang uten problemer) også, så jevner aldersforskjellen seg ut, kanskje. :angry: Hun er sonemedlem, men ikke så aktiv, for hun er igrunnen mest opptatt av de hestene hun ikke får ridd på så ofte (curly er ikke så utbredt :angry: ). Men hun kan hund og er den som trener agility med Fibi!

Hvis jeg er for gammel, kan jeg godt være støttemedlem, eller noe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi spist en kartong egg allerede! Jeg blir kvalm etter ett, men det er akkurat passe! Tror jeg betalte over førti på Narvesen, men nå skal jeg jammen meg sjekke!

Er det noen aldersgrense for å være med i klubben, eller kan tantene få melde seg inn? Hvis jeg melder inn Ingvild på tolv (hun hadde klart en kartong på èn gang uten problemer) også, så jevner aldersforskjellen seg ut, kanskje. :angry: Hun er sonemedlem, men ikke så aktiv, for hun er igrunnen mest opptatt av de hestene hun ikke får ridd på så ofte (curly er ikke så utbredt :angry: ). Men hun kan hund og er den som trener agility med Fibi!

Hvis jeg er for gammel, kan jeg godt være støttemedlem, eller noe! :)

Sleng deg på ;) men du bør nok lære deg å spise mer enn ett :P :P

Men jeg krever en medlemspakke ganske ofte, og tilgang til produktet hele året. Også må¨vi for all del ikke glemme et rabattkort :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng deg på :angry: men du bør nok lære deg å spise mer enn ett :angry: ;)

Men jeg krever en medlemspakke ganske ofte, og tilgang til produktet hele året. Også må¨vi for all del ikke glemme et rabattkort :P:)

Tilgang hele året? Det tror jeg ikke hadde vært så lurt :D

Og jeg vil også være medlem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilgang hele året? Det tror jeg ikke hadde vært så lurt :angry:

Og jeg vil også være medlem..

Hehe, nei kanskje det ikke er så lurt :angry: da ruller vel alle sonenmedlemmene innen sommeren :)

Men si èn hver mnd. Selvom det er veldig lite :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om de selger påskeegga på alle slags matvarebutikka?

For jeg var på Coop Mega på fredag, og da hadde de dem ikke :angry: !

Tror ikke det er alle butikkene som har fått det inn enda :angry:

Jeg og Christine var på tre forskjellige matvarebutikker i går, og fant slike egg kun på den tredje butikken vi var innom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ida, du kan være hovedsjef om du lærer å spise to! :angry:

Hahaha, jeg er kvalm i dag, også har jeg ømme kjever etter at jeg satt å tygde på skjeen i hele går kveld :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...