Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeegg i lilla kartong


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Vi må bare ha en tråd om påskeegg i lilla kartong!

Dette er altså tråden for folk som liker påskeeggene.. :D

Hva er det som gjør påskeegga så gode? :angry:

Og, de har satt ned prisen til 29,- i år! :) :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Jeg smakte mitt første påskeegg fra lilla kartong i dag, på oppfordring fra deg, Christine. OG jeg digger eggene pga skjeene! Bare elsker de skjeene :angry:

Skjeene-som-hører-med-påskeegg-i-lilla-kartong<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
I know - kjøpte i dag! Goooodt lørdagsgodteri :angry:

Hverdagsgodteri :angry:

Jeg smakte mitt første påskeegg fra lilla kartong i dag, på oppfordring fra deg, Christine. OG jeg digger eggene pga skjeene! Bare elsker de skjeene

Skjeene-som-hører-med-påskeegg-i-lilla-kartong<3

Tosk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må bare ha en tråd om påskeegg i lilla kartong!

Dette er altså tråden for folk som liker påskeeggene.. :P

Hva er det som gjør påskeegga så gode? :angry:

Og, de har satt ned prisen til 29,- i år! :) :angry:

De er verdens beste. :D

Og her koster de 24. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
WHY! kiwi har stengt! *kriiiiise*

jeg unngår denne tråden i helga i frykt for å få abstinenser!

Uff, skjønner at du ikke har det lett nå. Tell til ti i situasjoner hvor det blir svært vanskelig. Blir det alt for vanskelig, ring på til naboen og spørre om du kan låne 2 stk av de(absolutt ikke nok, men bedre enn ingenting!)

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner at du ikke har det lett nå. Tell til ti i situasjoner hvor det blir svært vanskelig. Blir det alt for vanskelig, ring på til naboen og spørre om du kan låne 2 stk av de(absolutt ikke nok, men bedre enn ingenting!)

:rolleyes:

Hahaha :Laugh: Psykolog neste eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, de er kjempegode! Hva som gjør de gode? Alle de forskjellige måtene man kan spise dem på (spise fyllet med skje og resten etterpå, bite av lokket og spise resten, putte hele egget i munnen på en gang, spise fra bunnen og opp, etc). Gleden ved å åpne en eggekartong og finne fire sjokoladeegg oppi. Eggekremen!

Et år spiste jeg tjueto egg på to uker. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, de er kjempegode! Hva som gjør de gode? Alle de forskjellige måtene man kan spise dem på (spise fyllet med skje og resten etterpå, bite av lokket og spise resten, putte hele egget i munnen på en gang, spise fra bunnen og opp, etc). Gleden ved å åpne en eggekartong og finne fire sjokoladeegg oppi. Eggekremen!

Et år spiste jeg tjueto egg på to uker. :angry:

Der har vi en ekte eggelsker!

:angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Aaah, de er kjempegode! Hva som gjør de gode? Alle de forskjellige måtene man kan spise dem på (spise fyllet med skje og resten etterpå, bite av lokket og spise resten, putte hele egget i munnen på en gang, spise fra bunnen og opp, etc). Gleden ved å åpne en eggekartong og finne fire sjokoladeegg oppi. Eggekremen!

Et år spiste jeg tjueto egg på to uker. :angry:

Du må være med i egge-klubben til meg og Kjersti! :angry:

Nå er det tomt her, og jeg kjenner jeg blir ør i hue- jeg MÅ ha mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det tomt her, og jeg kjenner jeg blir ør i hue- jeg MÅ ha mer!

Dette innlegget skrev Christine for 10 min siden. Og nå er mitt siste påskeegg forsvunnet <_<

Christine tror at ingen så henne, men det hun ikke viste var at jeg hadde kamera... Så busted bilder av Christine mens hun stjeler påskeegg fra lilla kartong kommer på nett så fort jeg får lastet over bildene på pc'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget skrev Christine for 10 min siden. Og nå er mitt siste påskeegg forsvunnet <_<

Christine tror at ingen så henne, men det hun ikke viste var at jeg hadde kamera... Så busted bilder av Christine mens hun stjeler påskeegg fra lilla kartong kommer på nett så fort jeg får lastet over bildene på pc'n!

Stakkars Christine, ho har jo behov :angry:

Christine, jeg hadde gjort det samme :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på tråden om påskeegg i lilla kartong :D

De er bare såååååå gode da! Spiser man ett egg blir man hekta og klarer ikke legge fra seg resten og "spare".. Hihi.. :angry:

Og skjeene ja, de er bare såå kule.. Sparer på de jeg, har sikkert over 30 stk i skuffen ;) hihi..

Nam nam<3 *fikk lyst på* og butikken er stengt :angry: Oh No! Må vente heeelt til i morgen :P hihi..

Men, er de gått ned til 29 kr? :) De var sinnsykt dyre i fjor da.. Nesten 40 kr eller noe slikt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skjeene ja, de er bare såå kule.. Sparer på de jeg, har sikkert over 30 stk i skuffen :angry: hihi..

Nei nei, nå har du misforstått! Pointet med skjeene er jo å tygge dem istykker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg i grunn litt dum her, for jeg aner virkelig ikke hva dere snakker om... :angry:

Jeg styrer unna både jule- og påskegodt da jeg ikke liker marsipan, men jeg ble unektelig litt nysgjerrig på disse eggene deres, som tydeligvis alle liker...

fortell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...